Epilacija kao prilika za preduzetne

Nejra Gadžo kaže da je oduvek želela da bude preduzetnik i da je biznis njena strast, što nije iznenađujuće, budući da je iz preduzetničke familije. To što je rodom iz Sarajeva i po vokaciji inženjer elektrotehnike nije je sprečilo da postane primalac master franšize španskog brenda No+Vello za teritoriju Srbije. – Za No+Vello, specijalizovani sistem za epilaciju, saznala sam u Sarajevu od svog momka koji je koristio njihove usluge i bio potpuno oduševljen. Budući da je master franšiza bila zauzeta za teritoriju BIH, odlučila sam da uzmem master za Srbiju. Nije mi bio problem da se zbog posla preselim u Beograd, jer sam već dugo živela na relaciji Sarajevo-Beograd – objašnjava Nejra Gadžo kako je postala deo No+Vello porodice, koja širom sveta sada ima 1.300 centara.
Usluge lepote, kako objašnjava, nisu bile u fokusu njenog interesovanja, ali je u ovoj priči prepoznala poslovni potencijal. I kako kaže, nije se prevarila. – Odlučila sam se za No+Vello jer je reč o svetskom lideru u trajnoj epilaciji i brzorastućoj franšizi. Osim toga, po završetku fakulteta sam radila u predstavništvu jednog stranog brenda u Sarajevu čije poslovanje dosta podseća na franšizing i tu sam, zapravo, videla sve prednosti ovog modela poslovanja – kaže Nejra.
Početkom 2014. je otvorila prvi centar u centru Beograda, u Svetogorskoj ulici, a trenutno priprema otvaranje još jednog. U decembru 2016. otvoren je i franšizni centar u Novom Sadu. Prema ugovoru o master franšizi, Nejra ima mogućnost da otvara sopstvene centre, ali i da daje franšize. Njena ideja je da svoje centre otvara u Beogradu – veruje da ih može biti od pet do sedam, a da franšize širi u svim drugim gradovima u Srbiji. Plan je da se u naredne dve godine otvori 10 No+Vello poslovnih jedinica širom Srbije. Franšizni centar u Novom Sadu je, na primer, otvorila devojka iz Beograda koja se preselila u taj grad.
Foto: Centar za epilaciju, No+Vello
– No+Vello mi je promenio život na bolje, jer je reč o odličnom biznisu koji omogućava dobru zaradu. Nakon dve godine poslovanja, centar u Svetogorskoj ulici ostvario je prvi put promet od milion dinara koji smo u međuvremenu i uvećali. Investicija se, dakle, apsolutno isplatila. Prosek izveden na osnovu poslovanja 1.300 centara u svetu pokazuje da se investicija vraća od šest do 18 meseci. Koncept jednako dobro uspeva i u razvijenim i nerazvijenim zemljama tako da mislim da može uspeti i u svakom gradu u Srbiji koji ima više od 50 hiljada stanovnika ili kome, pak, gravitira toliki broj ljudi. Potreba za epilcijom definitivno postoji i raste. No+Vello je prvi brend koji se specijalizovao za epilaciju, dok drugi centri i saloni ovu uslugu nude kao dodatnu. Uz to, proizvodimo sopstvene mašine koje se koriste samo u našim centrima i napravili smo precizne protokole rada, što je sve ulazi u franšizni paket – objašnjava Nejra i dodaje da su u Srbiji jedini specijalizovani brand za epilaciju.
Početni franšizni paket košta 31.500evra plus PDV, dok bonus paket, koji uključuje i aparate za dodatne usluge – izbeljivanje zuba, anticelulit program – staje 41.500evra plus PDV. Primalac franšize izdvaja fiksnu mesečnu naknadu od 500 eura, od čega se 300 ulaže u marketing, a ostatak je zapravo redovna franšizna naknada (royalty) koja se izdvaja za konstantnu podršku.
Svaki primalac franšize je u obavezi da prođe početnu obuku koju čini upoznavanje sa No+Vello tehnologijom, protokolima rada, vrlo važnim treninzima prodaje – zapravo, dobija kompletan transfer znanja. Predznanje nije obavezno jer će primalac, kako kaže Nejra, o svemu biti podrobno informisan. Takođe, osim primaoca,obuku prolaze i radnici. Radnici moraju da budu medicinske struke i u početku je dovoljno zaposliti dvoje ljudi.
– Pravilo medicinske struke ne važi u svakoj zemlji u kojoj No+Vello posluje, već smo ga mi uveli u Srbiji, jer to uliva poverenje klijentima – kaže Nejra.
Foto: Tri godine u Srbiji – No+Vello tim
Centar treba da ima od 35 do 55 kvadrata i da bude na atraktivnoj lokaciji. Neophodno je da to bude poslovni lokal „na ulici“ ili u tržnom centru, pošto nije praksa da se No+Vello otvara u stambenom prostoru. – Idealan primalac franšize je osoba spremna da radi i da se „prepusti“ našem internacionalno dokazanom know-how protokolu, odnosno, da ne dovodi u pitanje ono što je već dokazano u praksi. To ne znači da komunikacija ne treba da postoji, ali naš biznis model u celom svetu, pa i u Beogradu, pokazao se vrlo uspešnim. Dokaz za to je što kroz naš centar mesečno prođe 200 do 300 klijenata, a termini su neretko na početku meseca popunjeni za ceo mesec. Ovo je maksimum koji jedan No+Vello centar može postići, ali isto tako, i 100-150 klijenata mesečno je dovoljno da jedan centar posluje odlično. Zbog toga je važno i da primalac franšize bude dobar prodavac – komunikativan, posvećen, da privuče ljude, a nakon toga – No+Vello tehnologija radi sama za sebe... Naši klijenti su vrlo zadovoljni, a svi mi zaposleni, postigli samo da srećni idemo na posao, što je danas, priznaćete, stvarno retkost – ističe Nejra.
Ispitivanje klijenata je pokazalo da 30 odsto dođe po preporuci, trećina dođe „sa ulice“, a 30 odsto je za No+Vello saznalo putem marketinga, uglavnom internet marketinga. Klijenti u proseku imaju 30 godina i u 90 odsto slučajeva su to žene, svih profila i zanimanja, različitog društvenog statusa. – Mi smo vrlo konkurentni cenom koja za jedan tretman iznosi 30 evra po zoni. Mislim da je povoljna cena uz odličan kvalitet usluge jedan od glavnih razloga za uspešno poslovanje – naglašava Nejra Gadžo.
No+Vello je osnovan pre deset godina u Španiji. Trenutno posluje u 17 zemalja sveta u kojima, kao što smo pomenuli, ima 1.300 centara.
POGLEDAJTE ČLANKE

DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE

Naftna kompanija MOL, nakon Slovenije i Hrvatske, uvodi partnerski sistem poslovanja i u Srbiji.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Franšizni sistemi mogu da se klasifikuju na različite načine i po različitim kriterijumima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primaocima franšize (know-how), vrsti delatnosti ili načinu organizacije sistema.
Na tržištu u Makedoniji posluje nekoliko čuvenih svetskih franšiznih sistema. Većina ih je došla u poslednje tri godine i svoje prve objekte otvorila u glavnom gradu, Skoplju.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...