Svi na sajam

Turistička agencija Fly Fly Travel nastupa na štandu zajedno sa svojim primaocima franšize. Igor Vujović, zadužen za širenje franšizne mreže, kaže da su svi primaoci prisutni i da bez nadoknade koriste kapacitete zajedničkog štanda kako bi razgovarali i ugovarali dalju saradnju sa svojim partnerima. – Primaoci franšiza su imali mogućnost da unapred pošalju pozivnice i zakažu sastanke sa svojim poslovnim partnerima, računajući upravo na to da će imati svoje mesto na zajedničkom štandu agencije – kaže Vujović.
On dodaje da su brojni posetioci zainteresovani za njihovu franšizu, tako da koriste nastup na Sajmu da promovišu i taj koncept poslovanja.
Miroslav Pačić, marketing menadžer u turističkoj agenciji Odeon World Travel, kaže da se i njihovi franšizni partneri predstavljaju na zajedničkom štandu. Primaoci, prema njegovim rečima, učestvuju i u finansiranju zajedničkog nastupa. On kaže da očekuje da do kraja ovog događaja podele 20.000 kataloga i cenovnika. Letnju sezonu promovišu pod sloganom „Ključ za sva vaša putovanja“.
Na Sajmu turizma nastupaju i druge agencije koje mrežu šire franšizno, a među njima su i Kon Tiki i Filip Travel.
POGLEDAJTE ČLANKE

Poljska kompanija Sweet Gallery je do sada isključivo razvijala biznise u oblasti gastronomije. Sada ulazi u turistički sektor. Šta je „Mala kuća“ (Tiny House) i kako se na ovom formatu može zaraditi?
– Turistički sektor se oporavlja, samim tim raste i interesovanje za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio sa dva nova tržišta – Severnom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi i očekivanja novih primalaca franšize?
Uprkos tome što je pandemija snažno pogodila sektor turizma, franšizni sistem Direct Booker je svoje poslovanje proširio na tržište Italije. Primalac franšize je stari znanac.
CityPal, veb-platforma i brošure preko kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.