Forum o članku: Od ideje do parfimerije 6
Od ideje do parfimerije
Zrinka i Davor Bagić su godinama razvijali koncept L’Arome koji je pravu ekspanziju doživeo kada su odlučili da ponude franšizu. Od prošle godine do danas L’Arome brend je započeo poslovanje na sedam novih tržišta i franšizna mreža se konstantno uvećava. Primaoci mogu da biraju između tri vrste formata – prodavnice, kioska ili štanda koji se najčešće postavlja u okviru tržnog centra, i franšiznog kornera (shop-in-shop koncept). Sa Davorom Bagićem, vlasnikom franšiznog koncepta L’Arome, razgovarali smo na koji način se sve širi ova franšiza, koji su uslovi, koliko brzo investicija može da se povrati te u čemu se sastoji podrška primaocima franšize.Ostale kategorije
Mišljenja izneta u komentarima na forumu su privatna mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove PROFIT system. Komentari koji sadrže elemente oglašavanja ili očigledno narušavaju principe pristojnog ponašanja neće biti objavljeni, ili će biti obrisani.
Komentare mogu postavljati samo registrovani korisnici. IP adresa osobe koja ostavlja komentar biće vidljiva svim korisnicima. Korisnički nalog će biti blokiran ako komentari sadrže reklamne, uvredljive, vulgarne, preteće ili rasističke poruke. Ako primetite zloupotrebu, obratite se na: Franchising.rs. Redakcija portala, kao administrator foruma, ima pravo da objedini komentare o sličnim temama i da temama promeni ili dodeli prikladnije nazive.
Redakcija portala zadržava pravo da koristi, u celosti ili delovima, komentare sa foruma u člancima koji se objavljuju na portalu Franchising.rs, kao i u drugim materijalima koje izdajemo.