Uspešan vulkanizer regiona

Vulco – franšizni lanac vulkanizerskih servisa – uspešno posluje na četiri tržišta regiona: Sloveniji, Srbiji, Hrvatskoj i Makedoniji. Kako smo već pisali, u Hrvatskoj posluju 42 primaoca franšize, u Srbiji ih ima 50, u Makedoniji sedam.
Andrej Vraničar, vođa razvoja maloprodaje u Sloveniji, kaže da trenutno na tom tržištu pod brendom Vulco – posluju 44 vulkanizera. Nismo, međutim, uspeli da dobijemo više informacija o samoj mreži, pošto su uslovi saradnje i pristupanja franšiznom sistemu, kako kaže Vraničar, isključivo deo dogovora sa partnerima.
Na zvaničnom sajtu kompanije Vulco može se, pak, pronaći da pridruživanje sistemu omogućava najbolje cene za gume robnih marki Goodyear, kao i povoljne ugovore o kupovini drugih delova za automobile. Takođe, davalac franšize organizuje obuku, reklamne kampanje i podršku u oblasti marketinga, daje savete iz oblasti prodaje, kao i sve relevantne informacije u vezi sa tržištem.
Kompanija Vulco je multinacionalni franšizni lanac vulkanizera u vlasništvu koncerna Goodyear. Servisi pod brendom Vulco ne samo da prodaju pneumatike robnih marki holdinga čiji su deo i nude sve vrste usluga u vezi sa gumama, već se u tim vulkanizerskim radnjama mogu popraviti i zameniti amortizeri, kupiti rezervni delovi za izduvni i kočioni sistem, akumulatori, motorno ulje.
Vulco je prisutan i u zemljama zapadne Evrope, ali i u zemljama zapadne Afrike -- takođe kroz franšizu. Osnovan je 1996. u Francuskoj, a u toj zemlji danas ima više od 200 vulkanizera pod ovim brendom od kojih su većina franšize.
POGLEDAJTE ČLANKE

Andrej Tomljenović iz Osijeka se četiri godine samostalno bavio ugradnjom auto-folija. Razmišljajući da proširi posao, došao je do Car Foil Shop-a. Danas je primalac master franšize ovog brenda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i ugradnju auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primalac master franšize za Hrvatsku biće ujedno zadužen i za teritoriju Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za ugradnju folija, sada ima u ponudi nekoliko franšiznih formata. Jedan od njih je pogodan i za manja mesta.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim gradovima se nudi franšiza ovog brenda i kako vidi dalji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primalac master franšize za Sloveniju
NAJČITANIJE

Šesta regionalna konferencija "Rizici novog doba i održivost: let u nepoznato" biće održana 5. juna 2025.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.
POPULARNO NA FORUMU
I benzin teče kroz franšizu
S kim da komuniciram u vezi frnsuiznog poslovanja
Franšiza za novo ruho automobila
Jako je lepo kad se nešto napiše o ljudima koji pošteno i marljivo rade i pružaju vrhunsku uslugu. Naime, ulepšao sam i osposobio za pojavu na ulici svoj prilično stari...