Bliži se sajam u Katovicama
Pored velikog Sajma franšiza u Varšavi, koji se tradicionalno održava u oktobru, sajam u Katovicama je jedan od najvažnijih događaja posvećenih franšiznom poslovanju u regionu Srednje i Istočne Evrope – i po broju izlagača i po broju posetilaca. Organizatori najavljuju da će se ove godine predstaviti oko 75 domaćih i međunarodnih izlagača (davalaca franšize), a sajam bi, prema procenama, trebalo da poseti i više od 3.000 ljudi – potencijalnih primalaca franšize, investitora, vlasnika malih i srednjih biznisa koji tek razmišljaju o razvoju franšize.
Iako u Katovicama živi oko 310.000 stanovnika, ovom gradu na jugu Poljske gravitira oko 3,5 miliona ljudi, tako da se svake godine na sajmu pojave i posetioci iz susednih gradova Vroclava, Krakova, Kjelca, Žešova, pa i nešto udaljenijeg Lođa. – Šlezija je vrlo atraktivna regija za nas, gde nameravamo da povećamo broj prodavnica. Iskoristićemo sajam u Katovicama da predstavimo našu ponudu ljudima koje žele da pristupe trgovačkom lancu Žabka, a zainteresovani za franšizu mogu dobiti odgovore na sva pitanja na licu mesta – kaže Sebastian Bjelavski, direktor Odeljenja za razvoj i podršku primaocima franšize u kompaniji Žabka Polska.
Na prednosti ovog sajma ukazuje i Marćin Olesjak, predsednik uprave kompanije Sweet Gallery, vlasnika nekoliko gastronomskih brendova. – Razvili smo mrežu za sve naše franšizne koncepte širom Poljske, ali i na inostranim tržištima. Katovice su vrlo atraktivna i poznata destinacija, tako da se do grada lako stiže iz cele južne Poljske, ali i iz Češke, Slovačke i Nemačke. Po pravilu, posetioci sajma franšiza su uvek vrlo zainteresovani za gastronomske brendove, pa ćemo još jednom predstaviti naše koncepte – kaže Olesjak.
Među izlagačima će ove godine biti i McDonald's, Carrefour, Bank PKO BP, Bank Ochrony Środowiska, Helen Doron, Metrohouse, Biesiadowo, Coffeloffee, Cote Azur, Crazy Piramid Pizza, Lodolandia, Kontigo, Konica Minolta MBR, Magic School, Northgate Logistic, Western Chicken, Western Tortilla, Stava, Tairoll, Toy Planet i drugi.
Tokom dva dana sajma biće organizovani i obrazovni forumi, koje će voditi uspešni preduzetnici i stručnjaci iz Poljske franšizne organizacije. Budući primaoci franšize moći će da nauče šta sve podrazumeva franšizna saradnja, koji su ključni elementi ugovora o franšizi, kako se pravi biznis plan.
Organizator sajma franšiza „Ideje za biznis“ je kompanija PROFIT system, koja organizuje i sajam franšiza u Varšavi (Franchise EXPO), jedan od najvećih sajmova ove vrste u Evropi, najveći u Srednjoj i Istočnoj Evropi.
Regionalni sajam franšiza „Ideje za biznis“
29. i 30. mart 2019.
Međunarodni kongresni centar u Katovicama, Poljska
Radno vreme:
Petak, 29. mart, 9:00-17:00
Subota, 30. mart, 9:00-15:00
Cena ulaznice: 10 zlota (2,3 evra)

POGLEDAJTE ČLANKE

„Malac Genijalac“ je brend poznat širom regiona. Na tržištu Severne Makedonije postoji još potencijala za širenje franšizne mreže.
Verbatoria povećava svoju franšiznu porodicu u Evropi – na mapi se sada nalazi novi partner iz Poljske. Kompanija je učestvovala i na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
„Naučna kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Fabrika burger & pizza bar počeo je sa radom 2017. godine kao mali porodični biznis u Subotici. Vlasnici koncepta sada razmišljaju o širenju poslovanja kroz razvoj franšizne mreže.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Bez licenciranja nema franšizinga. I pored toga što su vrlo slični, ova dva modela poslovne saradnje se u nekoliko detalja bitno razlikuju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Sticaj okolnosti naveo je Vojislava Pekovića i Aleksandru Milosavljević da, umesto u Beogradu, otvore školu mentalne aritmetike „Malac genijalac“ u Skoplju. Kažu da potencijala za otvaranje novih škola ima u gotovo svim gradovima Severne Makedonije.
Evropski modni brend CIPO&Baxx traži primaoce franšize i u zemljama ovog regiona.
POPULARNO NA FORUMU
Kako izabrati a ne zažaliti?
Da li predlazete da biznis plan radimo sami ili da angazujemo pomoc?
Vreme je da se dobro promisli i dela
Dobar tekst. Retko gde možemo naći ovoliko detalja za obe strane franšiznog ugovora u kriznim situacijama kao što je ova situacija sa Korona virusom. Predlažem da ovakvih...
Poljske franšize spremne za izvoz
Tražim respektabilnu Kompaniju koj želi poslovnu saradnju na poslovnom projektu Otvaranje Renta Car Kompanije u Bosni i Hercegovini grad Sarajevo za VIP kupce korisnike...
Kontakt
Agresivniji povratak na Selo mladih iz grada.u Kovilj.
Definicija franšizinga
Odličan članak o Franšizingu.Hvala vam Preduzetništvo
Definicija franšizinga
Molio bih malo vise pojasnjenja o koracima za pridobijanje fransiznog partnera(pitanje postavlja potencijalni davalac fransize)
Definicija franšizinga
odlicno objasnjeno!
svi na selo.povratak..iz grada Novog sada
povratak..mladih na selo iz grda..u kovilj.u zdraviju i čistiju.prirodu..zadnja šansa za oživljavanje poljuprivrede i razvoj sela. u srbiji...svi na selo.povratak.