Orbis širi portfelj

Orbis, najveći hotelski lanac u Srednjoj i Istočnoj Evropi, potpisao je ugovor o master franšizi s hotelskom grupom Adagio, čime je dobio pravo da upravlja i razvija mrežu apart-hotela pod brendovima Adagio, Adagio Acces i Adagio Premium. Kako se navodi u zvaničnom saopštenju, licenca pokriva osam zemalja Srednje i Istočne Evrope, među kojima su Poljska, Češka, Mađarska, Rumunija, Srbija, Estonija, Litvanija i Letonija.
Potpisivanjem ugovora, Orbis dobija pristup celokupnom know-how-u Adagio grupe, njenim poslovnim alatima, uslugama i podršci. Kao nosilac master franšize, poljska grupa će imati pravo da razvija mrežu hotela samostalno, ali i preko menadžment i sub-franšiznih ugovora, što znači da će licence ili pojedinačne franšize moći da daje trećoj strani – preduzetnicima, investitorima i hotelijerima iz zemalja koje pokriva master licenca.
Ugovor o master franšizi potpisan je na period od 15 godina, uz mogućnost produženja na još pet godina.
Apart-hotel Adagio osnovan je 2007. kao joint venture dve hotelske grupe Pierre & Vacances Center Parcs i AccorHotels. – Adagio je najbolji izbor za one koji traže udobnost apartmana, ali sa svim hotelskim uslugama za maksimalnu udobnost. Ovo je snažan brend koji nudi životni prostor pre nego hotelsku sobu. Savršeno rešenje za srednjoročne ili dugoročne boravke. Kao novi brend u portfelju Orbisa, Adagio otvara nove horizonte u našoj razvojnoj strategiji – izjavio je Gilles Clavie, predsednik Upravnog odbora i izvršni direktor kompanije Orbis S.A.
– Istočna Evropa je značajan dodatak našoj mreži. Veliki broj naših sadašnjih korporativnih klijenata ima ogromnu potrebu za smeštajem u ovom delu Evrope. Srećni smo što će naš brend predstavljati Orbis, najveći lanac hotela u Poljskoj i Istočnoj Evropi – kaže Karim Malak, zamenik generalnog direktora grupacije Adagio.
Adagio nudi apartmane u rasponu od ekonomičnih do luksuznih, a poznat je po tome što spaja najbolje odlike apartmana – udobnost, autonomiju, prostranost – s hotelskim uslugama.
U ovom trenutku, Orbis upravlja mrežom od 117 hotela, strateški je partner i jedini nosilac master franšize za brendove francuske hotelske grupe AccorHotels. Ima pravo da razvija mrežu hotela pod brendovima Sofitel, Pullman, M Gallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget – u 16 zemalja Srednje i Istočne Evrope, među kojima su i Slovenija, Hrvatska, Srbija, Bosna i Hercegovina, Makedonija.
POGLEDAJTE ČLANKE

Poljska kompanija Sweet Gallery je do sada isključivo razvijala biznise u oblasti gastronomije. Sada ulazi u turistički sektor. Šta je „Mala kuća“ (Tiny House) i kako se na ovom formatu može zaraditi?
– Turistički sektor se oporavlja, samim tim raste i interesovanje za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio sa dva nova tržišta – Severnom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi i očekivanja novih primalaca franšize?
Uprkos tome što je pandemija snažno pogodila sektor turizma, franšizni sistem Direct Booker je svoje poslovanje proširio na tržište Italije. Primalac franšize je stari znanac.
CityPal, veb-platforma i brošure preko kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Šta je potrebno za pokretanje Mini Pani franšize, po čemu se izdvajaju od sličnih koncepata i šta očekuju od predstojećeg Sajma franšiza u Opatiji, govori Kornelia Šild-Ferenc
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.