Braničevo dobija novi Jysk
Ovo je dvadeset drugi maloprodajni objekat danskog lanca u Srbiji. Novi prodajni prostor se nalazi u okviru poslovno-trgovinskog centra Enel, gde svoje poslovnice već imaju i salon nameštaja Simpo i Centar bele tehnike. Jysk-ova prodavnica imaće osam zaposlenih i prostiraće se na 820 kvadratnih metara.
Zanimljivo je da je svečano otvaranje proteklo u "skandinavskom maniru" - prilično nenametljivo, bez prevelike pompe, svečanih govora i zvaničnika, što je inače karakteristično za ova podneblja. Međutim, među radnicima koji su dočekali prve kupce mogla se čuti i "ijekavica" - očekujući veliki broj zainteresovanih, Jysk je doveo i određen broj iskusnih radnika iz svojih prodavnica iz Srbije, ali i iz Hrvatske, da pomognu kolegama iz Požarevca.
Maloprodajnu mrežu Jysk uspešno širi na četiri tržišta u regionu - u Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji i Bosni i Hercegovini. – Sve radnje koje rade duže od godinu dana beleže pozitivne rezultate na sva četiri tržišta. Očekujemo da će se to tako nastaviti i u ovoj godini i da će takve rezultate imati sve nove prodavnice – izjavio je nedavno za naš portal Zoran Matulić, koordinator prodaje i marketinga kompanije Jysk West Balkan.
Jysk je u Srbiji prisutan od 2011. godine, a dalje širenje mreže i otvaranje novih prodavnica jedan je od osnovnih ciljeva kompanije u ovom regionu. - U Srbiji smo, takoreći, na „pola puta“, baš kao i u Bosni i Hercegovini, gde bi trebalo da bude bar duplo više prodavnica - potvrdio je nedavno Matulić.
POGLEDAJTE ČLANKE
Wood Mood Design, proizvođač dizajniranog nameštaja od punog drveta, ove godine proslavlja deset godina poslovanja. O nastanku kompanije i preduzetničkom putu razgovarali smo sa mladom kreatorkom ovog brenda.
Kompanija za proizvodnju spoljašnje stolarije „Sunce Marinković“ nudi razne oblike partnerske saradnje, pa i mogućnost uzimanja klasične franšize. U mnogim gradovima u Srbiji već deceniju uspešno rade brojni partneri.
Matis, proizvođač nameštaja iz Ivanjice, širi maloprodaju mrežu otvaranjem sopstvenih, ali i franšiznih prodavnica. Trenutno imaju sedam franšiznih radnji, a u planu je i proširenje mreže.
Azijski maloprodajni lanac KIODA planira da mrežu razvije i na tržištima Evrope. Na mapi razvoja nalaze se i zemlje ovog regiona.
KARE Design, nemački proizvođač dizajniranog nameštaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regionu. Novi saloni nedavno su otvoreni u Dubrovniku i Tirani.
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
POPULARNO NA FORUMU
Svila i kadifa
Svidja mi se