„Balkanska zabava“ u Makedoniji

Balkan Fun u ovom trenutku ima 110 odsto više putnika nego u istom periodu prošle godine, što duguju povoljnim cenama aranžmana i novim agencijama u mreži. Kompanija takođe želi da svoje znanje podeli sa drugima i da svoju mrežu proširi kroz franšizu u zemlji i inostranstvu.
Subota
29.06.2013.
Turistička agencija Balkan Fun otvorena je nedavno i u Makedoniji, a ugovor o ekskluzivnoj saradnji potpisan je sa agencijom u Prokuplju.
 

Nemanja Stojanović, osnivač i suvlasnik Fan Group Travel Company-a, u čijem se vlasništvu i nalazi turistička agencija, kaže da su u Makedoniji osnovali novu poslovnicu zajedno sa agencijom Paradizo Fly. Naime, nova agencija nosi ime Balkan Fun Macedonia, postoji i transfer znanja, ali se, ipak, ne radi o klasičnoj franšizi budući da su vlasništvo, kao i realizacija poslova podeljeni. – Naš partner, Paradizo Fly, ima zadatak da vodi prodaju na teritoriji te zemlje. Naš zadatak je da realizujemo sva putovanja koja se prodaju u Makedoniji. Međutim, dopunjujemo se u oba aspekta – objašnjava Stojanović.

Nova agencija je već postigla ogroman uspeh jer je za oko mesec dana pristiglo više od 300 prijava za letnju ponudu. - Mladi u Skoplju uveliko pričaju o našim putovanjima i žurkama – kaže on.

Nedavno se mreži agencija Balkan Fun priključila i Mladost Travel iz Prokuplja kao ekskluzivna subagentura. – Mladost Travel nije obična subagentura, jer ima veći rizik poslovanja, budući da sa njima imamo potpisan ugovor koji predviđa garantovani broj putnika koji moraju da obezbede – objašnjava Stojanović.

Kao što smo već ranije pisali, kompanija je spremna da svoje znanje podeli sa drugima i da svoju mrežu proširi kroz franšizu u zemlji i inostranstvu.

Stojanović je veoma zadovoljan kako protiče letnja sezona. Zahvaljujući relativno novoj agenciji u Novom Sadu, a sada i u Skoplju, u ovom trenutku imaju 110 odsto više putnika nego u istom periodu prošle godine. – Rast je ostvaren i u Beogradu i u centralnoj Srbiji. Ovakve rezultate dugujemo i dosta nižim cenama aranžmana – kaže Stojanović.

Već od ove jeseni glavna ciljna grupa ove agencije - mladi - mogu da očekuju i novitete u okviru programa „Zima za mlade“. Za sledeću sezonu agencija priprema nove destinacije, ali i nove termine putovanja.


Vesna Lapčić
saradnik