Zelena trava doma mog

Kompanija Mr. Green Grass se već više od deset godina bavi održavanjem i negom travnjaka. Po vrsti usluge i ustrojstvu najviše podseća upravo na one kompanije koje su razvile ovaj posao u Sjedinjenim Američkim Državama sedamdesetih godina prošlog veka. Poljski stručnjaci za travnjake su ušli na tržište 2000. godine i u početku su poslovali samo u Krakovu i okolini. U februaru 2012. otvorili su i svoju prvu franšiznu poslovnicu u Varšavi. Do danas, sklopili su partnerstva i sa preduzetnicima iz Lođa, Žešova i Tarnova.
-Kompanije koje se bave održavanjem bašti i travnjaka obično ne mogu da rade cele godine. Prirodno je da najviše posla imaju u proleće, a onda zaborave na svoje klijente, jer ovakva vrste usluge je prilično jeftina, a samim tim i neprofitabilna. Mi smo pronašli vrlo široku nišu klijenata, i sarađujemo sa više od 5000 firmi koje se bave hortikulturom i stoga, smatramo da se još uvek nije pojavila kompanija koja bi u ovom trenutku mogla da nam parira - objašnjava Olaf Obruśnik, vlasnik kompanije.
Za pokretanje ovog posla potrebno je oko 40.000 zlota (oko 9.500 evra) i kombi. Ulazna naknada za pristupanje mreži je 15.000 zlota (oko 3.500 evra). Primalac franšize je, takođe, u obavezi da izdvaja sedam odsto od prihoda za redovnu franšiznu naknada, ali i tri odsto od prihoda za naknadu za marketing.
Pored tehničke obuke i poslovnog plana, primalac franšize dobija i opremu neophodnu za održavanje travnjaka. Mr. Green Grass takođe obezbeđuje promotivni materijal, vizitkarte, brendiranje kombija i slično. Kompanija saradnicima osigurava pravo ekskluzivnosti u određenoj regiji i stalnu operativnu i tehničku podršku. Trenutno imaju dve sopstvene i sedam franšiznih jedinica.
Nekada porodična kompanija, danas je jedan od lidera u održavanju travnjaka na poljskom tržištu. Mr. Green Grass je do sada uredio više od 5.000.000 kvadratnih metara travnjaka. Kompanija nudi kompletno održavanje zelenih površina, đubrenje, košenje, zaštitu od korova, prehranu trave, a uz pomoć raznih preparata travnjaci dobijaju specijalnu boju i gustinu.
POGLEDAJTE ČLANKE

„Kada smo počinjali, uopšte nismo razmišljali o franšizingu kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od tvoraca i vlasnika „Muzeja čula“
Živimo u neverovatnom vremenu gde svaki hobi može prerasti u posao koji će donositi profit i omogućiti lep život prepun zadovoljstva. Šta je potrebno za to, otkriva Milica Lepojević, tvorac i vlasnica koncepta „Savršeno iznenađenje“
Ako tražite posao koji će doneti radost u vaš život, ako razmišljate o tome da pokrenete sopstveni posao, ali vas je strah početnih koraka i mogućih grešaka – možete kupiti franšizu koja na tržišu Srbije uspešno posluje već četiri godine. Zavirite u „Savršeno iznenađenje“.
Želite da izgradite atrakciju koja staje na 100 kvadratnih metara, a privlači posetioce iz svih krajeva sveta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbinjek Černi, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Kada davalac franšize traži idealnog primaoca, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se to osobine i veštine uzimaju kao prednost?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Štedljiva i zdrava franšiza
Pozdrav.Da li imate neko prodajno mesto na jugu Srbije ili nekog saradnika gde bi se moglo na licu mesta videti kako zapravo ti paneli funkcionisu?Zainteresovan sam za kupovinu...
Rent-a-car, carstvo franšiza?
Poštovani hitno potrebna ozbiljna Kompanija za poslovnu saradnju na otvaranju Renta-Car poslovnice-podružnice ili zasebne kompanije u Bosni iHercegovini grad...
Duh starog Novog Sada
Svaka cast! Ponosimo se sto je Manual domaci brend!!!
Duh starog Novog Sada
Bravo za Manual! Ponosna sam što je ovakav brend iz Srbije!
U Pariz po poznate brendove
\'Videti i biti vidjen\' jeste pravi naslov, zbog toga sto je to recenica namenjena, odredjena vrlo poznatim dogadjajima, kao sto je to slucaj-Sajam fransiza u Parizu.Novinar,...