Razmena iskustva na „šoljici kafe“

Koncept Business Café-a razvila je Kristina Ercegović, a zamišljen je tako da se mali preduzetnici okupljaju na unapred organizovanom događaju ne bi li razmenili iskustva i sklopili nove poslove. Ideja je zaživela još pre sedam godina, a Kristina je želela da je podeli i sa drugima kroz partnerski model poslovanja. Danas, već ima partnere u zemljama regiona, a nedavno je Business Café započeo poslovanje i u Beču u Austriji, a na jesen se očekuje početak rada partnera u Berlinu u Nemačkoj.
– Usmerili smo se više na zapadne zemlje, mada bismo voleli da pronađemo partnera za Srbiju, pre svega, za Beograd. U toku su pregovori za još jedno tržište, ali o tome kada budemo sigurni da ćemo potpisati ugovor – kaže Kristina Ercegović.
Do partnera u inostranim zemljama, kako kaže, dolaze spontano ili pak po preporuci.
Ipak, pravog partnera, prema njenim rečima, nije lako pronaći. – Nerazumevanje principa poslovanja po franšiznom modelu je najveći izazov, kao i nedovoljno razumevanje biznisa i poslovanja uopšte – kaže Ercegović.
Business Café se do sada održavao u 25 gradova u sedam zemalja, organizovano je 200 događaja na kojima je bilo više od 15.000 posetilaca.
POGLEDAJTE ČLANKE

Poznata kurirska služba Mail Boxes Etc. stiže u Srbiju. Prva poslovnica je otvorena u Beogradu.
Šta su poslovni ciljevi ProfitApp-a, koja su tržišta otvorili, kakav profil primalaca franšize traže i šta očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer kompanije Marko Mirović
Slovenačka prevodilačka agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Ko su poželjni franšizni partneri i koja tržišta su u fokusu za dalji franšizni razvoj?
Iz Amerike na tržišta ovog regiona stiže Signal 88 Security, franšizni sistem specijalizovan za usluge obezbeđenja. Ko može biti primalac ove franšize?
Razmišljate o širenju poslovanja davanjem franšize? Pitate se šta je potrebno za izgradnju stabilnog franšiznog sistema? Za početak – tim koji će se baviti ovim zadatkom.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Šta je potrebno za pokretanje Mini Pani franšize, po čemu se izdvajaju od sličnih koncepata i šta očekuju od predstojećeg Sajma franšiza u Opatiji, govori Kornelia Šild-Ferenc
Porodica Ratkov je od ljubavi prema zdravoj hrani napravila porodični biznis. Kako su stvarali brend Grina i pronašli neizmerno zadovoljstvo i dobrobit u uzgajanju klica i mikrobilja?
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
POPULARNO NA FORUMU
Kako zaposliti i otpustiti
ZA SVAKU POHVALU!!! Prijatno sam iznenadjena i iskreno se nadam,da ce i kompanije u Srbiji shvatiti vaznost ovog proekta ili usluga ovih agencija i za njihovo...
Dobra vremena za reciklažu
Veoma dobro osmišljen posao i adekvatna ideja obzirom na vremena.. Mala firma iz RS -Banja Luka, je zainteresovana za poslovnu saradnju u smislu dobijanja franšize. Tim...