Sheraton i u Novom Sadu
Sheraton, hotel sa četiri zvezdice, investicija je MK Grupe i deo strategije širenja hotelskog biznisa ove kompanije na najatraktivnijim lokacijama u regionu. Sheraton je brend jedne od najpoznatijih hotelskih korporacija u svetu, Marriot International-a, i u Srbiji će poslovati kao franšiza.
Miodrag Kostić, predsednik MK Grupe, koja je i nosilac ovog projekta, kaže da je u Sheraton uloženo 15 miliona evra i da je u njemu obezbeđeno 120 novih radnih mesta, a da je korporativnom strategijom MK Grupe predviđeno još investicija u hotelijerstvo u regionu.
Sheraton u Novom Sadu ima 150 superior soba, od čega devet apartmana i jedan predsednički apartman. U okviru hotela se nalazi i "a la carte" restoran, kao i Wine& Tapas Bar. Poslednji sprat je rezezvisan za spa i velnes centar, a u hotelu su smeštene i tzv. klub sobe i klub lounge, sa posebnim benefitima za članove loyalty kluba Sheraton, za koje će funkcionisati i poseban concierge program.
Hotel Sheraton je smešten u blizini Novosadskog sajma i centra grada, prostire se na 13.000 kvadratnih metara.
POGLEDAJTE ČLANKE
Poljska kompanija Sweet Gallery je do sada isključivo razvijala biznise u oblasti gastronomije. Sada ulazi u turistički sektor. Šta je „Mala kuća“ (Tiny House) i kako se na ovom formatu može zaraditi?
– Turistički sektor se oporavlja, samim tim raste i interesovanje za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio sa dva nova tržišta – Severnom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi i očekivanja novih primalaca franšize?
Uprkos tome što je pandemija snažno pogodila sektor turizma, franšizni sistem Direct Booker je svoje poslovanje proširio na tržište Italije. Primalac franšize je stari znanac.
CityPal, veb-platforma i brošure preko kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
NAJČITANIJE
VIVO shopping PARK u Jagodini biće završen na proleće 2014. Više od 30 brendova otvoriće svoje radnje.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Poljska kompanija Czerwona Torebka je svom portfoliju dodala novi koncept - prodavnice za prodaju svežeg voća i povrća Povrtnjak (Warzywnik), koje širi franšizno.
Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.