Prva franšizna prodavnica nakita i modnih dodataka „Brosh“ otvorena je u centru Leskovca.
Ponedeljak
03.10.2016.
Samo pre nekoliko meseci „Brosh“ iz Novog Sada je ponudio franšizu. Prvu franšiznu prodavnicu nakita i modnih dodataka dobili su nedavno u Leskovcu.
 

Domaći brend „Brosh“, pod kojim se u dve prodavnice u Novom Sadu prodaju nakit i drugi modni dodaci (šalovi, kape, šeširi, torbe, novčanici, kišobrani), nedavno je ponudio franšizu. Na otvaranje prve franšizne radnje nije se dugo čekalo. Naime, Miloš Milošević iz Leskovca otvorio je sredinom septembra „Brosh“ u Leskovcu.
Kada sam odlučio da počnem da se bavim privatnim poslom, odmah sam rešio da to bude franšiza. Informisao sam se na internetu, te sam nekoliko meseci intenzivno pratio vaš portal. Kada se pojavio članak o „Brosh-u“, odmah mi se dopala ideja, jer slična radnja nije postojala u Leskovcu i smatram da ovaj poslovni koncept ima veliki potencijal – objašnjava Milošević zašto se odlučio baš za ovu franšizu.

Prvi franšizni „Brosh“ otvoren je u centru Leskovca – u tržnom centru „Dezert“ u Ulici Bulevar oslobođenja. Iako radi tek dve nedelje, prvi utisci vlasnika radnje i mušterija, vrlo su dobri.
Komentari potrošača su jako pozitivni – oduševljeni su cenama proizvoda, asortimanom i samom radnjom. Za sada nam najviše dolaze žene srednjih godina, ali bih napomenuo da u „Brosh-u“ mogu da nađu nešto za sebe žene svih dobi, pa i devojčice, dok je za muškarce „Brosh“ idealno mesto za kupovinu poklona. Baš smo na tome i stavili naglasak u reklami čije je emitovanje već počelo na radiju – kaže Milošević.

Prilikom otvaranja i pripreme lokala značajnu podršku je dobio upravo od davaoca franšize. Osim što je za kratko vreme pronašao dobar lokal, radnju je mogao da otvori tako brzo i jer je kompletan enterijer – ramove za izlaganje robe, centralni sto, komodice, pult, ogledala – dobio gotove i urađene po „Brosh“ standardima. Ostalu pripremu lokala – osvetljenje, krečenje, elektroinstalacije, uređenje poda i plafona, ugradnju ramova u kojima je izložen nakit – Milošević je organizovao sam.

Inače, prva radnja pod imenom „Brosh“ počela je s radom 2014. godine u Novom Sadu, da bi samo posle godinu dana u tom gradu bila otvorena još jedna. Budućim franšiznim partnerima sada se nudi nekoliko opcija – otvaranje franšizne prodavnice, franšiznog kornera (shop-in-shop) ili, pak, ostrva u tržnom centru. Prednost ove franšize je što ne postoje franšizne naknade, a rizik poslovanja je nizak, jer u slučaju da posao ne uspe, nude otkup robe i elemenata enterijera koji su urađeni po „Brosh“ standardima. Uz to, cene proizvoda su formirane tako da svako može da pronađe nešto za sebe, dok se asortiman menja i prilagođava sezoni, što svakako „mami“ kupce da se vraćaju.

Komentari potrošača su jako pozitivni – dopadaju im se i cene proizvoda, asortiman i uređenje radnje.

Foto: Brosh Leskovac

Marina Erhartič, vlasnica i idejni tvorac koncepta „Brosh“, kaže da joj svakodnevno stižu upiti za franšizu, uglavnom iz Srbije. – Jako smo zadovoljni da smo samo posle nekoliko meseci od ponude franšize probudili interesovanje preduzetnika i otvorili prvu franšizu u Leskovcu. Želimo da, zajedno sa našim primaocima franšize, napravimo dobar rezultat, a osnovni cilj nam je da upravo primaoci budu zadovoljni saradnjom sa nama – kaže Marina Erhartič.


Vesna Lapčić
saradnik