Šansa za razvoj i napredak
Ako želite da izbegnete greške pri izboru franšize za pokretanje posla, prijavite se odmah - advokati i finansijski savetnici će vas naučiti šta sve treba da pitate i tražite od davaoca franšize pre nego što potpišete ugovor. Ovako je konsultantska kuća PROFIT system pozvala sve zainteresovane preduzetnike iz Poljske da se pridruže stručnom seminaru, koji će se najesen održati u Varšavi, u okviru Akademije za franšizing PROFIT system.
Akademiju za franšizing, u stvari, čini niz stručnih programa usavršavanja, koje organizuje pomenuta konsultantska kuća PROFIT system - poljska kompanija koja, da podsetimo, već dugi niz godina drži vodeću poziciju u pružanju usluga franšizinga u nekoliko zemalja srednje i istočne Evrope, i koja, kao joint venture sa kompanijom Profit franchise services, od prošle godine posluje i u zemljama ovog regiona.
Kroz Akademiju za franšizing, PROFIT system će pomoći kompanijama i pojedincima koji žele da uđu u sistem franšiznog poslovanja - bilo kao davaoci ili primaoci franšize. Kako navode, tokom obuke polaznici će naučiti kako da razviju svoj poslovni model franšize, ali i kako da zarade poslujući pod imenom poznatog brenda. Akademija će ugostiti niz iskusnih predavača, stručnjaka i savetnika za franšize. Nastava se organizuje kroz manje formalni oblik radionice, tako da će polaznici naučiti kako funkcioniše i koja se pravila poštuju na tržištu franšiza na osnovu konkretnih i životnih primera.
Akademija za franšizing PROFIT system-a je i produžetak projekta "Šansa za franšizni razvoj poljskih preduzeća" koji je, zapravo, dobio značajnu podršku nadležnih državnih institucija. Projekat je pokrenula poljska državna Agencija za razvoj preduzetništva, a sredstva za sufinansiranje projekta obezbedila je Evropska unija kroz Evropski socijalni fond. Za dve godine, Akademiju je pohađalo više od 500 preduzetnika zainteresovanih za franšizno poslovanje. Mišljenja i sugestije samih učesnika su kasnije korišćeni za dalji razvoj obuke i programa. Sada, uz znanje iskusnih predavača i stručnjaka za franšize, program će moći da pomogne mnogo većem broju ljudi koji razmišljaju da razviju svoj posao kroz franšizu.
- Ove obuke, zapravo, svaki put prošire naše postojeće znanje o franšizingu. Takođe, značajno je što imamo priliku da razmenimo iskustva s predstavnicima srodnih branši. Međutim, nama je najviše značilo to što smo mogli da dobijemo pravne savete kako napraviti ili implementirati franšizu. Kada smo počeli da razmišljamo o uzimanju franšize, dopao nam se franšizni koncept kompanije Socatots, koji je, recimo, već bio dobro poznat u 55 zemalja širom sveta. Tako smo odlučili da njihov program razvijemo i u Poljskoj - kaže Przemysław Olewnik, direktor kompanije Socatots Polska i jedan od učesnika obuke.
- Znanje koje sam stekla u radionici pomoglo mi je da, u prvom redu, formulišem pitanja koja bih postavila davaocu franšize, kako bi se u budućnosti izbegla situacija u kojoj bi jedna od stranaka bila iznenađena potezima druge strane - objašnjava Joanna Cieszko, učesnica obuke i suvlasnik u kompaniji FitCurves, jednom od prvih velikih franšiznih sistema koji je ušao na tržište Poljske.
Obuka za davaoce franšize biće koncipirana tako da učesnike nauči kako da razviju sopstveni franšizni model ili da poboljšaju funkcionisanje postojećeg sistema. Sprovodeći program kroz konkretnu studiju slučaja učesnici će moći da procene vlastiti posao i nauče da izbegnu greške koje nastaju usled lošeg upravljanja franšizom mrežom.
Potencijalni primaoci franšize naučiće koje sve kriterijume treba da uzmu u obzir pri odabiru franšize, kao i kako da utvrde kredibilitet davaoca franšize. Program obuhvata i specijalna predavanja koja će objasniti šta su i kako se vode stručni pregovori, koje su napredne tehnike prodaje i kako upravljati osobljem da bi se postigli što bolji rezultati.
Detaljan program je dostupan na www.franczyza.eu.
POGLEDAJTE ČLANKE
„Kada smo počinjali, uopšte nismo razmišljali o franšizingu kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od tvoraca i vlasnika „Muzeja čula“
Živimo u neverovatnom vremenu gde svaki hobi može prerasti u posao koji će donositi profit i omogućiti lep život prepun zadovoljstva. Šta je potrebno za to, otkriva Milica Lepojević, tvorac i vlasnica koncepta „Savršeno iznenađenje“
Ako tražite posao koji će doneti radost u vaš život, ako razmišljate o tome da pokrenete sopstveni posao, ali vas je strah početnih koraka i mogućih grešaka – možete kupiti franšizu koja na tržišu Srbije uspešno posluje već četiri godine. Zavirite u „Savršeno iznenađenje“.
Želite da izgradite atrakciju koja staje na 100 kvadratnih metara, a privlači posetioce iz svih krajeva sveta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbinjek Černi, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Kada davalac franšize traži idealnog primaoca, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se to osobine i veštine uzimaju kao prednost?
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Finansijski model franšiznog koncepta treba da jezikom brojeva opiše sve investicije, prihode, rashode i dobit za davaoca i primaoca franšize. Kako ga načiniti i kakvu korist donosi stranama u franšiznom odnosu?
Autentični grčki koncept Kralj Coffee – Donuts & Snacks posluje više od godinu dana u Srbiji, a odnedavno nudi i franšizu.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
POPULARNO NA FORUMU
Štedljiva i zdrava franšiza
Pozdrav.Da li imate neko prodajno mesto na jugu Srbije ili nekog saradnika gde bi se moglo na licu mesta videti kako zapravo ti paneli funkcionisu?Zainteresovan sam za kupovinu...
Rent-a-car, carstvo franšiza?
Poštovani hitno potrebna ozbiljna Kompanija za poslovnu saradnju na otvaranju Renta-Car poslovnice-podružnice ili zasebne kompanije u Bosni iHercegovini grad...
Duh starog Novog Sada
Svaka cast! Ponosimo se sto je Manual domaci brend!!!
Duh starog Novog Sada
Bravo za Manual! Ponosna sam što je ovakav brend iz Srbije!
U Pariz po poznate brendove
\'Videti i biti vidjen\' jeste pravi naslov, zbog toga sto je to recenica namenjena, odredjena vrlo poznatim dogadjajima, kao sto je to slucaj-Sajam fransiza u Parizu.Novinar,...