„Kuća“ na novim tržištima

Iskustvo, znanje, proizvodi i poslovna logistika kompanije Naturhouse, sticani i građeni tokom proteklih 20 godina, biće u potpunosti na raspolaganju primaocima franšize.
Četvrtak
19.03.2015.
Jedan od najuspešnijih španskih franšiznih sistema Naturhouse nastavlja da širi međunarodnu mrežu. Primaoca master franšize traži i u Srbiji.
 

Po broju poslovnica i zadovoljnih mušterija u Evropi, španski lanac dijetetsko-nutricionističkih centara Naturhouse nema konkurenta u svojoj branši. Pored toga, prema ovogodišnjoj rang-listi portala FranchiseDirect.com, Naturhouse se, sedmu godinu zaredom, našao među 100 najuspešnijih franšiznih sistema na svetu – zapravo, jedina veća i uspešnija franšiza na ovom polju je američki sistem GNC Live Well.

Mušterije Naturhousa su najčešće osobe sa problemom prekomerne težine. Kako svaki centar ima besplatno savetovalište, klijent prvo razgovara sa dijetetičarima-nutricionistima koji mu propisuju individualni plan ishrane. Preparate ili dodatke ishrani koje bi trebalo da koriste tokom dijete, klijenti kupuju u samom Naturhouse centru. – Treba da naglasimo da su svi naši dodaci prehrani 100% prirodni. Proizvode se u našim laboratorijama i jedino se mogu kupiti u Naturhouse centrima – kažu u kompaniji. Usluga se, međutim, ne završava na tome – stanje klijenta, njegov progres, promene u telesnoj težini i prehrambenim navikama prate se iz nedelje u nedelju.

Prvi Naturhouse centar u Španiji otvoren je 1992, a prva franšiza van matičnog tržišta 1999. godine u Portugalu. Danas, sistem ima 2.000 centara u 26 zemalja širom sveta, pri čemu se 70% centara nalazi van Španije. Kako su najavili, kompanija ima plan da u roku od dve godine (do 2016.) otvori 300 novih centara na inostranim tržištima, pre svega nudeći franšizu. – Nadamo se da to neće biti teško postići zahvaljujući definisanom i jasnom modelu poslovanja koji se lako prilagođava bilo kom tržištu, bez obzira na kulturu, navike ili religiju – navodi se u saopštenju. Najveći broj novih centara poslednjih godina otvoren je u Francuskoj, Poljskoj i zemljama Istočne Evrope.

Kompanija je takođe zainteresovana da franšizne centre otvori u Srbiji, a potencijalne partnere traži među, kako ističu, iskusnim preduzetnicima koji iza sebe imaju dokazane poslovne rezultate.

Kao primalac master franšize, partner bi imao obavezu da koncept predstavi na tržištu i razvije mrežu centara, tako što bi pronalazio nove, pojedinačne primaoce franšize. – Ovo je, pre svega, prilika za biotehnologe, farmaceute, specijaliste ishrane, ali i za sve preduzetne ljude koji su spremni da investiraju na polju dijetetike. To, svakako, treba da bude osoba koja će imati dovoljno finansija, volje i rešenosti da radi na razvoju posla u Srbiji – kažu predstavnici kompanije.

Primalac franšize, s druge strane, može da računa na podršku matične kompanije – obuka, prenos znanja, organizovanje nabavke i marketinga spadaju u osnovni „franšizni paket“.

Više informacija, kao i opis franšiznog sistema Naturhouse, možete pronaći u našem Katalogu franšiza.