Braničevo dobija novi Jysk
Ovo je dvadeset drugi maloprodajni objekat danskog lanca u Srbiji. Novi prodajni prostor se nalazi u okviru poslovno-trgovinskog centra Enel, gde svoje poslovnice već imaju i salon nameštaja Simpo i Centar bele tehnike. Jysk-ova prodavnica imaće osam zaposlenih i prostiraće se na 820 kvadratnih metara.
Zanimljivo je da je svečano otvaranje proteklo u "skandinavskom maniru" - prilično nenametljivo, bez prevelike pompe, svečanih govora i zvaničnika, što je inače karakteristično za ova podneblja. Međutim, među radnicima koji su dočekali prve kupce mogla se čuti i "ijekavica" - očekujući veliki broj zainteresovanih, Jysk je doveo i određen broj iskusnih radnika iz svojih prodavnica iz Srbije, ali i iz Hrvatske, da pomognu kolegama iz Požarevca.
Maloprodajnu mrežu Jysk uspešno širi na četiri tržišta u regionu - u Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji i Bosni i Hercegovini. – Sve radnje koje rade duže od godinu dana beleže pozitivne rezultate na sva četiri tržišta. Očekujemo da će se to tako nastaviti i u ovoj godini i da će takve rezultate imati sve nove prodavnice – izjavio je nedavno za naš portal Zoran Matulić, koordinator prodaje i marketinga kompanije Jysk West Balkan.
Jysk je u Srbiji prisutan od 2011. godine, a dalje širenje mreže i otvaranje novih prodavnica jedan je od osnovnih ciljeva kompanije u ovom regionu. - U Srbiji smo, takoreći, na „pola puta“, baš kao i u Bosni i Hercegovini, gde bi trebalo da bude bar duplo više prodavnica - potvrdio je nedavno Matulić.
POGLEDAJTE ČLANKE

Wood Mood Design, proizvođač dizajniranog nameštaja od punog drveta, ove godine proslavlja deset godina poslovanja. O nastanku kompanije i preduzetničkom putu razgovarali smo sa mladom kreatorkom ovog brenda.
Kompanija za proizvodnju spoljašnje stolarije „Sunce Marinković“ nudi razne oblike partnerske saradnje, pa i mogućnost uzimanja klasične franšize. U mnogim gradovima u Srbiji već deceniju uspešno rade brojni partneri.
Matis, proizvođač nameštaja iz Ivanjice, širi maloprodaju mrežu otvaranjem sopstvenih, ali i franšiznih prodavnica. Trenutno imaju sedam franšiznih radnji, a u planu je i proširenje mreže.
Azijski maloprodajni lanac KIODA planira da mrežu razvije i na tržištima Evrope. Na mapi razvoja nalaze se i zemlje ovog regiona.
KARE Design, nemački proizvođač dizajniranog nameštaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regionu. Novi saloni nedavno su otvoreni u Dubrovniku i Tirani.
NAJČITANIJE

„Malac Genijalac“ je brend poznat širom regiona. Na tržištu Severne Makedonije postoji još potencijala za širenje franšizne mreže.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Bez licenciranja nema franšizinga. I pored toga što su vrlo slični, ova dva modela poslovne saradnje se u nekoliko detalja bitno razlikuju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
POPULARNO NA FORUMU
Svila i kadifa
Svidja mi se