Šansa na Bliskom istoku

Način na koji se Franchising portali kompanije PROFIT system bave temama vezanim za franšizing u postojećim zemljama, biće prenet i na novo tržište. Pored stalnih rubrika – Vesti, Intervju nedelje i Moja franšiza – čitaoci će moći da uče o franšiznom poslovanju prateći rubriku ABC franšiza. Za franšizne sisteme koji su spremni da se šire u ovom regionu, Katalog franšiza i Prezentacije sistema biće najzanimljiviji i najkorisniji segmenti portala.
Ponedeljak
15.06.2015.
PROFIT system je upravo pokrenuo portal posvećen franšizingu u – Saudijskoj Arabiji.
 

Poljska konsultantska kuća PROFIT system, vlasnik i izdavač više specijalizovanih časopisa i portala o franšizingu u zemljama Srednje i Istočne Evrope, pridodala je svom medijskom portfelju još jedan portal – Franchising.sa – koji će, kako je najavljeno, prvenstveno pratiti vesti o franšizingu iz Saudijske Arabije, ali i ostalih zemalja Bliskog istoka.

Način na koji se Franchising portali kompanije PROFIT system bave temama vezanim za franšizing u Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Ukrajini, Rumuniji, Mađarskoj, Rusiji, Srbiji, Hrvatskoj i Sloveniji, biće prenet i na novo tržište. Pored stalnih rubrika – Vesti, Intervju nedelje i Moja franšiza – čitaoci će moći da uče ili dopune svoja znanja o franšiznom modelu poslovanja prateći rubriku ABC franšiza. Za franšizne sisteme koji su spremni da se šire u ovom regionu, Katalog franšiza i Prezentacije sistema biće najzanimljiviji i najkorisniji segmenti portala, jer će na taj način svi podaci – opisi i uslovi franšiznih sistema – biti dostupni zainteresovanim čitaocima, potencijalnim investitorima i primaocima franšize.

Odluka PROFIT systema da medijima i sveobuhvatnim konsultantskim uslugama „pokrije“ i ovaj region nije neobična. Bliski istok je u poslednjih nekoliko godina postao jedna od najpoželjnijih „destinacija“ za franšizne brendove i sisteme koji planiraju da se šire u inostranstvu. 

Statistika pokazuje da franšizna industrija u ovom regionu raste po do sada neprevaziđenoj stopi od 27% godišnje, a najzastupljeniji su sistemi iz oblasti hotelijerstva, gastronomije i mode. Lanci kafeterija – kanadski Tim Hortons, američki Starbucks i britanski Costa Coffee, kao i modni brendovi –  Gap, Banana Republic i H&M, spadaju u jedne u najpopularnijih.

Ne treba zaboraviti da u zemljama ovog regiona živi više od 400.000 vrlo bogatih ljudi (sa kapitalom većim od pet miliona dolara), što upućuje na neverovatan investitorski potencijal. Statistika, takođe, pokazuje da franšizne poslovnice u zemljama Bliskog istoka imaju veću profitnu stopu u odnosu na učinak poslovnica u zemljama iz kojih franšizni sistemi potiču.