Biznis na fiskalnim računima

Ticket Com je inovativna francuska franšiza koja širom sveta ima oko 100 franšiznih jedinica. Poslovna ideja podrazumeva da se firme sa lokalnih tržišta oglašavaju u vidu kupona ili drugih povoljnosti na poleđini fiskalnih računa supermarketa, lanaca brze hrane i slično. Kupci potom koriste te kupone za kupovinu s popustom u radnjama oglašivača.
Budući da je reč o franšizi koja se uglavnom razvija „lokalno“, poslovanje u Hrvatskoj je započeto u regionu Rijeke i okolnih ostrva. Primalac master franšize za teritoriju Hrvatske je kompanija Haus Servis d.o.o. koja ima pravo da dalje daje pojedinačne franšize. Ugovor je potpisan u maju, a franšiza zvanično počela sa radom u junu.
Damir Jurković, direktor kompanije Haus Servis, kaže da je Ticket Com visoko profitabilna franšiza koja je proverena na mnogim evropskim i svetskim tržištima. – Reč je o zaista proverenom konceptu koji ne zahteva ni skladište, ni poslovni prostor. Primalac dobija obuku, podršku u razvoju poslovanja, celokupnu logistiku. Ekskluzivnost na određenom geografskom području se podrazumeva – ističe Jurković.
Franšiza može bez ikakvih prepreka da se razvija u bilo kom delu zemlje. Iako je Haus Servis primalac master franšize za Hrvatsku, Jurković kaže da zbog sličnosti govornog područja mogu pomoći i zainteresovanima iz Srbije i Slovenije prilikom uzimanja ove franšize.
POGLEDAJTE ČLANKE

Poznata kurirska služba Mail Boxes Etc. stiže u Srbiju. Prva poslovnica je otvorena u Beogradu.
Šta su poslovni ciljevi ProfitApp-a, koja su tržišta otvorili, kakav profil primalaca franšize traže i šta očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer kompanije Marko Mirović
Slovenačka prevodilačka agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Ko su poželjni franšizni partneri i koja tržišta su u fokusu za dalji franšizni razvoj?
Iz Amerike na tržišta ovog regiona stiže Signal 88 Security, franšizni sistem specijalizovan za usluge obezbeđenja. Ko može biti primalac ove franšize?
Razmišljate o širenju poslovanja davanjem franšize? Pitate se šta je potrebno za izgradnju stabilnog franšiznog sistema? Za početak – tim koji će se baviti ovim zadatkom.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Kako zaposliti i otpustiti
ZA SVAKU POHVALU!!! Prijatno sam iznenadjena i iskreno se nadam,da ce i kompanije u Srbiji shvatiti vaznost ovog proekta ili usluga ovih agencija i za njihovo...
Dobra vremena za reciklažu
Veoma dobro osmišljen posao i adekvatna ideja obzirom na vremena.. Mala firma iz RS -Banja Luka, je zainteresovana za poslovnu saradnju u smislu dobijanja franšize. Tim...