Sajam franšiza u Parizu 2016.
Punih 35 godina Franchise Expo Paris podržava i podstiče razvoj franšiznog poslovanja – ne samo u Francuskoj. Sajam u Parizu je međunarodna manifestacija koja svake godine okupi više stotina kompanija spremnih da svoje franšizne koncepte ponude zainteresovanim preduzetnicima iz svih krajeva sveta. Prošle godine, uz gotovo 400 kompanija iz Francuske, na sajmu se predstavilo i 108 franšiznih brendova iz inostranstva. Najviše izlagača došlo je iz SAD-a, Kanade, Španije i Italije, ali je bilo i sistema iz Poljske, Nemačke, Rusije, Velike Britanije, Slovenije, Izraela, Koreje.
Foto: Franchise Expo Paris
Ove godine, vrata na sajamskom kompleksu Porte de Verseilles otvoriće su u nedelju 20. marta, a svi zainteresovani za ovaj vid poslovanja moći će da posete štandove i upoznaju se sa ponudom franšiza do srede 23. marta.
Organizatori očekuju da će se ove godine predstaviti oko 500 izlagača iz skoro 90 branši. Među njima biće i advokatske kuće, banke, nacionalne franšizne asocijacije, konsultantske kuće specijalizovane za franšizing. Podatak vredan pažnje kad se uzme u obzir da će na sajmu ove godine učestvovati više od 110 novih sistema koji bi želeli da svoje poslovanje prošire na tržište Francuske i drugih evropskih zemalja.
U sklopu sajma će, kao i obično, biti organizovane besplatne radionice i konferencije (na francuskom jeziku), a organizatori se nadaju da će i ove godine veliku pažnju privući radionica posvećena najzahtevnijem obliku franšizinga – master franšizi (Master Franchise School). Pogodnost je što će ova predavanja biti održana na engleskom jeziku, a zanimljiv je i podatak da je prošle godine ovoj radionici prisustvovalo 2.700 posetilaca iz 88 različitih zemalja.
Foto: Franchise Expo Paris
Organizator sajma u Parizu je Francuska franšizna asocijacija, ali manifestaciju pomaže i niz drugih nacionalnih franšiznih asocijacija i medijskih partnera. Među njima je i PROFIT system, vodeća konsultantska kuća iz oblasti franšizinga u centralnoj i istočnoj Evropi, izdavač Franchising portala u Ardiatik regiji. Kao i prethodnih godina, čitaoci portala Franchising.rs moći će da dobiju besplatne ulaznice za sajam – potrebno je samo da se registruju na internet stranici FranchiseParis.com.
POGLEDAJTE ČLANKE

Preduzetnici koji žele da saznaju sve o franšizi koncepta Edukido te načinima na koji mogu pristupiti ovoj mreži, dobiće besplatnu ulaznicu i priliku da se susretnu s predstavnicima kompanije na Sajmu franšiza u Varšavi.
Bez licenciranja nema franšizinga. I pored toga što su vrlo slični, ova dva modela poslovne saradnje se u nekoliko detalja bitno razlikuju.
Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Srednjoj i Istočnoj Evropi zakazano je za kraj oktobra. Varšava će ponovo ugostiti više od 150 kompanija koje su u potrazi za budućim poslovnim partnerima – primaocima franšiza.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Kako izabrati a ne zažaliti?
Da li predlazete da biznis plan radimo sami ili da angazujemo pomoc?
Vreme je da se dobro promisli i dela
Dobar tekst. Retko gde možemo naći ovoliko detalja za obe strane franšiznog ugovora u kriznim situacijama kao što je ova situacija sa Korona virusom. Predlažem da ovakvih...
Poljske franšize spremne za izvoz
Tražim respektabilnu Kompaniju koj želi poslovnu saradnju na poslovnom projektu Otvaranje Renta Car Kompanije u Bosni i Hercegovini grad Sarajevo za VIP kupce korisnike...
Kontakt
Agresivniji povratak na Selo mladih iz grada.u Kovilj.
Definicija franšizinga
Odličan članak o Franšizingu.Hvala vam Preduzetništvo
Definicija franšizinga
Molio bih malo vise pojasnjenja o koracima za pridobijanje fransiznog partnera(pitanje postavlja potencijalni davalac fransize)
Definicija franšizinga
odlicno objasnjeno!
svi na selo.povratak..iz grada Novog sada
povratak..mladih na selo iz grda..u kovilj.u zdraviju i čistiju.prirodu..zadnja šansa za oživljavanje poljuprivrede i razvoj sela. u srbiji...svi na selo.povratak.