Igračke u franšizi
Prva prodavnica igračaka Maxi Toys otvorena je u Belgiji 1987. godine. Danas je kroz sopstvene ili franšizne radnje brend prisutan u nekoliko zemalja – Francuskoj, Švajcarskoj, Luksemburgu, Turskoj i Maroku, sa više od 280 prodajnih mesta. Nedavno je svoju prvu radnju otvorio i u glavnom gradu Rumunije – Bukureštu.
Maxi Toys je u Rumuniju stigao preko kompanije Nicoro Trading, jednog od vodećih maloprodavaca igračaka na tom tržištu. Zanimljivo je da je Nicoro Trading primalac master franšize za teritoriju koja pokriva nekoliko zemalja, a pored rumunskog tržišta, kompanija ima prava i za Srbiju, Mađarsku, Bugarsku i Moldaviju. Kako objavljuje portal Retail SEE Group, kompanija je već u potrazi za franšiznim partnerima na ovim tržištima.
Sudeći prema godišnjem izveštaju iz 2012. godine, mrežom Maxi Toys još uvek dominiraju radnje u vlasništvu same kompanije, ali i franšizna mreža svake godine postaje bogatija za nekog novog člana.
Radnje koje se otvaraju pod ovim brendom obično imaju od 300 do 1.000 kvadrata i u njima je smešteno više od 2.000 vrsta igračaka.
Maxi Toys je 1997. postao deo holandske kompanije Blokker Holding čiji je, takođe, osnovni biznis maloprodaja. Blokker Holding ima bogat portfelj od nekoliko brendova, a pored prodaje igračaka, bavi se i maloprodajom opreme za kuću i nameštaja za bašte. Blokkeru širenje maloprodaje kroz franšizu nije strano, budući da mnogi brendovi u vlasništu ovog holdinga, poput Intertoys, Blokker, Casa, Mars-Kramer, Novy, imaju veoma razvijenu franšiznu mrežu.
POGLEDAJTE ČLANKE
JumpingClay, koncept prodavnice i radionice za modelovanje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nosilac franšize nudi tri mogućnosti za pokretanje posla.
Da li će se personalizovane knjige pojaviti i u ovom regionu i kako teče saradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće „Plavi slon“
Minela Bašić je oduvek volela da radi sa decom, a kako je nedavno postala deo franšizne porodice Jumping Clay – ta želja joj se i ostvarila.
Jumping Clay, koncept prodavnice i radionice u kojoj se može kupiti, ali i učiti modelovanje figurica od gline, početkom ove godine dobio je poslovnice na dva nova tržišta u regionu.
Biznisi zasnovani na onlajn prodaji spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač „Plavi slon“ spaja oba sveta.
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Fabrika burger & pizza bar počeo je sa radom 2017. godine kao mali porodični biznis u Subotici. Vlasnici koncepta sada razmišljaju o širenju poslovanja kroz razvoj franšizne mreže.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
POPULARNO NA FORUMU
Igračke stižu i kroz franšizu
Pozdrav.Kako Vas kontaktirati?Kontakt telefon?
Lakše uz partnere
Sve ste vi ovo lepo napisali ali niste nista proverili sa njima detaljno, vec se tudji text preveli na srbski I postavili kao vas clanak. | Franshizing EU firmi van EU ne...