JYSK franšiza u Crnoj Gori

Mada je JYSK u početku uglavnom na tržišta ulazio direktno, sada je u više od trećine zemalja u kojima posluje prisutan kroz franšizu. Nedavno je prva franšizna prodavnica otvorena u Crnoj Gori, a očekuje se dalje širenje mreže u toj zemlji. Salon je otvoren u drugom po veličini gradu, Nikšiću, a primalac franšize već ima iskustvo u maloprodaji, budući da je, kako se navodi u zvaničnom saopštenju, vlasnik supermarketa Hard Discount Laković.
Otvaranje narednog salona za opremanje doma Jysk planirano je, kako se navodi u saopštenju objavljenom na sajtu kompanije, u narednih nekoliko meseci.
Skandinavski lanac sada posluje u 37 zemljama. U zemljama regiona poslovni model je „mešovit“. U Makedoniji, Crnoj Gori i na Kosovu posluje kroz franšizu, dok je u Srbiju, Hrvatsku, Sloveniju, Mađarsku, Rumuniju i Bugarsku ušao direktno na tržište.
JYSK je nedavno najavio da planira ulazak na tržište Grčke tokom ove godine. U prošloj godini, kako je saopštila kompanija, otvoreno je više od 100 salona.
Vlasnik kompanije Lars Larsen izjavio je da je prošla godina za kompaniju bila fantastična. – Prirodno, potrošači su za nas uvek bili najvažniji, i razvoj koji smo postigli u prošloj godini je rezultat takvog stava – rekao je Larsen.
Ukupan obrt kompanije u prethodnoj godini iznosio je 2,8 milijardi evra, što je deset odsto više u odnosu na godinu dana ranije. Zarada pre kamata i poreza (EBIT) porasla je za četvrtinu i dostigla 396,5 miliona evra.
Prva radnja ovog lanca otvorena je davne 1979, a Jysk grupu danas čini 2.200 salona u kojima radi 19.000 ljudi.
POGLEDAJTE ČLANKE

Wood Mood Design, proizvođač dizajniranog nameštaja od punog drveta, ove godine proslavlja deset godina poslovanja. O nastanku kompanije i preduzetničkom putu razgovarali smo sa mladom kreatorkom ovog brenda.
Kompanija za proizvodnju spoljašnje stolarije „Sunce Marinković“ nudi razne oblike partnerske saradnje, pa i mogućnost uzimanja klasične franšize. U mnogim gradovima u Srbiji već deceniju uspešno rade brojni partneri.
Matis, proizvođač nameštaja iz Ivanjice, širi maloprodaju mrežu otvaranjem sopstvenih, ali i franšiznih prodavnica. Trenutno imaju sedam franšiznih radnji, a u planu je i proširenje mreže.
Azijski maloprodajni lanac KIODA planira da mrežu razvije i na tržištima Evrope. Na mapi razvoja nalaze se i zemlje ovog regiona.
KARE Design, nemački proizvođač dizajniranog nameštaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regionu. Novi saloni nedavno su otvoreni u Dubrovniku i Tirani.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Šta je potrebno za pokretanje Mini Pani franšize, po čemu se izdvajaju od sličnih koncepata i šta očekuju od predstojećeg Sajma franšiza u Opatiji, govori Kornelia Šild-Ferenc
Porodica Ratkov je od ljubavi prema zdravoj hrani napravila porodični biznis. Kako su stvarali brend Grina i pronašli neizmerno zadovoljstvo i dobrobit u uzgajanju klica i mikrobilja?
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
POPULARNO NA FORUMU
Svila i kadifa
Svidja mi se