Husse
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
Husse je švedski proizvođač i distributer kvalitetne hrane za ljubimce – pse, mačke i konje, ali i dodatne palete proizvoda poput kozmetike i ostalih preparata za tretiranje ljubimaca.
Husse je specifičan po svom poslovnom konceptu koji se bazira isključivo na besplatnoj dostavi proizvoda direktno na vrata kupaca.
Husse je osnovan u Stokholmu 1987. godine. Tokom 1993. je započet razvoj franšiznog sistema – prvo u Skandinaviji, da bi, tri godine kasnije, sistem proširen i na druge evropske zemlje. Trenutno u sistemu posluje više od 600 franšiznih jedinica, koje opslužuju više od 250.000 kupaca (Slovačka, Poljska, Nemačka, Danska, Austrija, itd.)
Osnovna karakteristika sistema Husse je da proizvodi nisu dostupni u tradicionalnoj maloprodajnoj mreži (pet šopovi, veterinarske apoteke...). Kupac ih naručuje telefonom ili preko sajta, a dobija (i kupuje) direktno od lokalnih distributera – primalaca franšize – koji imaju ekskluzivno pravo prodaje proizvoda na određenoj teritoriji, te su na toj teritoriji i odgovorni za organizovanje distribucije.
Uz takvu organizaciju distribucije – direktno iz švedskih fabrika preko primalaca franšize do kupca –zaobilazeći veletrgovinu i trgovačke marže, Husse može da uspostavi dobitnu kombinaciju: kvalitet, konkurentne cene proizvoda i vrlo atraktivne marže za primaoce franšize.
Tražimo primaoce franšize u Srbiji i Crnoj Gori, a posebno pozivamo kandidate zainteresovane za Pomoravsku, Moravičku i Severnobačku oblast!
Sopstvene poslovnice
1
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
Srbija: 10 (4 Beograd, Šumadija, Zemun i Surčin, Novi Sad, Smederevski region, Braničevski region, Niš), Crna Gora: 1
Hrvatska, Slovenija, Mađarska, Makedonija, Bosna i Hercegovina, Češka Republika (14), Poljska (44)...
Ukupno: više od 700
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
- Pravo na korišćenje brenda i zaštitnog znaka Husse;
- Ekskluzivnost u prodaji proizvoda i usluga pod markom Husse na definisanom području;
- Pravo na proizvode napravljene isključivo za Husse franšiznu mrežu;
- Starter Kit koji uključuje sve marketinške materijale potrebne za pokretanje poslovanja (manji šator, štand, majicu, kačket, flajere, kataloge i uzorke hrane nekih proizvoda);
- Obuka i potom i konstantno usavršavanje u poznavanju proizvoda iz Husse portfelja, načelima rada sistema, prodajnim tehnikama i operativnim sistemom (softver) za podršku prodaji, ali i za uopštenu pravilnu ishranu i negu ljubimaca;
- Pravo na korišćenje Husse Operativnog priručnika - detaljni standardi sistema i informacije potrebne za samostalno poslovanje;
- Pristup centralnom informacionom IT sistemu Husse; podrška upravljanju odnosima sa kupcima;
- Pravo na stalnu podršku od strane davaoca franšize
- Marketinška i promotivna podrška
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
- Ulazna franšizna naknada: 2.000 EUR (plus PDV, u dinarskoj protivvrednosti)
U ovaj iznos su uključen je Starter kit vrednosti 700 EUR (početni marketing set), obuka, pristup aplikacijama, itd. - Ukupna očekivana vrednost investicije: od 5.000 do 10.000 EUR
Ukupna investicija zavisi od više parametara - da li već imate registrovano pravno lice, da li imate sopstveni magacin (ili je u zakupu), imate li adekvatno vozilo, itd. Očekivane ukupne investicije čine:- Ulazna franšizna naknada (2.000 EUR)
- Nabavka robe za početak poslovanja: cca 1.500 EUR
- Registracija firme
- Mesečni troškovi poslovanja za prvih par meseci
- Troškovi marketinga (takse za prezentaciju, zakup izložbenog prostora u shoping centru, katalozi, društvene mreže...i sl.)
- Redovna naknada: 100 EUR mesečno
Redovna naknada se može refundirati ukoliko se koristi za marketinške aktivnosti koje su vam odobrene. Primer: ako uložite 300 EUR u marketing u toku meseca, priznajemo vam 1/3 tog iznosa (100 EUR), čime se automatski umanjuje - a u konkretnom primeru i anulira - redovna mesečna naknada od 100 EUR.
Ugovor se sklapa na 5 godina.
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
Primalac je u obavezi da obezbedi:
- adekvatan magacinski prostor od min 15m2 (npr. garaža)
- automobili (poželjno crvene ili bele boje)
- računar sa pristupom Internetu.
Šta očekujemo od kandidata:
- Jaka motivacija za pokretanje sopstvenog posla
- Ljubav prema kućnim ljubimcima
- Spremnost za predan rad
- Dobri odnosi sa klijentima
- Potreban inicijalni kapital
- vozačka dozvola min B kategorije.
INFORMACIJE O DAVAOCU
Milexim pet food d.o.o.
Patrijarha Joanikija br. 15
Beograd
+381 60 0 341 506
+381 11 238 26 26
Kontakt osoba za kandidate
Saša Milutinović
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
Husse ulazi na tržište Albanije. Za razvoj posla i franšizne mreže biće zadužena kompanija Milexim Pet Food, aktuelni primalac master franšize brenda Husse za tržišta Srbije i Crne Gore.
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obeležili su prethodnu godinu poslovanja franšiznog sistema Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni tokom karantina usled pandemije koronavirusa.
Kako je Husse „pobedio“ pandemiju, zašto je ovo dobar posao za porodicu bez previše kapitala i kakvu podršku mogu dobiti od sistema, govori Saša Milutinović, primalac master franšize za Srbiju i Crnu Goru
Primaoci franšize brenda Husse iz Adriatik regiona održali su nedavno sastanak u Beogradu i razmenili iskustva. U planu je nastavak ovakvih okupljanja.
Zahvaljujući kvalitetu proizvoda, usluzi i posvećenosti primalaca franšize, brend Husse je nedavno proglašen za „omiljeni brend“ vlasnika kućnih ljubimaca.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Kompanija STIHL širi mrežu specijalizovanih prodavnica u više od 160 zemalja. Nove partnere, koji žele da postanu ovlašćeni STIHL prodavci, traže i na tržištima Srbije i Crne Gore.
Maloprodajni lanac Studenac preuzeo je lanac Lonia i postao prvi hrvatski trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavnica.
Kompanija STIHL, vodeći svetski proizvođač motornih testera i uređaja za poljoprivredu, šumarstvo, hortikulturu, kao i građevinsku industrijum prisutna je u Srbiji od 2013.godine.
Kompanija STIHL, vodeći svetski proizvođač motornih testera i uređaja za poljoprivredu, šumarstvo, hortikulturu, kao i građevinsku industriju prisutna je u Srbiji od 2013.godine.
Kako su trojica preduzetnih momaka napravila biznis od ćureće pršutice?
Slavica Antonić je oduvek maštala da pokrene domaću proizvodnju i prodaje proizvode napravljene od voća koje uzgajaju njeni roditelji. Rezultat te želje je „Slatka teglica“.
„Gnezdo“ nije obična modna radnja, iako se može reći da je pravo „gnezdo domaće kreativnosti“. Osim promocije domaćih dizajnera i očuvanja domaće proizvodnje, vlasnici ove radnje insistiraju i na što manjem ekološkom otisku i održivosti.
Marija Slović je napravila „oazu“ malih proizvođača u prodavnici Domaccini. Koji će se proizvodi naći na policama njene radnje, zavisi, pre svega, od kvaliteta proizvoda. Jer su kvalitet i poštenje – osnovni faktori uspeha.
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Preduzetnički dvojac iz Rumunije pokrenuo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao izuzetno kvalitetno organsko đubrivo.
Brend Dšamp, pod kojim porodica Stević proizvodi i prodaje marinirane šampinjone i namaze od šampinjona, već tri godine osvaja potrošače u Srbiji. „Tajna“ je u originalnim ukusima i kvalitetnom proizvodu.
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.