Sajam franšiza u Varšavi

Poljska konsultantska kuća Profit system organizovala je deseti put sajam franšiza centralne i istočne Evrope. Manifestaciji koja se održala u Plati kulture u Varšavi od 18. do 20. oktobra prisustvovalo je oko 100 franšiza iz 15 privrednih grana, a sajam je posetilo oko 6.000 ljudi.
Na sajmu franšiza prisustvovale su kompanije koje već posluju u Poljskoj poput McDonald's i Telepizza, ali i kompanije koje žele svoju mrežu da prošire na to tržište – poput Yogen Fruz. Iz sektora gastronomije prisustvovali su: Biesiadowo, Fabryka Pizza, Mac Jack, Kabuba; finansijski sektor predstavljali su: Meritum Bank, Impero Finanse; obrazovanje: RoboCAMP, trgovinu: Carrefour, Intermarche, Simply Market; kozmetiku: Diva, Parfum Bar…
Monika Dabrovska (Monika Dabrowska), menadžer McDonald’s franšize u Poljskoj kaže da svake godine učestvuju na ovoj manifestaciji.
-Na ovaj način održavamo odnose sa zainteresovanim investitorima i ovde možemo pronaći partnere za otvaranje novih restorana. Dešava se da upoznamo osobe koje u početku ne ispunjavaju naše kriterijume, ali se kroz vreme – a posebno i kroz ovakve manifestacija - pripreme i sada su spremni da otvore naš restoran - kaže Dabrovska.
Tomas Markovski (Tomasz Markowski), jedan od posetilaca sajma kaže da poznaje osobu koja je pokrenula franšizni biznis, ali je posle nekoliko meseci bankrotirala samo zato što nije imala dovoljno informacija o samom biznisu.
- Došao smo ovde jer želim da izbegnem takvu grešku, i lično postavim neka pitanja davaocima franšiza, a želim i da vidim i uporedim franšize koje se nude - kaže Tomas.
Iako su mnoge modne kompanije osetile posledice ekonomske krize, kompanija Gatta koja proizvodi čarape izgleda da nije mnogo pogođena.
Lukaš Kinderman (Lukasz Kinderman), predstavnik Gatta kaže da su proizvodi koje nude glavni razlog što ne osećaju krizu.
- Potrošači mogu da menjaju jaknu na nekoliko godina, ali čarape i hulahopke su proizvodi koje moraju da kupuju redovno - kaže Kinderman, objašnjavajući jednu od ključnih prednost koje donosi njihova franšiza.
Pored mogućnosti da naprave direktan kontakt sa davaocima franšiza posetioci su imali priliku i da se međusobno druže, ali da čuju neke savete iz biznisa. Uspešni preduzetnici su delili iskustva sa posetiocima na razne teme: „Kako najbolje prodati svoju firmu“, „Kako promovisati sopstvenu kompaniju“, „Kroz koje faze treba proći kada sa nekim želite da ostvarite partnerstvo“, itd.
POGLEDAJTE ČLANKE

Preduzetnici koji žele da saznaju sve o franšizi koncepta Edukido te načinima na koji mogu pristupiti ovoj mreži, dobiće besplatnu ulaznicu i priliku da se susretnu s predstavnicima kompanije na Sajmu franšiza u Varšavi.
Bez licenciranja nema franšizinga. I pored toga što su vrlo slični, ova dva modela poslovne saradnje se u nekoliko detalja bitno razlikuju.
Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Srednjoj i Istočnoj Evropi zakazano je za kraj oktobra. Varšava će ponovo ugostiti više od 150 kompanija koje su u potrazi za budućim poslovnim partnerima – primaocima franšiza.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Kako izabrati a ne zažaliti?
Da li predlazete da biznis plan radimo sami ili da angazujemo pomoc?
Vreme je da se dobro promisli i dela
Dobar tekst. Retko gde možemo naći ovoliko detalja za obe strane franšiznog ugovora u kriznim situacijama kao što je ova situacija sa Korona virusom. Predlažem da ovakvih...
Poljske franšize spremne za izvoz
Tražim respektabilnu Kompaniju koj želi poslovnu saradnju na poslovnom projektu Otvaranje Renta Car Kompanije u Bosni i Hercegovini grad Sarajevo za VIP kupce korisnike...
Kontakt
Agresivniji povratak na Selo mladih iz grada.u Kovilj.
Definicija franšizinga
Odličan članak o Franšizingu.Hvala vam Preduzetništvo
Definicija franšizinga
Molio bih malo vise pojasnjenja o koracima za pridobijanje fransiznog partnera(pitanje postavlja potencijalni davalac fransize)
Definicija franšizinga
odlicno objasnjeno!
svi na selo.povratak..iz grada Novog sada
povratak..mladih na selo iz grda..u kovilj.u zdraviju i čistiju.prirodu..zadnja šansa za oživljavanje poljuprivrede i razvoj sela. u srbiji...svi na selo.povratak.