Nove „Dve šmizle“
Svetlana Ranković je odlučila da se posle 30 godina rada u trgovini – komercijali, veleprodaji i maloprodaji, oproba i kao preduzetnica u sličnoj branši. Izabrala je franšizu „Dve šmizle“ jer je reč, kako kaže, o prepoznatljivom imenu, što u samom startu olakšava poslovanje. Ona je franšiznu radnju nedavno otvorila u Jagodini.
„Dve šmizle“ u Jagodini i Kraljevu
– Za mogućnost da uzmem franšizu „Dve šmizle“ saznala sam upravo na sajtu Franchising.rs. Želela sam da nastavim da radim sa ljudima, ali nisam više videla sebe kako radim za druge. Sazrelo je vreme da pokrenem nešto svoje i da radim ono što volim – kaže Ranković.
Radnja je otvorena u prometnoj gradskoj zoni, u Ulici kneginje Milice u lokalu od 25 kvadrata. Kako kaže Ranković, prednost je što se u blizini nalazi dosta institucija – opština, policijska uprava, sud, škola, gde radi mnogo žena, koje i najčešće kupuju nakit. Za sada, zaposlila je jednu radnicu, ali će u prodavnici i sama raditi.
Početkom marta otvorena je i radnja u Kraljevu, a primalac franšize je postala Zorica Milićević, iskusna preduzetnica. Ona sa svojim suprugom, naime, već dve decenije vodi lanac nekoliko prehrambenih prodavnica u Kraljevu. No, sad je želela da se vrati svojoj ljubavi iz srednjoškolskih dana.
– Kada sam bila u srednjoj školi i sama sam pravila nakit kako bih zaradila dodatni džeparac. Franšizu „Dve šmizle“ sam htela da otvorim još 2009. godine, čak smo potpisali i ugovor, ali se sve izjalovilo zbog problema oko poslovnog prostora u kojem smo nameravali da smestimo franšizni korner. Rentijer je, naime, otkazao ugovore o zakupu. Sada, nakon toliko godina, otvorili smo franšiznu radnju početkom marta, a Kraljevčanke su oduševljene. Verujte, nismo uspeli ni da lepo izložimo svu robu i napravimo malo pompeznije otvaranje, kako inače radimo sa svojim drugim trgovinama, jer su kupci dolazili i želeli da kupuju dok smo slagali robu. Sreća pa smo ranije pripremili fiskalnu kasu i uneli sve šifre – priča Zorica Milićević kroz smeh.
Ona dodaje da je naročito raduje što dolaze i muškarci da kupuju za svoje supruge, majke, sestre.
Foto: Dve šmizle, Kraljevo
„Dve šmizle“ u Kraljevu su takođe otvorene na vrlo prometnoj lokaciji – u blizini svih srednjih škola, bolnice, državnih institucija, potvrđuje Milićević. – Obezbedili smo dobru lokaciju, a to što radimo pod poznatim brendom, mislim da takođe značajno utiče na posao. U Kraljevu svi znaju za „Dve šmizle“ i da je reč o kvalitetnom nakitu sa pristupačnim cenama. Reakcije potrošača su zaista odlične – objašnjava ona.
Domaći brend nakita „Dve šmizle“ ove godine slavi 15 godina poslovanja. Oni nisu samo prodavci, već i proizvođači nakita, a ujedno se bave i prodajom Swarovski elemenata i repromaterijala za izradu bižuterije.
Postali su prepoznatljivi po ogrlicama, minđušama, narukvicama od kvalitetnih materijala – poludragog kamenja, stakla, Swarovski kristala, a metalni elementi koje koriste su bez nikla kako bi sprečili eventualne alergijske reakcije.
Franšiznu mrežu šire već deset godina. Posluju na tržištima Srbije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Makedonije, ali je franšiza dostupna i za ostala tržišta – posebno Hrvatske i Slovenije.
POGLEDAJTE ČLANKE
U maloj radionici All Nut već devet godina se ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljiva i drugog voća. Osim prodavnice u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi mogla da se širi i u drugim zemljama regiona.
Milica Luković je pre više od godinu dana otvorila prodavnicu nakita i modnih dodataka „Brosh“ u Beogradu. Šta je uočila, i naučila, radeći kao primalac franšize i preduzetnik?
Oxette, grčki brend nakita, satova i drugih modnih dodataka, posluje nešto više od godinu dana u Beogradu, a franšiza je sada dostupna i za druge gradove Srbije.
Vedrana Kosanović je primalac master franšize brenda L'Arome, zadužena za širenje mreže u Srbiji. Za nešto više od godinu dana otvoreno je osam parfimerija.
Prodavnica nakita, modnih dodataka i asesoara Brosh otvorena je nedavno u tržnom centru Aviv u Pančevu. Reč je o novoj franšiznoj radnji.
NAJČITANIJE
VIVO shopping PARK u Jagodini biće završen na proleće 2014. Više od 30 brendova otvoriće svoje radnje.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Poljska kompanija Czerwona Torebka je svom portfoliju dodala novi koncept - prodavnice za prodaju svežeg voća i povrća Povrtnjak (Warzywnik), koje širi franšizno.
Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.
POPULARNO NA FORUMU
Od ideje do parfimerije
Interesuje me da otvorim par
Refan parfimerija i u Srbiji
Poštovani, htela bih da kontaktiram radnju Refan u Pančevu, te Vas ljubazno molim za telefon.
Fransiza ili distribucija
Pozdrav! Da li je bolje poceti kao distributer novog brenda parfema ili otvoriti njihovu fransizu?
Refan parfimerija i u Srbiji
Kako da kontaktiram prodavnicu u Pancevu...ostavite telefon
Omiljeni francuski brend
Koja je ulazna naknada za franšizu kompanije Yves Rocher?
Miris iskustva
svidja mi se miris iskusva neznam kako bih mogao da budem prhmaoc fransize i kako bih mogao to ostwariti molim odgowor, meil. nedzadm89@hotmail.com