Dobro došli u Prag

Na Sajmu franšiza u Pragu predstaviće se 30 franšiznih sistema
Petak
03.11.2017.
Sajam franšiza je prilika da se oni koji razmišljaju o pokretanju sopstvenog posla upoznaju s ponudom i mogućnostima franšiznog poslovanja. Prilika se ukazuje već ovog meseca – na Sajmu franšiza u Pragu.
 

Kao jedan od glavnih događaja Nedelja preduzetništva, u glavnom gradu Češke će se 15. novembra održati drugi Sajam franšiza (Veletrh FRANCHISINGU). Zdanje Slovenskog doma i ove će godine ugostiti mnoge poznate svetske brendove kao što su McDonald’s, Century 21, Subway, RE/MAX ili Helen Doron, ali i na desetine izvorno čeških brendova, koji će zainteresovanim posetiocima predstaviti svoje franšizne koncepte – ili bar dati ideje za pokretanje posla. Među izlagačima će biti i kompanije Telepizza, ​Quickwash, SpeedQueen, Expense Reduction Analysts, Easy Wine/Easy Beer, koje traže nove franšizne partnere, ali i kompanije Svet zdravlja, OK Point ili Naturhouse, koje već godinama, s velikim uspehom, razvijaju franšiznu mrežu na tržištu Češke i Slovačke.

Kako prepoznati pouzdanog davaoca franšize? Kako odabrati odgovarajući franšizni koncept i na šta posebno obratiti pažnju pre potpisivanja ugovora? Odgovore na ova pitanja i još mnogo toga, posetioci sajma će moći da dobiju na seminarima i radionica iz propratnog programa. Predavanja će držati stručnjaci iz oblasti franšizinga, a biće pokrivena većina aspekata franšiznog poslovanja – od pravnih pitanja do toga kako treba ustrojiti kompaniju koja namerava da razvija i prodaje franšizu. U panel raspravi o praktičnim dometima franšizinga svoja iskustva podeliće predstavnici uspešnih sistema kao što su McDonald’s, Svet zdravlja, RE/MAX.

Sajam je prilika da davaoci franšiza na najbolji način predstave svoje koncepte potencijalnim i budućim partnerima, objasne im šta sve podrazumeva franšizna saradnja. Neposredan susret i otvoren razgovor između dve strane čine sajam idealnim mestom za upoznavanje i početak saradnje.

Istovremeno, na sajmu će se održati i Konferencija o master franšizi, na kojoj će – kao što samo ime sugeriše – biti predstavljeni ekskluzivni inostrani sistemi koji u ovom trenutku nude master franšize za teritorije Češke i Slovačke. Među njima su IDdesign (prodavnica nameštaja u skandinavskom stilu) NHance (američki koncept za čišćenje drvenih površina), Institute of Microtraining (austrijski koncept za unapređenje menadžerskih veština), Tiroler (prodavnica tirolskih specijaliteta) i Marco Aldany (španski lanac kozmetičkih i frizerskih salona, jedan od najvećih te vrste na svetu).

Sajam franšiza i Konferencija o master franšizi glavni su događaji češke Nedelje preduzetništva, jedne od najznačajnijih poslovnih manifestacija, koju svake godine poseti više od 2.000 ljudi. Ovaj događaj, sada već peti put, u Češkoj organizuje European Leadership & Academic Institute (ELAI), a sve se odvija u okviru Svetske nedelje preduzetništva (Global Entrepreneurship Week), koju podržavaju i poznate javne ličnosti kao što su Barak Obama, princ Čarls ili Ričard Branson.

U okviru glavnog programa Nedelje preduzetništva, predavanja će održati iskusni preduzetnici i menadžeri – tako će o svojim poslovnim iskustvima govoriti i menadžer PayPal-a za Severnu i Srednju Evropu, direktor Y SOFT-a, kao i američki preduzetnik Chris Kelsey, koji je svoju prvu uspešnu start-up kompaniju pokrenuo sa 17 godina.

Glavni organizator Sajma franšiza u Pragu je međunarodna konsultantska kompanija PROFIT system, specijalizovana za savetovanje u oblasti franšizinga, izdavač nekoliko franšiznih magazina i portala, među kojima je i Franchising.rs.

Ulaznice za sajam se mogu kupiti na licu mesta, po ceni od 100 čeških kruna + PDV (121 CZK). Ulaznica važi za sajam franšiza, predavanja u okviru Škole franšizinga, učešće na seminarima iz glavnog programa Nedelje preduzetništva.