Želimo nove partnere

Krešimir Antolić, specijalista za razvoj maloprodaje u kompaniji Vulco, kaže da trenutno nema mnogo zahteva za franšizom. Vulkanizeri se više, kako objašnjava, uključuju u mrežu nakon što im on predoči prednosti i mogućnosti poslovanja unutar Vulco sistema. – Lično sam angažovan na poslovima širenje mreže, pa prema potrebi i tražim partnere na određenom području. Vulkanizeri se na taj način češće uključuju u franšiznu mrežu – kaže Antolić.
Trenutno, najviše franšiznih partnera imaju na području Slavonije, a mreži posluje ukupno 39 vulkanizera širom Hrvatske.
Antolić kaže da se vulkanizeri koji pristupe mreži prilagođavaju jako brzo, uglavnom u roku od mesec dana. – Ponekad je nama potrebno više vremena za brendiranje objekta – kaže Antolić.
Uslovi za pristupanje franšiznoj mreži Vulco u Hrvatskoj su veoma slični onima u Srbiji.
Neophodno je da primalac bude na dobroj lokaciji i da servis može da opsluži dva automobila u isto vremene. Kao i u Srbiji, servisi ne moraju da prodaju isključivo gume kompanije Goodyear, koja je i nosilac franšize Vulco. Međutim, dok u Srbiji brendovi te kompanije treba da čine bar 50 posto ukupne prodaje, u Hrvatskoj je taj postotak nešto veći i iznosi 60 odsto.
Vulco u Hrvatskoj posluje od 2005. Od zemalja regiona prisutan je još u Sloveniji, Srbiji i Makedoniji, a rasprostranjen je i u zemljama zapadne Evrope.
POGLEDAJTE ČLANKE

Andrej Tomljenović iz Osijeka se četiri godine samostalno bavio ugradnjom auto-folija. Razmišljajući da proširi posao, došao je do Car Foil Shop-a. Danas je primalac master franšize ovog brenda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i ugradnju auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primalac master franšize za Hrvatsku biće ujedno zadužen i za teritoriju Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za ugradnju folija, sada ima u ponudi nekoliko franšiznih formata. Jedan od njih je pogodan i za manja mesta.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim gradovima se nudi franšiza ovog brenda i kako vidi dalji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primalac master franšize za Sloveniju
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
I benzin teče kroz franšizu
S kim da komuniciram u vezi frnsuiznog poslovanja
Franšiza za novo ruho automobila
Jako je lepo kad se nešto napiše o ljudima koji pošteno i marljivo rade i pružaju vrhunsku uslugu. Naime, ulepšao sam i osposobio za pojavu na ulici svoj prilično stari...