„Vesela glina“ za nove zaljubljenike

Ugovori o master franšizi potpisani su za Srbiju i Bosnu i Hercegovinu, a prve Jumping Clay akademije (radnje-radionice) otvorene u Beogradu i Sarajevu.
Nediljka Dokozić, koja je sa Dalekog istoka „donela“ Jumping Clay franšizu u Adria region kaže da je zadovoljna rezultatima u prethodnoj godini, pre svega, otvaranjem novih tržišta. – Novi primaoci franšize iz Srbije i Bosne i Hercegovine imaju mnogo poslovnog iskustva i verujem da će saradnja biti uspešna – kaže Nediljka Dokozić i dodaje da želi da zajedno sa njima napravi uspešnu „Jumping Clay priču“ u ovom regionu.
Naime, hrvatska kompanija Mangold, u vlasništvu Nediljke Dokozić, primalac je takozvane „super master franšize“ za sve zemlje Adria regiona (zemlje nekadašnje Jugoslavije i Albaniju). U Hrvatskoj je ova preduzetnica otvorila tri sopstvene Jumping Clay akademije, dok je za ostale teritorije ponudila master franšizu. Prvi takav ugovor potpisan je krajem 2016. za teritoriju Makedonije, a sa novim primaocima master franšize za Srbiju i BiH, priča se polako „zaokružuje“.
– Verujem da Jumping Clay ima veliki potencijal – brojni su načini na koje se ovaj porogram može sprovoditi, u različitim okruženjima. U Hrvatskoj smo, na primer, dobili priliku da se predstavimo u osnovnim školama i naišli na oduševljenje, što je rezultiralo uspostavljanjem saradnje. Jumping Clay nije samo obična igračka, nije samo nekakva masa za modeliranje, što dokazuje i to da se ideja jako lepo „udomila“ u raznim školskim predmetima kroz razne školske projekte, istovremeno ostajući i dobra zabava. Ovo je za nas bilo novo iskustvo i sve znanje u vezi sa potencijalima i mogućnostima Jumping Clay franšize prenećemo i našim partnerima – objašnjava Nediljka Dokozić osnovne prednosti koncepta.
Primaoca master franšize za teritoriju Srbije, Aleksandra Nešića, ova franšiza je privukla zbog toga što je reč o „kreativnom, jedinstvenom i originalnom konceptu na ovim prostorima“. – Od prvog kontakta sa glinom sam, doslovno, podetinjio i poželeo da se zanimam time ceo dan! Iz ugla roditelja, to je jedinstven i koristan proizvod za decu, a uz igru, deca razvijaju maštu, motoriku, kreativnost... Ne manje bitna činjenica je da ova glina ne može da naškodi deci svojim sastavom, jer je ispitana i bezbedna, pa se može koristiti čak i kao ukras za torte – kaže Nešić.
Posao je veoma kreativan i moja poruka svakome ko razmišlja o pokretanju biznisa jeste – Modelirajte svoj biznis!
Aleksandar Nešić, zadužen za razvoj mreže JumpingClay akademija na teritoriji Srbije
Osim toga, koncept kao poslovna prilika, kako kaže, nije bio ništa manje interesantan. – Naš cilj sada jeste da stvorimo veliku mrežu Jumping Clay akademija na celoj teritoriji Srbije, jer verujemo da Jumping Clay može da radi u svakom gradu, te su dobrodošli preduzetnici iz svih delova Srbije. Posao je veoma kreativan i moja poruka svakome ko razmišlja o pokretanju biznisa jeste – Modelirajte svoj biznis! Jako je važno što iza svega stoji ozbiljan franšizni koncept sa višegodišnjim iskustvom i timom koji nesebično deli sva iskustva i energiju, što je dobar preduslov za uspeh – kaže Nešić.
Nediljka Dokozić na kraju dodaje da je cilj da tokom ove godine uđu i na preostala tržišta za koja je kompanija Mangold zadužena u regionu – Sloveniju, Crnu Goru, Kosovo i Albaniju. – Time bismo kompletirali priču i fokusirali se na širenje mreže kroz single unuti franšize, što će biti zadatak i za ostale primaoce master franšize – kaže ona.
POGLEDAJTE ČLANKE

JumpingClay, koncept prodavnice i radionice za modelovanje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nosilac franšize nudi tri mogućnosti za pokretanje posla.
Da li će se personalizovane knjige pojaviti i u ovom regionu i kako teče saradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće „Plavi slon“
Minela Bašić je oduvek volela da radi sa decom, a kako je nedavno postala deo franšizne porodice Jumping Clay – ta želja joj se i ostvarila.
Biznisi zasnovani na onlajn prodaji spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač „Plavi slon“ spaja oba sveta.
Mitko Andonov je pre skoro godinu dana počeo da razvija Jumping Clay franšizu u Makedoniji. Sada nam otkriva u čemu vidi najveći potencijal i šta su mu prioriteti u poslovanju.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Šta je potrebno za pokretanje Mini Pani franšize, po čemu se izdvajaju od sličnih koncepata i šta očekuju od predstojećeg Sajma franšiza u Opatiji, govori Kornelia Šild-Ferenc
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
POPULARNO NA FORUMU
Igračke stižu i kroz franšizu
Pozdrav.Kako Vas kontaktirati?Kontakt telefon?
Lakše uz partnere
Sve ste vi ovo lepo napisali ali niste nista proverili sa njima detaljno, vec se tudji text preveli na srbski I postavili kao vas clanak. | Franshizing EU firmi van EU ne...