Po avio-karte i u Rijeku

Prva franšizna poslovnica u Hrvatskoj otvorena je u prolazu M.K. Kozulić 3 (Zagrad), a osim avio-karata i turističkih aranžmana za sve destinacije sveta, ljubitelji avijacije će moći da kupuju makete aviona poznatih svetskih kompanija u Fly Fly Shopu, koji je otvoren u okviru poslovnice.
Primalac master franšize za tržište Hrvatske je kompanija Positive Group, a u planu je da se u narednim godinama mreža poslovnica proširi širom zemlje.
Na tom tržištu kompanija će izdavati i dvojezični (na hrvatskom i engleskom) mesečni magazin Fly&Travel Inflight Magazine, u kome se objavljuju članci o civilnoj avijaciji, turizmu, putovanjima i koji je, ujedno, marketinška podrška franšiznom sistemu.
Kompanija Fly Fly Travel osnovana je 2009. godine, a sopstvene ili franšizne poslovnice, osim u Hrvatskoj, ima u Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Sloveniji, Austriji i Turskoj.
POGLEDAJTE ČLANKE

Poljska kompanija Sweet Gallery je do sada isključivo razvijala biznise u oblasti gastronomije. Sada ulazi u turistički sektor. Šta je „Mala kuća“ (Tiny House) i kako se na ovom formatu može zaraditi?
– Turistički sektor se oporavlja, samim tim raste i interesovanje za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio sa dva nova tržišta – Severnom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi i očekivanja novih primalaca franšize?
Uprkos tome što je pandemija snažno pogodila sektor turizma, franšizni sistem Direct Booker je svoje poslovanje proširio na tržište Italije. Primalac franšize je stari znanac.
CityPal, veb-platforma i brošure preko kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
NAJČITANIJE

Naftna kompanija MOL, nakon Slovenije i Hrvatske, uvodi partnerski sistem poslovanja i u Srbiji.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Franšizni sistemi mogu da se klasifikuju na različite načine i po različitim kriterijumima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primaocima franšize (know-how), vrsti delatnosti ili načinu organizacije sistema.
Na tržištu u Makedoniji posluje nekoliko čuvenih svetskih franšiznih sistema. Većina ih je došla u poslednje tri godine i svoje prve objekte otvorila u glavnom gradu, Skoplju.