Bliži se sajam u Katovicama
Pored velikog Sajma franšiza u Varšavi, koji se tradicionalno održava u oktobru, sajam u Katovicama je jedan od najvažnijih događaja posvećenih franšiznom poslovanju u regionu Srednje i Istočne Evrope – i po broju izlagača i po broju posetilaca. Organizatori najavljuju da će se ove godine predstaviti oko 75 domaćih i međunarodnih izlagača (davalaca franšize), a sajam bi, prema procenama, trebalo da poseti i više od 3.000 ljudi – potencijalnih primalaca franšize, investitora, vlasnika malih i srednjih biznisa koji tek razmišljaju o razvoju franšize.
Iako u Katovicama živi oko 310.000 stanovnika, ovom gradu na jugu Poljske gravitira oko 3,5 miliona ljudi, tako da se svake godine na sajmu pojave i posetioci iz susednih gradova Vroclava, Krakova, Kjelca, Žešova, pa i nešto udaljenijeg Lođa. – Šlezija je vrlo atraktivna regija za nas, gde nameravamo da povećamo broj prodavnica. Iskoristićemo sajam u Katovicama da predstavimo našu ponudu ljudima koje žele da pristupe trgovačkom lancu Žabka, a zainteresovani za franšizu mogu dobiti odgovore na sva pitanja na licu mesta – kaže Sebastian Bjelavski, direktor Odeljenja za razvoj i podršku primaocima franšize u kompaniji Žabka Polska.
Na prednosti ovog sajma ukazuje i Marćin Olesjak, predsednik uprave kompanije Sweet Gallery, vlasnika nekoliko gastronomskih brendova. – Razvili smo mrežu za sve naše franšizne koncepte širom Poljske, ali i na inostranim tržištima. Katovice su vrlo atraktivna i poznata destinacija, tako da se do grada lako stiže iz cele južne Poljske, ali i iz Češke, Slovačke i Nemačke. Po pravilu, posetioci sajma franšiza su uvek vrlo zainteresovani za gastronomske brendove, pa ćemo još jednom predstaviti naše koncepte – kaže Olesjak.
Među izlagačima će ove godine biti i McDonald's, Carrefour, Bank PKO BP, Bank Ochrony Środowiska, Helen Doron, Metrohouse, Biesiadowo, Coffeloffee, Cote Azur, Crazy Piramid Pizza, Lodolandia, Kontigo, Konica Minolta MBR, Magic School, Northgate Logistic, Western Chicken, Western Tortilla, Stava, Tairoll, Toy Planet i drugi.
Tokom dva dana sajma biće organizovani i obrazovni forumi, koje će voditi uspešni preduzetnici i stručnjaci iz Poljske franšizne organizacije. Budući primaoci franšize moći će da nauče šta sve podrazumeva franšizna saradnja, koji su ključni elementi ugovora o franšizi, kako se pravi biznis plan.
Organizator sajma franšiza „Ideje za biznis“ je kompanija PROFIT system, koja organizuje i sajam franšiza u Varšavi (Franchise EXPO), jedan od najvećih sajmova ove vrste u Evropi, najveći u Srednjoj i Istočnoj Evropi.
Regionalni sajam franšiza „Ideje za biznis“
29. i 30. mart 2019.
Međunarodni kongresni centar u Katovicama, Poljska
Radno vreme:
Petak, 29. mart, 9:00-17:00
Subota, 30. mart, 9:00-15:00
Cena ulaznice: 10 zlota (2,3 evra)
POGLEDAJTE ČLANKE
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Peta regionalna konferencija o rizicima novog doba, koju organizuje BeRiskProtected platforma, održaće se 6. juna 2024. u hotelu Hyatt Regency u Beogradu.
„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?
Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.
Franšiza je reč koja je postala uobičajena u našem poslovnom okruženju. Iako će većina poslovnih ljudi bez problema navesti bar tri svetska franšizna lanca, na pitanje koje su domaće franšize, često izostaje odgovor.
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Finansijski model franšiznog koncepta treba da jezikom brojeva opiše sve investicije, prihode, rashode i dobit za davaoca i primaoca franšize. Kako ga načiniti i kakvu korist donosi stranama u franšiznom odnosu?
Autentični grčki koncept Kralj Coffee – Donuts & Snacks posluje više od godinu dana u Srbiji, a odnedavno nudi i franšizu.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Španski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ovog regiona. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja srednje Evrope. Češka je jedna od njih.
POPULARNO NA FORUMU
Kako izabrati a ne zažaliti?
Da li predlazete da biznis plan radimo sami ili da angazujemo pomoc?
Vreme je da se dobro promisli i dela
Dobar tekst. Retko gde možemo naći ovoliko detalja za obe strane franšiznog ugovora u kriznim situacijama kao što je ova situacija sa Korona virusom. Predlažem da ovakvih...
Poljske franšize spremne za izvoz
Tražim respektabilnu Kompaniju koj želi poslovnu saradnju na poslovnom projektu Otvaranje Renta Car Kompanije u Bosni i Hercegovini grad Sarajevo za VIP kupce korisnike...
Kontakt
Agresivniji povratak na Selo mladih iz grada.u Kovilj.
Definicija franšizinga
Odličan članak o Franšizingu.Hvala vam Preduzetništvo
Definicija franšizinga
Molio bih malo vise pojasnjenja o koracima za pridobijanje fransiznog partnera(pitanje postavlja potencijalni davalac fransize)
Definicija franšizinga
odlicno objasnjeno!
svi na selo.povratak..iz grada Novog sada
povratak..mladih na selo iz grda..u kovilj.u zdraviju i čistiju.prirodu..zadnja šansa za oživljavanje poljuprivrede i razvoj sela. u srbiji...svi na selo.povratak.