Franšizing ponovo deo vizije

Foto: Sa prošlogodišnjeg seminara o franšizingu
U organizaciji Privredne komore Srbije, u subotu, 25. novembra 2017. u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, održaće se seminar posvećen franšizingu. Seminar počinje u 12, a završava se u 14 časova. Ulaz je besplatan, ali je broj mesta ograničen.
Učesnici seminara će moći da se upoznaju s osnovnim načelima franšiznog poslovanja, načinom na koji funkcioniše odnos davaoca i primaoca franšize, kao i pravnim aspektima franšizinga u Srbiji. Pored stručnjaka iz oblasti franšizinga na seminaru će govoriti i predstavnici franšiznih koncepata koji svoju mrežu šire u Srbiji, ali i u inostranstvu. Oni će ukazati na najčešće probleme iz prakse, koji se javljaju u odnosu između davaoca i primaoca franšize, ali i dati sugestije kako se ti problemi mogu prevazići.
Panelisti ovogodišnjeg seminara će biti Marica Vidanović (Privredna komora Srbije), Igor Bogojević (Profit System Adriatic), Dušica Milosavljević (Pro Mens, brend „SuanPan – mentalna aritmetika“ iz Niša) i Đorđe Stanković (Car Foil Shop).
Marica Vidanović iz Privredne komore Srbije kaže da PKS i ove godine učestvuje u projektu Serbian Visions 2017 sa predavanjem i diskusijom na temu razvoja franšizinga u Srbiji zbog važnosti franšiznog poslovanja i potrebe za kontinuiranom afirmacijom i promocijom ove teme.
– Pored generalnog prikaza kako franšizing funkcioniše i zbog čega je ovaj poslovni odnos vrlo specifičan, dodatno ćemo učesnike predavanja upoznati sa najčešće uočenim problemima koji se javljaju u realnom poslovnom odnosu primaoca i davaoca franšizinga. Želja nam je da se na istom mestu nađu dve strane franšiznog partnerstva, kako bi se kroz sugestije i mišljenja stručnjaka našla najoptimalnija rešenja za prevazilaženje problema – kaže Vidanović.
Seminar je namenjen svima koji žele da saznaju više o ovom vidu poslovanja – studentima, nezaposlenima, preduzetnicima koji su zainteresovani za nova ulaganja i/ili započinju svoje poslovanje, preduzetnicima koji žele da svoje poslovanje prošire kroz franšizing, pravnim licima koja su zainteresovana za rast i razvoj svog poslovanja putem franšize, institucijama koje su franšizno poslovanje prepoznale kao jak agregat zapošljavanja, konsultantima u malom preduzetništvu, bankama koje prate trendove u preduzetništvu i prilagođavaju se potrebama svojih klijenata.
Seminar „Franšizing – kako uspeti: Problemi i kako ih prevazići?“ održava se u okviru šireg projekta – Serbian Visions 2017, svojevrsnog multikongresa čiji je cilj stvaranje povoljnijeg privrednog ambijenta i jačanje uloge civilnog društva.
POGLEDAJTE ČLANKE

Verbatoria povećava svoju franšiznu porodicu u Evropi – na mapi se sada nalazi novi partner iz Poljske. Kompanija je učestvovala i na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
„Naučna kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Fabrika burger & pizza bar počeo je sa radom 2017. godine kao mali porodični biznis u Subotici. Vlasnici koncepta sada razmišljaju o širenju poslovanja kroz razvoj franšizne mreže.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Peta regionalna konferencija o rizicima novog doba, koju organizuje BeRiskProtected platforma, održaće se 6. juna 2024. u hotelu Hyatt Regency u Beogradu.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
Porodica Ratkov je od ljubavi prema zdravoj hrani napravila porodični biznis. Kako su stvarali brend Grina i pronašli neizmerno zadovoljstvo i dobrobit u uzgajanju klica i mikrobilja?
POPULARNO NA FORUMU
Kako izabrati a ne zažaliti?
Da li predlazete da biznis plan radimo sami ili da angazujemo pomoc?
Vreme je da se dobro promisli i dela
Dobar tekst. Retko gde možemo naći ovoliko detalja za obe strane franšiznog ugovora u kriznim situacijama kao što je ova situacija sa Korona virusom. Predlažem da ovakvih...
Poljske franšize spremne za izvoz
Tražim respektabilnu Kompaniju koj želi poslovnu saradnju na poslovnom projektu Otvaranje Renta Car Kompanije u Bosni i Hercegovini grad Sarajevo za VIP kupce korisnike...
Kontakt
Agresivniji povratak na Selo mladih iz grada.u Kovilj.
Definicija franšizinga
Odličan članak o Franšizingu.Hvala vam Preduzetništvo
Definicija franšizinga
Molio bih malo vise pojasnjenja o koracima za pridobijanje fransiznog partnera(pitanje postavlja potencijalni davalac fransize)
Definicija franšizinga
odlicno objasnjeno!
svi na selo.povratak..iz grada Novog sada
povratak..mladih na selo iz grda..u kovilj.u zdraviju i čistiju.prirodu..zadnja šansa za oživljavanje poljuprivrede i razvoj sela. u srbiji...svi na selo.povratak.