Moskva za preduzetne

BUYBRAND Expo se od 2003. održava svake godine u Moskvi, i to dva puta tokom godine. Ovogodišnje jesenje izdanje moskovskog sajma franšiza rezervisano je za 10. 11. i 12. septembar. Organizatori očekuju više od 240 franšiznih brendova (izlagača) i više od 8.000 posetilaca – potencijalnih primalaca franšize, investitora i preduzetnika koji su zainteresovani za ovaj vid poslovanja.
Za 16 godina postojanja, BUYBRAND Expo je ugostio na desetine stranih franšiznih brendova koji su želeli da razvijaju poslovanje na ruskom tržištu, dok je više stotina domaćih, izvorno ruskih sistema pronašlo primaoce franšize, i na taj način, proširilo mrežu širom Rusije – sve ukupno, oko 14.000 franšiznih poslovnica je otvoreno na ruskom i inostranim tržištima zahvaljujući partnerstvima koja su sklopljena na sajmu franšiza BUYBRAND.
Kao i u drugim evropskim zemljama, u Rusiji je poslednjih godina primetno povećanje broja kompanija koje nude i preduzetnika koji kupuju franšizu. Praksa pokazuje da je pokretanje privatnog posla daleko sigurnije i izvesnije kada se kupi franšiza, i to je jedan od razloga zašto se sve više preduzetnika odlučuje za ovaj vid ulaska u preduzetništvo. – Naročito tokom krize, preduzetnici će radije uložiti novac u kupovinu franšize, pre nego što će posao pokrenuti sami „na svoju ruku“. Statistika pokazuje da procenat poslovnih ljudi koji žele da rade pod brendom proverenog i ustrojenog sistema svake godine raste za 15 do 20% – kaže Ekaterina Sojak, generalna direktorka kompanije EMTG, organizatora sajma franšiza u Moskvi.
Prema poslednjim procenama, u Rusiji posluje oko 2.500 franšiznih kompanija, od toga, skoro 900 aktivno traži nove primaoce franšiza. Najtraženije franšize su one za koje treba izdvojiti od 15.000 do 150.000 dolara. Oko 14% preduzetnika je spremno da uloži između 150.000 do 500.000 u kupovinu franšize, a 4-6% je onih koji bi investirali više od pola miliona dolara u otvaranje franšizne poslovnice. Ovo je i jedan od razloga zašto se svake godine povećava broj inostranih franšiznih sistema koji koriste sajam franšiza u Moskvi za predstavljanje i pronalaženje partnera za tržište Rusije, ali i susednih zemalja. Iz tog razloga, veliki broj posetilaca dolazi i iz Kazahstana, Azerbejdžana, Gruzije, Jermenije, Belorusije, Poljske...
Prošle godine, 14% izlagača bilo je iz inostranstva – među njima, predstavilisu se Carl’s Jr., Best Western, Papa John’s. Među velikim ruskim franšiznim sistemima istakli su se brendovi Shokoladnitsa, Invitro, Gemotest, Kofe Khauz, 1C, Rosinter, koji imaju i po 300 jedinica u svojim franšiznim mrežama. Mlade, regionalne kompanije su zauzimale više od 30% štandova. I ove godine, kažu organizatori, s velikim brojem očekivanih izlagača, pratećih programa i posetilaca, BUYBAND Expo će pokušati da opravda status jednog od velikih i značajnih međunarodnih sajmova franšiza.
POGLEDAJTE ČLANKE

Preduzetnici koji žele da saznaju sve o franšizi koncepta Edukido te načinima na koji mogu pristupiti ovoj mreži, dobiće besplatnu ulaznicu i priliku da se susretnu s predstavnicima kompanije na Sajmu franšiza u Varšavi.
Bez licenciranja nema franšizinga. I pored toga što su vrlo slični, ova dva modela poslovne saradnje se u nekoliko detalja bitno razlikuju.
Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Srednjoj i Istočnoj Evropi zakazano je za kraj oktobra. Varšava će ponovo ugostiti više od 150 kompanija koje su u potrazi za budućim poslovnim partnerima – primaocima franšiza.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Kako izabrati a ne zažaliti?
Da li predlazete da biznis plan radimo sami ili da angazujemo pomoc?
Vreme je da se dobro promisli i dela
Dobar tekst. Retko gde možemo naći ovoliko detalja za obe strane franšiznog ugovora u kriznim situacijama kao što je ova situacija sa Korona virusom. Predlažem da ovakvih...
Poljske franšize spremne za izvoz
Tražim respektabilnu Kompaniju koj želi poslovnu saradnju na poslovnom projektu Otvaranje Renta Car Kompanije u Bosni i Hercegovini grad Sarajevo za VIP kupce korisnike...
Kontakt
Agresivniji povratak na Selo mladih iz grada.u Kovilj.
Definicija franšizinga
Odličan članak o Franšizingu.Hvala vam Preduzetništvo
Definicija franšizinga
Molio bih malo vise pojasnjenja o koracima za pridobijanje fransiznog partnera(pitanje postavlja potencijalni davalac fransize)
Definicija franšizinga
odlicno objasnjeno!
svi na selo.povratak..iz grada Novog sada
povratak..mladih na selo iz grda..u kovilj.u zdraviju i čistiju.prirodu..zadnja šansa za oživljavanje poljuprivrede i razvoj sela. u srbiji...svi na selo.povratak.