Po avio-karte i u Rijeku

Prva franšizna poslovnica u Hrvatskoj otvorena je u prolazu M.K. Kozulić 3 (Zagrad), a osim avio-karata i turističkih aranžmana za sve destinacije sveta, ljubitelji avijacije će moći da kupuju makete aviona poznatih svetskih kompanija u Fly Fly Shopu, koji je otvoren u okviru poslovnice.
Primalac master franšize za tržište Hrvatske je kompanija Positive Group, a u planu je da se u narednim godinama mreža poslovnica proširi širom zemlje.
Na tom tržištu kompanija će izdavati i dvojezični (na hrvatskom i engleskom) mesečni magazin Fly&Travel Inflight Magazine, u kome se objavljuju članci o civilnoj avijaciji, turizmu, putovanjima i koji je, ujedno, marketinška podrška franšiznom sistemu.
Kompanija Fly Fly Travel osnovana je 2009. godine, a sopstvene ili franšizne poslovnice, osim u Hrvatskoj, ima u Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Sloveniji, Austriji i Turskoj.
POGLEDAJTE ČLANKE

Poljska kompanija Sweet Gallery je do sada isključivo razvijala biznise u oblasti gastronomije. Sada ulazi u turistički sektor. Šta je „Mala kuća“ (Tiny House) i kako se na ovom formatu može zaraditi?
– Turistički sektor se oporavlja, samim tim raste i interesovanje za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio sa dva nova tržišta – Severnom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi i očekivanja novih primalaca franšize?
Uprkos tome što je pandemija snažno pogodila sektor turizma, franšizni sistem Direct Booker je svoje poslovanje proširio na tržište Italije. Primalac franšize je stari znanac.
CityPal, veb-platforma i brošure preko kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.