Na idealnoj poziciji
Platne kartice Diners Club poznate su širom sveta – koriste se u više od 185 zemalja na milionima prodajnih mesta i više od milion Pulse bankomata. Kompanija koja je proslavila i lansirala ovu karticu u svet – Diners Club International, danas je deo svetske platne mreže Discover Global Network, a listi zemalja u kojima posluje nedavno je pridodala još jedno tržište – Kazahstan.
– Kazahstan se nalazi na idealnoj poziciji koja olakšava trgovinu između zemalja Azije i Evrope, i samim tim, postaje ključno tržište koje će pomoći da prisustvo Diners Club-a u ovom regionu značajno poraste – kaže Met Sloun, izvršni direktor kompanije Discover – Europe, Middle East and Africa.
Budući da svoje poslovanje uglavnom širi kroz franšizu, Diners Club International je i u ovom slučaju potpisao franšizni ugovor sa partnerom koji će biti zadužen za razvoj poslovanja na lokalnom tržištu – biće to trgovačka banka Kazkommertsbank, najveći izdavalac kartica u Kazahstanu. Potpisivanjem ovog ugovora, Diners Club platne kartice moći će da se koriste na više od 42.000 POS-terminala i 2.266 bankomata širom države. Kazkommertsbank će takođe imati ekskluzivno pravo da izdaje Diners Club kartice, a očekuje se da će sa tim početi već krajem ove godine. – Saradnjom sa Kazkommertsbank-om ne samo što ćemo povećati svoje prisustvo na globalnom nivou, već ćemo omogućiti i korisnicima Discover Global Network kartica da ih koriste kao sredstvo bezgotovinskog plaćanja u celom Kazahstanu – dodaje Sloun.
I za Kazahstan je ova saradnja vrlo važna. – Ovo je još jedan korak ka integraciji Kazahstana u svetsku ekonomiju, koji će uticati na porast turističkog i poslovnog potencijala naše zemlje – kaže Nurlan Žagiparov, izvršni direktor Kazkommertsbank-a. – U bliskoj budućnosti, Kazahstan će postati atraktivna destinacija koja će privući posetioce iz celog sveta, zahvaljujući i vrlo važnim događajima kao što su Univerzijada 2017 i EXPO-2017. Kako očekujemo značajan priliv stranih turista i poslovnih putnika, trudićemo se da im pružimo komfor na koji su navikli, i po pitanju smeštaja i po pitanju plaćanja – objašnjava Žagiparov.
Diners Club International je osnovan davne 1950. u Sjedinjenim Američkim Državama. Pravu malu revoluciju u finansijskom svetu izazvao je predstavljanjem prve platne kartice kao validnog, bezgotovinskog sredstva plaćanja. Danas, Diners Club je prestižan brend koji nudi niz platnih rešenja, personalizovanih pogodnosti u celom svetu i ekskluzivne ponude putem partnerstva sa vodećim trgovcima, restoranima, aerodromima i svetskim uglednim kompanijama koje se bave uslužnim delatnostima.
POGLEDAJTE ČLANKE
Sve generalne agencije za ekskluzivno zastupanje, koje rade pod franšizom UNIQA osiguranja u Srbiji – posluju uspešno. Šta dovodi do ovakvih rezultata, govori Nikola Đukić, direktor Divizije za prodaju UNIQA osiguranja
PaySpot, platna institucija sa licencom Narodne banke Srbije za pružanje određenih vrsta platnih usluga, radi od maja 2016. godine. Danas, u svojoj mreži imaju 300 partnera koji platne usluge pružaju na oko 600 lokacija.
Sava Mihajlović, vlasnik Agencije G, šest godina je nosilac franšize Uniqa osiguranja. Za to vreme, otvorio je tri poslovnice.
Zašto se Paysera odlučila za franšizing, kakve partnere traže i šta nude u franšiznom paketu, objašnjava Liudas Kanapienis, direktor kompanije specijalizovane za elektronska plaćanja
Paysera nudi jednostavna i efikasna rešenja za elektronska plaćanja za klijente širom sveta. Kompanija sada traži i partnere koji bi posao razvijali u ovom regionu.
NAJČITANIJE
VIVO shopping PARK u Jagodini biće završen na proleće 2014. Više od 30 brendova otvoriće svoje radnje.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Poljska kompanija Czerwona Torebka je svom portfoliju dodala novi koncept - prodavnice za prodaju svežeg voća i povrća Povrtnjak (Warzywnik), koje širi franšizno.
Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.
POPULARNO NA FORUMU
Peta Uniqa franšiza
Sve čestitke Sonji i Bobanu koji su se pridružili porodici Uniqinih exluzivnih zastupnika.Svi smo u istom Uniqinom timu i trudićemo se da uvek budemo najbolji.Jasmina...
Preduzetnica s podrškom
Želela bih još jednom da se zahvalim Mihajlovićima koji su nam i kako kolege i kao porodica, u poslu i privatno uvek bili uzor kako treba raditi i organizovati porodicu i...
Preduzetnica s podrškom
Iako smo supruga i ja bili pokretači i vlasnici prve UNIQA franšize, veliko nam je zadovoljstvo što nas vredne kolege prate i svojim rezultatima ponekad prevazilaze. Sve...
Predanošću do franšize
Pre svega želimo dobrodošlicu agenciji BURIČIĆ TEAM u UNIQA osiguranje. Iskreno se nadam da ćemo zajedno ispuniti očekivanja davaoca franšize i uticati na povećanje...
Osigurani porodični biznis
Hvala Mihajlovićima na podršci da zaživi još jedna eksluzivna agencija,ovog puta prva u Beogradu -Putnik tim!!! Da nije bilo putovanja u Nicu i lepog druženja ko zna da li...
Rad, rad, ali i ljubav
obzirom da se radi o pravom timu, samo je pitanje za koliko će biti premašena očekivanja, a to nam svima puno znači.
Rad, rad, ali i ljubav
Znači ipak se može. Posao, uspeh a nadasve ljubav i porodica. Možda nam je ovo najava dolazećih svetlijih dana budućnosti. Lep primer mlađoj generaciji da uzme stvar u...
Rad, rad, ali i ljubav
Pravo je zadovoljstvo biti podrška 23 godine u poslu i 27 godine u privatnom životu Savi. Sigurna sam da postoje ljudi koji su vredni, pozitivni i vlasnici licence NBS za...