Iz Portugala, oko sveta

Koncept modernih centara za negu lepote, koji se razvija pod brendom BodyConcept, osmišljen je 2005. godine u Portugalu, gde je u proteklih nekoliko godina otvoreno preko 40 centara, od toga čak 38 u vlasništvu primalaca franšize. Kompanija namerava da u narednim godinama razvije međunarodnu franšiznu mrežu, i u ovom trenutku traži partnere za pokretanje posla u Srbiji i Hrvatskoj.
Vlasnici koncepta su pošli od ideje da korisnici treba na jednom mestu da dobiju kompletnu uslugu, po visokim standardima kvaliteta, ali i vrlo pristupačnim cenama. Svi oni koji imaju probleme estetske ili zdrvastvene prirode, kao što su celulit, gojaznost, bol u zglobovima, loša cirkulacija, akne, bore i sl. mogu da koriste najrazličitije kozmetičke i frizerske tretmane, savremene metode trajne depilacije, čak i pomoć nutricionista. Kao davalac franšize, BodyConcept u mnogo čemu izlazi u susret potencijalnim partnerima.
- BodyConcept je, recimo, vrlo fleksibilan kad je izbor lokacije u pitanju. Za razliku od mnogih drugih kompanija, mi ne zahtevamo da centar bude na skupom ili prestižnom mestu. Uvereni smo da ćemo privući klijente čak i ako se salon nalazi na prvom spratu ili u sporednoj ulici u gradu sa više od 40.000 stanovnika. To nam potvrđuje dosadašnje iskustvo - kaže Marta Šimčak (Marta Szymczak), iz BodyConcepta u Poljskoj.
Prema njenim rečima, BodyConcept nema posebne zahteve ni po pitanju godina, pola, profesionalnog iskustva u industriji lepote ili obrazovanja potencijalnih primalaca franšize.
- Međutim, jako je važno kakva je ličnost potencijalni primalac. Prednost imaju samopouzdane, preduzetne, odgovorne osobe, koje znaju da organizuju posao i dobro sarađuju s ljudima - objašnjava Šimčak.
Primalac franšize, s druge strane, može da računa na potpunu podršku, jer su davaoci više nego spremni da pomognu pri odabiru pogodnog prostora za salon (površine od 80 do 140 kvadratnih metara), da podrže u promociji i marketingu, kao i da obuče osoblje za rad u salonima BodyConcepta.
Ulazna naknada za master franšizu za teritoriju Srbije iznosi 40.000 evra, dok za inicijalna ulaganja za opremu, materijal i pokretanje prvog salona treba izdvojiti oko 55.000 evra.
POGLEDAJTE ČLANKE

DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...