Snažno od samog početka
Elektromišićna stimulacija se nekoliko decenija koristila isključivo u rehabilitacione svrhe, da bi poslednjih godina postala hit u fitnes industriji. Razlozi svakako leže i u tome što treninzi traju kratko, obično 20 minuta, dovoljno je uraditi dva treninga nedeljno, a efekat, zbog angažovanja više od 90 odsto mišića tokom, pa čak i nakon treninga – brzo je vidljiv. Takvu vrstu treninga nude i u Maxifit studijima, koji su pre pola godine počeli da razvijaju i franšiznu mrežu.
Idealni primalac Maxifit franšize treba da ima iskustva u oblasti fitnesa i individualnim treninzima, ali i preduzetničkog duha
Foto: MaxiFit
– Kompanija Maxifit je prvo postala ekskluzivni zastupnik za opremu proizvođača Xbody iz Mađarske za sve zemlje bivše Jugoslavije. Budući da je vlasnik kompanije Paul Hodis ujedno i trener u oblasti EMS fitnesa, odlučio je da, pored klasične distribucije pomenutih proizvoda, osmisli franšizni koncept koji bismo širili u svim zemljama regiona – objašnjava Nikola Kovačević, predstavnik kompanije.
Nakon samo pola godine rada već su dali prvu franšizu u Banja Luci, a zatim je otvorena nova franšiza na Novom Beogradu. I ova godina je počela uspešno budući da su otvorene dve Maxifit franšize – jedna u Novom Sadu, a druga u Beogradu na Zvezdari.
Primalac Maxifit franšize bi za studio morao da obezbedi prostor od najmanje 30 kvadrata sa svlačionicama i tušem. Za početak mu je dovoljan standardni komplet opreme čija cena, kako kaže Kovačević, varira zavisno od izabranog koncepta i paketa opreme. Takođe, postoji i ulazna franšizna naknada, kao i mesečna, čija visina zavisi od dogovora sa primaocem franšize. – Mogao bih da kažem da se Maxifit franšiza svrstava u povoljnije franšize i da ulaganja nisu velika. S druge strane, naša iskustva govore da investicija može da se povrati za manje od godinu dana – kaže Kovačević.
Idealni primalac ove franšize je, prema njegovim rečima, neko ko već ima iskustva u oblasti fitnesa i individualnim treninzima te da je preduzetničkog duha, željan da ima sopstveni posao i spreman da radi u franšiznom sistemu koji podrazumeva poštovanje određenih pravila. Svakako da to mogu da budu i poslovni ljudi koji u Maxifit franšizi vide dobru poslovnu priliku i koji bi zaposlili profesionalne trenere. – Ne želimo svakome da dajemo franšizu, jer kvalitet usluge mora da bude isti u svakom studiju koji nosi naše ime, kao i da se razumemo međusobno. Zato obavljamo nekoliko razgovora sa zainteresovanima pre potpisivanja ugovora, a obuke u našem studiju i na samoj lokaciji pre otvaranja su obavezne i one ulaze u sam franšizni paket – kaže Kovačević.
Osim toga, primaocima se prenosi kompletan know-how u pogledu organizacije studija, treninga, odnosa sa klijentima i marketinških aktivnosti. – Oni takođe dobijaju i softver koji je povezan sa opremom i koji im omogućava da sa druge lokacije, preko svog kompjutera, prate svaki detalj u svom studiju od korišćenja sprava, aktivnosti trenera, broja uplaćenih članarina, odnosno, finansijskih tokova. Prednost naših studija je ta što zaista koristimo najmoderniju opremu u oblasti elektromišićne stimulacije – naglašava Kovačević.
Maxifit je od proizvođača opreme Xbody, koji u svojoj mreži ima 40 ekskluzivnih distributra širom sveta, dobio prošle godine i nagradu „Zvezda u usponu“ za odlične rezultate koje su postigli. U narednom periodu nameravaju da franšiznu mrežu prošire u sve zemlje regiona, za koje su i ekskluzivni distributeri Xbody opreme.
POGLEDAJTE ČLANKE

DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE

Naftna kompanija MOL, nakon Slovenije i Hrvatske, uvodi partnerski sistem poslovanja i u Srbiji.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Franšizni sistemi mogu da se klasifikuju na različite načine i po različitim kriterijumima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primaocima franšize (know-how), vrsti delatnosti ili načinu organizacije sistema.
Na tržištu u Makedoniji posluje nekoliko čuvenih svetskih franšiznih sistema. Većina ih je došla u poslednje tri godine i svoje prve objekte otvorila u glavnom gradu, Skoplju.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...