Sajam u Parizu 2015.

Na sajmu u Parizu svake godine predstavi se više od 400 kompanija, a događaj poseti više od 30.000 ljudi.
Četvrtak
12.03.2015.
Od 22. do 25. marta održava se sajam franšiza u Parizu. Šansu da svoje koncepte predstave većem broju potencijalnih primaoca franšize iskoristiće i dve kompanije iz ove regije.
 

Kada se 22. marta otvore kapije sajamskog kompleksa Porte de Versailles, biće to početak ne samo najvećeg, već i najznačajnijeg franšiznog događaja u Evropi. Sajam franšiza u Parizu – Franchise Expo Paris – okupiće po 34. put sve predstavnike industrije franšizinga – davaoce i potencijalne primaoce franšize, konsultantske i advokatske kuće, banke, nacionalne franšizne asocijacije.

Prema do sada dostupnim podacima, biće to i najveća smotra u istoriji ovog sajma. Predstaviće se 449 franšiznih sistema iz 27 zemalja – od toga, čak 174 nova sistema, to jest, kompanije koje će prvi put učestvovati na sajmu.

Zanimljivo je, međutim, da će među njima biti i dve kompanije iz ovog regiona – Optiprint i Printbox – obe iz Slovenije. Obe kompanije, takođe, posluju u istom sektoru i nude inovativna rešenja za usluge kopiranja, skeniranja i štampanja – Optiprint, iznajmljivanjem štampača poslovnim korisnicima, a Printbox, postavljanjem štamparskih automata na prometne lokacije.    

Inače, kompanije iz Srednje i Jugoistočne Evrope nisu česti gosti na sajmu u Parizu. Činjenica je da vrlo mali broj među njima ima kapacitet i dovoljno razvijene franšizne sisteme da bi mogle da se šire van granica svoje zemlje. Čak i Poljska, koja se može pohvaliti i značajnim sajmom franšiza i velikim brojem franšiznih sistema na tržištu (940), ove će godine imati tri izlagača u Parizu. To je, u poslednjih 12 godina bez izuzetka, kompanija PROFIT system, najveća konsultantska kuća iz oblasti franšizinga u Srednjoj i Istočnoj Evropi, koja svoje poslovnice ima u Češkoj, Mađarskoj, Slovačkoj, Rusiji, Rumuniji, Ukrajini, Mađarskoj, Srbiji, Hrvatskoj i Sloveniji. S druge strane, prvi put iz Poljske u Pariz će stići još jedna konsultantska kuća – ARSS, ali i koncept FreshBike Lemonade, ekološki bicikl-bar za prodaju limunade i osvežavajućih napitaka. Što se ostalih zemalja iz ovog dela Evrope tiče, iz Bugarske i Rumunije će se predstaviti po jedan sistem.   

Sajam u Parizu, inače, iz godine u godinu privlači sve veći broj kompanija iz inostranstva. Prošle godine, svaki peti izlagač na sajmu nije bio iz Francuske, već iz SAD, Velike Britanije, Španije i Italije. Najveći broj izlagača i će ove godine doći iz Italije (26), a zatim Španije (21) i Sjedinjenih Američkih Država (21).

Registracijom na internet stranici FranchiseParis.com čitaoci portala Franchising.rs mogu da dobiju besplatne ulaznice za sajam franšiza u Parizu.