Po avio-karte i u Rijeku
Prva franšizna poslovnica u Hrvatskoj otvorena je u prolazu M.K. Kozulić 3 (Zagrad), a osim avio-karata i turističkih aranžmana za sve destinacije sveta, ljubitelji avijacije će moći da kupuju makete aviona poznatih svetskih kompanija u Fly Fly Shopu, koji je otvoren u okviru poslovnice.
Primalac master franšize za tržište Hrvatske je kompanija Positive Group, a u planu je da se u narednim godinama mreža poslovnica proširi širom zemlje.
Na tom tržištu kompanija će izdavati i dvojezični (na hrvatskom i engleskom) mesečni magazin Fly&Travel Inflight Magazine, u kome se objavljuju članci o civilnoj avijaciji, turizmu, putovanjima i koji je, ujedno, marketinška podrška franšiznom sistemu.
Kompanija Fly Fly Travel osnovana je 2009. godine, a sopstvene ili franšizne poslovnice, osim u Hrvatskoj, ima u Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Sloveniji, Austriji i Turskoj.
POGLEDAJTE ČLANKE
„Mala kuća“ putujuća
/05.04.2022.
Poljska kompanija Sweet Gallery je do sada isključivo razvijala biznise u oblasti gastronomije. Sada ulazi u turistički sektor. Šta je „Mala kuća“ (Tiny House) i kako se na ovom formatu može zaraditi?
– Turistički sektor se oporavlja, samim tim raste i interesovanje za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio sa dva nova tržišta – Severnom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi i očekivanja novih primalaca franšize?
Uprkos tome što je pandemija snažno pogodila sektor turizma, franšizni sistem Direct Booker je svoje poslovanje proširio na tržište Italije. Primalac franšize je stari znanac.
CityPal, veb-platforma i brošure preko kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
NAJČITANIJE
Definicija franšizinga
/12.10.2012.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Naftna kompanija MOL, nakon Slovenije i Hrvatske, uvodi partnerski sistem poslovanja i u Srbiji.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Iako franšizni div u poslednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih perioda u svojoj istoriji, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.