Korist za obe strane

Intersport je najveći maloprodajni lanac sportske odeće i opreme na svetu. Kompanija ima više od 5.400 prodajnih objekata u 39 zemalja širom sveta.
Franšizni sistem u Češkoj za sada posluje vrlo uspešno i, kako kažu, podjednako donosi korist i matičnoj kompaniji i primaocima franšize. Kompanija zapravo namerava da pozitivan trend zadrži i sa novim partnerima koji su zainteresovani za poslovanje kroz franšizu. Ove godine je već potpisano nekoliko ugovora, ali Intersport i dalje traži nove primaoce franšize. Najpogodnija mesta za širenje poslovanja su gradovi u unutrašnjosti sa najmanje 60.000 stanovnika. Trenutno, u Češkoj posluje 37 radnji pod brendom Intersport, pri čemu je 13 franšiznih, a jedna iz sistema za iznajmljivanje sportske opreme Intersport Rent.
Svaka uspešna internacionalna kompanija teži da se stalno širi. Franšizing, zapravo, nudi vrlo sofisticiran sistem za širenje poslovanja, i to je jedan od razloga zašto je Intersport izabrao ovakav model razvoja. Pored toga, mreža u Češkoj je značajno proširena nakon što je Intersport kupio domaći lanac prodavnica sportske opreme Drapa (Kandža). Te radnje su postupno prilagođene najnovijem Intersportovom konceptu, a upravljanje objektima preuzela je centrala.
Potencijalni primaoci Intersport ili Intersport Rent franšize bi trebalo da imaju početni kapital od nekoliko miliona čeških kruna (najmanje 80.000 evra). Primalac franšize bi takođe trebalo da bude fokusiran na maloprodaju. Budući da kompanija može da ponudi sistem po modelu „ključ u ruke“, primalac franšize ne mora nužno da ima iskustva u ovoj oblasti. Svakom partneru, za početak, na raspolaganju će biti celokupan asortiman robe iz centralnog skladišta u Austriji.
Izvor: Franchising.cz
POGLEDAJTE ČLANKE

Preduzeće za prodaju sportske opreme Intersport prodato je investicionom fondu Enterprise VII za 34,5 miliona eura.
Nakon što je duže od decenije sarađivao sa više distributera sportske opreme, Radomir Jović, preduzetnik iz Prokuplja, odlučio je da uzme franšizu lanca Sport Vision i olakša poslovanje.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Šta je potrebno za pokretanje Mini Pani franšize, po čemu se izdvajaju od sličnih koncepata i šta očekuju od predstojećeg Sajma franšiza u Opatiji, govori Kornelia Šild-Ferenc
Porodica Ratkov je od ljubavi prema zdravoj hrani napravila porodični biznis. Kako su stvarali brend Grina i pronašli neizmerno zadovoljstvo i dobrobit u uzgajanju klica i mikrobilja?
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.