Varšava čeka preduzetne

Sajam franšiza u Varšavi je najveći franšizni događaj u Centralnoj i Istočnoj Evropi. Idealno mesto za uspostavljanje kontakata i pronalaženje potencijalnih poslovnih partnera. Takođe, jedinstvena prilika za franšizne sisteme koji žele da pronađu primaoce franšize i na taj način razviju svoj biznis u Poljskoj. Posetioci sajma su, podsećaju organizatori, uglavnom preduzetnici i vlasnici malih i srednjih preduzeća koji su zainteresovani za kupovinu franšize.
Ove godine, sajam će privući 7.000 posetilaca i 200 franšiznih sistema, a štandovi će biti raspoređeni u 13 prostorija Palate kulture i nauke. Sve češće, izlagači svoje štandove grade kao verne replike poslovnih jedinica i lokala, tako da posetioci tačno znaju kako bi izgledale podružnice ako se odluče za kupovinu franšize.
– Sajam franšiza je događaj koji se ne sme zaobići ako tražite franšizne partnere. Dobro je učestvovati i ako želite da se dobro pozicionirate ili održite dobar imidž na tržištu franšiza – kaže Gžegoš Karmovski, direktor Odeljenja za razvoj Nest banke.
Gastronomske franšize će, tradicionalno, biti najzastupljenije na sajmu u Varšavi. Organizatori očekuju da će se iz ovog sektora pojaviti više od 60 brendova, najviše restorana kao što su McDonald’s, Burger King, Salad Story, Telepizza, Kebab King, Biscuits, Dominos Pizza, Bafra Kebab, New York Pizza.
Očekuje se i veliki broj prodavnica sladoleda i kafića, a među njima biće Carte Dor, Chop ChopThai Ice Cream, Bonano, Lodolandia, Mangatto, Marsjano, Coffeeloffee, Coffee Feel, So! Coffee...
Foto: Sajam franšiza u Varšavi; PROFIT system
Veliku pažnju po pravilu privlače trgovački lanci i specijalizovane trgovačke radnje. Ove godine predstaviće se Carrefour, DelikatesyCentrum, Groszek, Intermarche, Żabka... Preduzetnici zainteresovani za finansijski sektor i osiguranje moći će da pogledaju ponudu sistema kao što su PZU, Superpolisa, Credit Agricole, Eurobank, Getin Noble Bank, Nest Bank i Tax Care.
Na sajmu će se ove godine predstaviti i brojni internacionalni brendovi – iz SAD, Australije, Indije, Albanije, Belorusije, Holandije, Velike Britanije, Španije, Rumunije i Ukrajine.
Glavni organizator sajma je PROFIT system, najveća konsultantska kuća u oblasti franšizinga u Srednjoj i Istočnoj Evropi. Kao i svake godine, čitaoci portala Franchising.rs mogu da dobiju besplatne ulaznice za sajam – potrebno je samo da popune sledeći obrazac:
POGLEDAJTE ČLANKE

Verbatoria povećava svoju franšiznu porodicu u Evropi – na mapi se sada nalazi novi partner iz Poljske. Kompanija je učestvovala i na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
„Naučna kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Fabrika burger & pizza bar počeo je sa radom 2017. godine kao mali porodični biznis u Subotici. Vlasnici koncepta sada razmišljaju o širenju poslovanja kroz razvoj franšizne mreže.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Peta regionalna konferencija o rizicima novog doba, koju organizuje BeRiskProtected platforma, održaće se 6. juna 2024. u hotelu Hyatt Regency u Beogradu.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
Porodica Ratkov je od ljubavi prema zdravoj hrani napravila porodični biznis. Kako su stvarali brend Grina i pronašli neizmerno zadovoljstvo i dobrobit u uzgajanju klica i mikrobilja?
POPULARNO NA FORUMU
Kako izabrati a ne zažaliti?
Da li predlazete da biznis plan radimo sami ili da angazujemo pomoc?
Vreme je da se dobro promisli i dela
Dobar tekst. Retko gde možemo naći ovoliko detalja za obe strane franšiznog ugovora u kriznim situacijama kao što je ova situacija sa Korona virusom. Predlažem da ovakvih...
Poljske franšize spremne za izvoz
Tražim respektabilnu Kompaniju koj želi poslovnu saradnju na poslovnom projektu Otvaranje Renta Car Kompanije u Bosni i Hercegovini grad Sarajevo za VIP kupce korisnike...
Kontakt
Agresivniji povratak na Selo mladih iz grada.u Kovilj.
Definicija franšizinga
Odličan članak o Franšizingu.Hvala vam Preduzetništvo
Definicija franšizinga
Molio bih malo vise pojasnjenja o koracima za pridobijanje fransiznog partnera(pitanje postavlja potencijalni davalac fransize)
Definicija franšizinga
odlicno objasnjeno!
svi na selo.povratak..iz grada Novog sada
povratak..mladih na selo iz grda..u kovilj.u zdraviju i čistiju.prirodu..zadnja šansa za oživljavanje poljuprivrede i razvoj sela. u srbiji...svi na selo.povratak.