Svi na sajam

Turistička agencija Fly Fly Travel nastupa na štandu zajedno sa svojim primaocima franšize. Igor Vujović, zadužen za širenje franšizne mreže, kaže da su svi primaoci prisutni i da bez nadoknade koriste kapacitete zajedničkog štanda kako bi razgovarali i ugovarali dalju saradnju sa svojim partnerima. – Primaoci franšiza su imali mogućnost da unapred pošalju pozivnice i zakažu sastanke sa svojim poslovnim partnerima, računajući upravo na to da će imati svoje mesto na zajedničkom štandu agencije – kaže Vujović.
On dodaje da su brojni posetioci zainteresovani za njihovu franšizu, tako da koriste nastup na Sajmu da promovišu i taj koncept poslovanja.
Miroslav Pačić, marketing menadžer u turističkoj agenciji Odeon World Travel, kaže da se i njihovi franšizni partneri predstavljaju na zajedničkom štandu. Primaoci, prema njegovim rečima, učestvuju i u finansiranju zajedničkog nastupa. On kaže da očekuje da do kraja ovog događaja podele 20.000 kataloga i cenovnika. Letnju sezonu promovišu pod sloganom „Ključ za sva vaša putovanja“.
Na Sajmu turizma nastupaju i druge agencije koje mrežu šire franšizno, a među njima su i Kon Tiki i Filip Travel.
POGLEDAJTE ČLANKE

Poljska kompanija Sweet Gallery je do sada isključivo razvijala biznise u oblasti gastronomije. Sada ulazi u turistički sektor. Šta je „Mala kuća“ (Tiny House) i kako se na ovom formatu može zaraditi?
– Turistički sektor se oporavlja, samim tim raste i interesovanje za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio sa dva nova tržišta – Severnom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi i očekivanja novih primalaca franšize?
Uprkos tome što je pandemija snažno pogodila sektor turizma, franšizni sistem Direct Booker je svoje poslovanje proširio na tržište Italije. Primalac franšize je stari znanac.
CityPal, veb-platforma i brošure preko kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
NAJČITANIJE

Naftna kompanija MOL, nakon Slovenije i Hrvatske, uvodi partnerski sistem poslovanja i u Srbiji.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Franšizni sistemi mogu da se klasifikuju na različite načine i po različitim kriterijumima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primaocima franšize (know-how), vrsti delatnosti ili načinu organizacije sistema.
Na tržištu u Makedoniji posluje nekoliko čuvenih svetskih franšiznih sistema. Većina ih je došla u poslednje tri godine i svoje prve objekte otvorila u glavnom gradu, Skoplju.