Novi gradovi na franšiznoj mapi

Iskusni preduzetnik Zoran Stojanović postao je nedavno primalac franšize Fly Fly Travel i otvorio agenciju za prodaju avio-karata i turističkih aranžmana u Zrenjaninu. Smatra da postoji veliki potencijal za dalji razvoj mreže u tom regionu. – Tragajući za poslovnom idejom i to baš franšizom, naišao sam na sajt Franchising.rs i video da Fly Fly Travel daje franšizu, što me je zaista oduševilo. Brend je prepoznatljiv, oduvek su mi se dopadali i jako su me zaintrigirali kada sam pročitao franšiznu ponudu – priča Stojanović.
Iako je iz Stare Pazove, Stojanović je odlučio da franšizu otvori u Zrenjaninu jer smatra da Fly Fly Travel u ovom gradu sa 70 hiljada stanovnika, odnosno, 130 hiljada sa okolinom, ima potencijal da dobro posluje. On ističe da su se smestili na odličnoj lokaciji, na samom šetalištu, te da su zadovoljni što su izabrali prepoznatljiv brend. – Uz kvalitetne zaposlene, to su tri ključna faktora za postizanje uspeha – kaže on.
Pošto je već imao iskustva u nekoj vrsti franšizinga, budući da je godinama bio regionalni partner kompanije Telenor, misli da može i lično da doprinese daljem razvoju ove franšize. – Fly Fly Travel brzo napreduje i brzo se razvija i moja ideja je da, ukoliko za to bude bilo prostora, i sam otvorim još neku franšizu, što sam odmah i predočio davaocima. Mislim da je i samim davaocima lakše da rade sa manje partnera, što pokazuje i moje ranije iskustvo. Kada sam počinjao saradnju sa Telenorom, bilo nas je 50 partnera, na kraju je ostalo 11 koji su pokrivali čitavu Srbiju – objašnjava Stojanović.
Osim u Zrenjaninu, Fly Fly Travel je franšiznu poslovnicu nedavno dobio i u Kruševcu. Nalazi se u Ulici Čolak Antina 29.
Foto: Fly Fly Travel – Poslovnica u Kruševcu
POGLEDAJTE ČLANKE

Poljska kompanija Sweet Gallery je do sada isključivo razvijala biznise u oblasti gastronomije. Sada ulazi u turistički sektor. Šta je „Mala kuća“ (Tiny House) i kako se na ovom formatu može zaraditi?
– Turistički sektor se oporavlja, samim tim raste i interesovanje za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio sa dva nova tržišta – Severnom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi i očekivanja novih primalaca franšize?
Uprkos tome što je pandemija snažno pogodila sektor turizma, franšizni sistem Direct Booker je svoje poslovanje proširio na tržište Italije. Primalac franšize je stari znanac.
CityPal, veb-platforma i brošure preko kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.