Rođendansko slavlje

(Foto: Holiday Inn)
Za slavlje postoji još jedan razlog. Naime, kompanija InterContinental Hotels Group, u okviru koje posluje i lanac Holiday Inn, slavi ove godine 60 godina postojanja.
Thomas Pavlović, generalni direktor beogradskog hotela Holiday Inn, kaže da je poslovanje, iz svih uglova posmatrano, bilo jako dobro.
– Zbog načina rada, u inat svetskoj ekonomskoj krizi, uspeli smo da podignemo nivo poslovanja. Još jednom se potvrdilo da su klijenti u hotelijerstvu spremni da plate za kvalitet. Holiday Inn Beograd odavno više ne prodaje sobe, već ambijent. Prodajemo „osećaj“ i to ovu kuću razlikuje od ostalih na tržištu – kaže Pavlović.
Holiday Inn u Beogradu je za pet godina poslovanja tri puta osvojio najeminentniju nagradu „Nosilac baklje“ (Torchbearer Award) koju dodeljuje InterContinental Hotels Group (IHG).
– Nismo poslovali tako dobro samo zato što se zovemo Holiday Inn ili zato što je zgrada simpatična i što se nalazi na Novom Beogradu. Ne postavlja se više ni pitanje da li u hotelu postoje brzi internet i plazma televizori, jer se to podrazumeva. Prosečna veličina sobe je iznad prosečnih veličina u drugim hotelima. Ali, uspeh, pre svega, dugujemo kadrovima – kaže Pavlović.
U proteklih pet godina, prema njegovim rečima, u edukaciju zaposlenih uložili su više stotina hiljada evra.
– Mnogi poslovni ljudi investiciju u personal smatraju troškom. Mi to posmatramo drugačije i to je ključna razlika između nas i mnogo drugih hotela – ističe Pavlović.
Holiday Inn u Beogradu posluje kao franšiza. Primalac franšize je kompanija Belexpocentar. Ta kompanija je vlasnik hotela i hale koja se nalazi uz hotel. Belexpocentar nije nosilac master franšize, već samo potpisnik pojedinačnog ugovora.
U okviru InterContinental Hotels Group posluje devet hotelskih brendova u kojima godišnje prenoći više od 153 miliona gostiju. Kompanija IHG raspolaže sa 672.000 soba u više od 4.500 hotela u skoro 100 zemalja sveta.
POGLEDAJTE ČLANKE

Poljska kompanija Sweet Gallery je do sada isključivo razvijala biznise u oblasti gastronomije. Sada ulazi u turistički sektor. Šta je „Mala kuća“ (Tiny House) i kako se na ovom formatu može zaraditi?
– Turistički sektor se oporavlja, samim tim raste i interesovanje za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio sa dva nova tržišta – Severnom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi i očekivanja novih primalaca franšize?
Uprkos tome što je pandemija snažno pogodila sektor turizma, franšizni sistem Direct Booker je svoje poslovanje proširio na tržište Italije. Primalac franšize je stari znanac.
CityPal, veb-platforma i brošure preko kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Šta je potrebno za pokretanje Mini Pani franšize, po čemu se izdvajaju od sličnih koncepata i šta očekuju od predstojećeg Sajma franšiza u Opatiji, govori Kornelia Šild-Ferenc
Porodica Ratkov je od ljubavi prema zdravoj hrani napravila porodični biznis. Kako su stvarali brend Grina i pronašli neizmerno zadovoljstvo i dobrobit u uzgajanju klica i mikrobilja?
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.