Franšizna smotra u Budimpešti

Osim predstavljanja franšiznih sistema, sajam je prilika da se franšizing afirmiše i kao jedan od sigurnijih načina za ulazak u preduzetništvo
Subota
27.01.2018.
Nakon pauze od 10 godina, Budimpešta će ponovo biti domaćin nacionalnog sajma franšiza.
 

U organizaciji Mađarske franšizne asocijacije 1. februara 2018. u hotelu Mercure Buda u Budimpešti održaće se sajam franšiza – Franchise Börse. Organizatori najavljuju da će biti predstavljeno više od 20 franšiznih brendova (davalaca franšize). – Bez obzira da li se radi o poznatim ili tek uspostavljenim franšiznim sistemima, primećujemo da se veliki broj domaćih kompanija nalazi u stalnoj potrazi za primaocima franšize. Sajam je, stoga, idealna prilika da ove kompanije predstave svoje franšizne koncepte i pronađu partnere zainteresovane za kupovinu franšize – kaže Jožef Rabi, generalni sekretar Mađarske franšizne asocijacije, dodajući da se nada da će sajam probuditi veliko interesovanje i među posetiocima – potencijalnim primaocima franšize.

Ljudi koji se odluče za kupovinu franšize, kupuju, zapravo, proveren poslovni koncept, koji je dokazan u praksi i iza koga stoji kompanija sa reputabilnim brendom, sistematizovanim poslovnim iskustvom (know-how-om) i izbrušenim protokolima poslovanja. Kako potvrđuje Rabi, sajam će biti prilika da se ovaj model poslovanja dodatno afirmiše i predstavi široj publici.

Manifestacije ovog tipa značajne su jer prvenstveno spajaju davaoce s potencijalnim primaocima franšiza. S druge strane, sajam ne može da prođe bez posebnih programa, panel diskusija i predavanja, na kojima posetioci mogu da dobiju više informacija o mogućnostima franšiznog poslovanja, ali i konkretnim franšiznim sistemima. Tako će biti i na ovom sajmu – kaže Jožef Rabi.

Tokom prvog dana februara, oni koji su zainteresovani za pokretanje posla kroz franšizu, moći će da vide kakvi se koncepti nude na tržištu Mađarske, saznaju koliko je potrebno uložiti i na kakvu podršku mogu da računaju ako pristupe sistemu. Među izlagačima će se naći franšizni koncepti kao što su Otthon Centrum (agencija za promet nekretnina), Naturhouse (savetovalište i prodaja dijetetskih proizvoda), High Care Cosmetics (salon za negu lepote), SMART Ingatlan (agencija za promet nekretnina), Stilianos Babauszoda (specijalizovani centar s bazenima za bebe), Borháló (vinoteka)...