Novo tržište za Car Foil Shop
Iako je prošlo nešto više od godinu dana otkako smo objavili vest da je Car Foil Shop potpisao franšizni ugovor za teritoriju Hrvatske, te da se ubrzano radi na otvaranju prodavnice u Zagrebu, zvaničan ulazak na to tržište desio se tek nedavno. Naime, kako objašnjava vlasnik koncepta Đorđe Stanković, taj franšizni ugovor nikada nije zaživeo u praksi. Sada se nadaju da su konačno pronašli pravog partnera. – Novi franšizni ugovor smo potpisali sa Andrejom Tomljenovićem, vlasnikom firme Manus Dei, koji je već bio naš dugogodišnji kupac. On je odlučio da poslovanje podigne na viši nivo i počne da se bavi i prodajom folija, budući da je do sada radio samo servis. Prvi kontigent folija je isporučen i time je, praktično, i samo poslovanje u Hrvatskoj započeto. Sedište firme je u Osijeku i Dubrovniku, ali će u početku oni pokrivati čitavu teritoriju Hrvatske – kaže Stanković.
Od novog primaoca se očekuje da u narednom periodu na teritoriji Hrvatske pronađe nove franšizne partnere i razvije mrežu Car Foil Shop servisnih franšiza – poslovnica koje pružaju samo usluge ugradnje folija. – Kada je reč o prodaji folija, konkurencija na tom tržištu nije toliko velika kao u Srbiji zbog čega smatram da napredak može da bude brži. Naš portfolio proizvoda je zaista širok, nudimo, praktično, folije za sve namene, od osnovnih auto-folija do štamparskih, kao i onih koje se koriste za oblaganje nameštaja, enterijera. Car Foil Shop je, između ostalog, generalni zastupnik britanskog proizvođača folija za presvlačenje automobila KPMF i brenda ENFOL, koji u portfoliju ima folije za stakla – kaže Stanković.
Pored Hrvatske, ističe Stanković, firma Manus Dei će biti zadužena i za teritoriju Slovenije.
Car Foil Shop je koncept koji objedinjuje prodaju širokog asortimana folija, ali i ugradnju folija. Posao su godinama razvijali samostalno, da bi od 2016. počeli da šire i franšiznu mrežu. Franšizne partnere imaju još u Srbiji i Crnoj Gori.
POGLEDAJTE ČLANKE
Andrej Tomljenović iz Osijeka se četiri godine samostalno bavio ugradnjom auto-folija. Razmišljajući da proširi posao, došao je do Car Foil Shop-a. Danas je primalac master franšize ovog brenda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za ugradnju folija, sada ima u ponudi nekoliko franšiznih formata. Jedan od njih je pogodan i za manja mesta.
Detaljna priprema franšiznog kocepta, precizan franšizni ugovor i pažljiv izbor partnera, najvažniji su koraci koji predupređuju potencijalne probleme između davaoca i primaoca franšize.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim gradovima se nudi franšiza ovog brenda i kako vidi dalji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primalac master franšize za Sloveniju
NAJČITANIJE
VIVO shopping PARK u Jagodini biće završen na proleće 2014. Više od 30 brendova otvoriće svoje radnje.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Poljska kompanija Czerwona Torebka je svom portfoliju dodala novi koncept - prodavnice za prodaju svežeg voća i povrća Povrtnjak (Warzywnik), koje širi franšizno.
Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.
POPULARNO NA FORUMU
I benzin teče kroz franšizu
S kim da komuniciram u vezi frnsuiznog poslovanja
Franšiza za novo ruho automobila
Jako je lepo kad se nešto napiše o ljudima koji pošteno i marljivo rade i pružaju vrhunsku uslugu. Naime, ulepšao sam i osposobio za pojavu na ulici svoj prilično stari...