Računajte na nas

Pjer Renar i Frederik Bur, inspirisani svojim postdiplomskim studijima, računovodstvom i finansijama, pokrenuli su zajednički posao 1998. Nisu pogrešili, jer biznis „cveta“.
U dogovoru sa srednjim i većim trgovačkim lancima i maloprodajnim radnjama, firma Ticket com nudi drugim kompanijama uslugu reklamiranja na poleđini fiskalnih računa. Najčešće se oglasni prostor prodaje preduzećima koja posluju u okolini supermarketa na čijim se fiskalnim računima plasira reklama.
Pjer Renar kaže da u mreži imaju više od sto franšiza i da se broj svake godine povećava. – Trenutno nemamo franšize na Balkanu. Zainteresovani smo da pronađemo primaoca, uzimajući u obzir da u tom regionu ima dosta lanaca supermarketa, kao i oglašivača. Štaviše, nivo oglašavanja u zemljama Balkana je vrlo visok – kaže Renar.
Ulazna naknada za ekskluzivnost na teritoriji od 750.000 stanovnika pa naviše kreće se od 10.000 dolara. U to, međutim, nisu uračunata ulaganja u kancelarijsku opremu, kompjutere, početni kapital i ostale potrepštine neophodne za započinjanje poslovanja. Franšizni ugovor se potpisuje na pet godina.
Davaoci franšize ističu da je oglašavanje na poleđini fiskalnih računa među najjeftinijim vidovima reklamiranja, što može da privuče veliki broj klijenata.
Na pitanje šta privlači zainteresovane preduzetnike da uzmu Ticket com franšizu, Pjer Renar ističe da su to pouzdanost i profitabilnost: kompanija ima 15 godina iskustva u poslu koji ne zahteva velika ulaganja, a donosi veliku zaradu.
Ticket com ima franšize u Francuskoj, Španiji, Italiji, Švajcarskoj, Belgiji, Grčkoj, Rusiji, Kanadi, Americi, Peruu, Čileu, Dominikanskoj Republici, Brazilu i Kolumbiji, Južnoj Africi.
POGLEDAJTE ČLANKE

Poznata kurirska služba Mail Boxes Etc. stiže u Srbiju. Prva poslovnica je otvorena u Beogradu.
Šta su poslovni ciljevi ProfitApp-a, koja su tržišta otvorili, kakav profil primalaca franšize traže i šta očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer kompanije Marko Mirović
Slovenačka prevodilačka agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Ko su poželjni franšizni partneri i koja tržišta su u fokusu za dalji franšizni razvoj?
Iz Amerike na tržišta ovog regiona stiže Signal 88 Security, franšizni sistem specijalizovan za usluge obezbeđenja. Ko može biti primalac ove franšize?
Razmišljate o širenju poslovanja davanjem franšize? Pitate se šta je potrebno za izgradnju stabilnog franšiznog sistema? Za početak – tim koji će se baviti ovim zadatkom.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Kako zaposliti i otpustiti
ZA SVAKU POHVALU!!! Prijatno sam iznenadjena i iskreno se nadam,da ce i kompanije u Srbiji shvatiti vaznost ovog proekta ili usluga ovih agencija i za njihovo...
Dobra vremena za reciklažu
Veoma dobro osmišljen posao i adekvatna ideja obzirom na vremena.. Mala firma iz RS -Banja Luka, je zainteresovana za poslovnu saradnju u smislu dobijanja franšize. Tim...