I Madrid spreman za sajam
EXPOFRANQUICIA, međunarodni sajam franšiza koji se održava u Madridu, svake godine okupi oko 500 franšiznih sistema (davalaca franšize) iz gotovo 40 različitih branši. Ove godine, sajam počinje 19. aprila i traje do 21. aprila. Iskustvo iz prethodnih godina pokazuje da tokom ta tri dana manifestacije, kroz sajamski kompleks Feria de Madrid prođe gotovo 15.000 posetilaca – potencijalnih investitora i primalaca franšize.
Kao što je to slučaj sa svim sajmovima ove vrste, i sajam u Madridu je idealna prilika da se neposredno sretnu i upoznaju dve strane franšiznog biznisa – kompanije koje daju i kompanije koje su zainteresovane za kupovinu franšize.
Mogućnost da vide šta se nudi na tržištu franšiza Španije, dobiće i odabrani posetioci iz Srbije. Naime, organizatori sajma pozivaju sve kompanije zainteresovane za kupovinu master franšize da se prijave za učešće u programu „The International Master Franchisees Guest Programme“. Organizatori će, na osnovu iskazanih interesovanja kandidata, odabrati određen broj učesnika koje će dobiti priliku da posete sajam i direktno razgovaraju s predstavnicima željenih franšiznih sistema.
Organizatori napominju da će odabranim učesnicima biti pokriven trošak jednog do dva noćenja u hotelu, kao što će im biti organizovani i sastanci sa odabranim kontaktima.
Zainteresovani za „The International Master Franchisees Guest Programme“ trebalo bi da popune prijave za učešće i pošalju ih do 28. marta 2018.
Sajam u Madridu je, kako ističu organizatori, idealna „platforma“ za predstavljanje novih brendova, kompanija koje prvi put izlaze na tržište franšiza s inovativnim i modernim idejama, kao što su to ekološki supermarketi Supersano, ekonomični hoteli Grupo Alda ili domovi za stare sa posebnom metodologijom rada Hoffmann World. Sajam je, međutim, i „sigurno mesto“ za iskusne sisteme koji koriste priliku da se predstave novim, potencijalnim primaocima franšiza, a među njima će ove godine biti Amour des Fleurs, Hosteletienda, Hosten, Ibérica de Iluminación, Rodilla, Naturhouse, La Tienda del Espía, kao i mnogi drugi poznati španski i internacionalni brendovi, koji slove za vodeće igrače u svojim branšama, kao što su 5aSec, Alcampo, Carrefour, Condis, Dia, La Despensa Express, Lizzaran, Re/Max, La Mafia se Sienta a la Mesa, Peggy Sue, Century 21, Cocinas Schmidt, Luxenter, Midas, Solvia...
EXPOFRANQUICIA organizuje IFEMA (Institución Ferial de Madrid) u saradnji sa Španskom franšiznom asocijacijom (Asociación Espanol de Franquicias).

POGLEDAJTE ČLANKE

Preduzetnici koji žele da saznaju sve o franšizi koncepta Edukido te načinima na koji mogu pristupiti ovoj mreži, dobiće besplatnu ulaznicu i priliku da se susretnu s predstavnicima kompanije na Sajmu franšiza u Varšavi.
Bez licenciranja nema franšizinga. I pored toga što su vrlo slični, ova dva modela poslovne saradnje se u nekoliko detalja bitno razlikuju.
Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Srednjoj i Istočnoj Evropi zakazano je za kraj oktobra. Varšava će ponovo ugostiti više od 150 kompanija koje su u potrazi za budućim poslovnim partnerima – primaocima franšiza.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Kako izabrati a ne zažaliti?
Da li predlazete da biznis plan radimo sami ili da angazujemo pomoc?
Vreme je da se dobro promisli i dela
Dobar tekst. Retko gde možemo naći ovoliko detalja za obe strane franšiznog ugovora u kriznim situacijama kao što je ova situacija sa Korona virusom. Predlažem da ovakvih...
Poljske franšize spremne za izvoz
Tražim respektabilnu Kompaniju koj želi poslovnu saradnju na poslovnom projektu Otvaranje Renta Car Kompanije u Bosni i Hercegovini grad Sarajevo za VIP kupce korisnike...
Kontakt
Agresivniji povratak na Selo mladih iz grada.u Kovilj.
Definicija franšizinga
Odličan članak o Franšizingu.Hvala vam Preduzetništvo
Definicija franšizinga
Molio bih malo vise pojasnjenja o koracima za pridobijanje fransiznog partnera(pitanje postavlja potencijalni davalac fransize)
Definicija franšizinga
odlicno objasnjeno!
svi na selo.povratak..iz grada Novog sada
povratak..mladih na selo iz grda..u kovilj.u zdraviju i čistiju.prirodu..zadnja šansa za oživljavanje poljuprivrede i razvoj sela. u srbiji...svi na selo.povratak.