VIP u biznisu
Od hokeja do Sabveja
– Na početku, javila se i bojazan – kako ćemo ući u posao kojim se nikad nismo bavili! Shvatili smo, međutim, da kupovina Subway franšize znači da ćemo imati stalnu pomoć i podršku regionalnog agenta za razvoj. Za nekoga ko tek ulazi u posao, ovo je bila ključna prednost i olakšica – kaže Peter Frühauf, poznati slovački hokejaš koji je nedavno postao i primalac Subway franšize
– Na početku, javila se i bojazan – kako ćemo ući u posao kojim se nikad nismo bavili! Shvatili smo, međutim, da kupovina Subway franšize znači da ćemo imati stalnu pomoć i podršku regionalnog agenta za razvoj. Za nekoga ko tek ulazi u posao, ovo je bila ključna prednost i olakšica – kaže Peter Frühauf, poznati slovački hokejaš koji je nedavno postao i primalac Subway franšize
Organizacija je ključ uspeha
– Istrajnost i upornost da se uspe i ne odustane čak i kad nema trenutnih rezultata, veoma su važni za uspeh. Takav pristup apsolutno može da se primeni u bilo kom sportu, ali i biznisu – kaže Uroš Tripković, proslavljani košarkaš, reprezentativac Srbije, suvlasnik u kompaniji DIGItel i vlasnik jednog poljoprivrednog gazdinstva nadomak Čačka.
Plivati na duge staze
– U biznisu, kao i u sportu, liderstvo i smelost da se prihvate određeni izazovi su podjednako važni. Ali, osim toga, važna je i istrajnost i umeće da se prihvati „poraz“, sagledaju greške i nastavi dalje – kaže Igor Erhartič, plivač, olimpijski reprezentativac, vlasnik City hostela iz Novog Sada
Neobična cvećara Maje Bohosjevič
– Pomirili smo se s tim da ćemo u ovaj posao bar jedno vreme morati da dodatno ulažemo novac. Na sreću, to se do sada nije desilo! – kaže Maja Bohosjevič, poznata poljska glumica, koja je s verenikom pre nekoliko godina u Varšavi otvorila luksuznu cvećaru Flower Store