Fitnes franšiza pokreće preduzetne
Da li je moguće postići zadovoljavajuće rezultate sa samo dva dvadesetominutna treninga tokom nedelje? Tvorac Personal20 fitnes koncepta Alešandre Lorenso kaže da je to „već potvrđena činjenica“. Tajna je, objašnjava, u korišćenju specijalne opreme tokom vežbanja koja, provodeći blage električne impulse, omogućava da se aktivira pun potencijal mišića i tako pojačaju efekti samog vežbanja. – Program koji koristimo u Personal20 klubovima bazira se na upotrebi aparata za električnu stimulaciju mišića, tako da naši klijenti mogu da postignu idealnu figuru i formu vežbajući svega 20 minuta dva puta nedeljno. Trening se, međutim, prilagođava individualnim potrebama klijenta, pa svaki od njih ima svog ličnog, personalnog trenera, koji ga vodi i nadgleda. Spajajući osnovne odlike koncepta, došli smo i do brenda Personal20 – objašnjava Lorenso i dodaje da je program idealan za sve one koji žele rezultate, a nemaju previše vremena ili ne vole da vežbaju.
Prvi Personal20 klubovi otvoreni su u Španiji i Portugaliji, ali su vrlo brzo, s razvojem franšize, fitnes centri otvoreni i u Americi, Ujedinjenim Arapskim Emiratima i Maldivima. Lorenso kaže da se širenje na inostranim tržištima nastavlja, a franšiza se, naglašava, sada nudi i preduzetnim ljudima iz Srbije koji razmišljaju o pokretanju posla u oblasti fitnesa.
– Ulaskom u naš franšizni sistem, partner postaje deo moderne fitnes industrije. Uz stručnost i dokazan biznis model, mi imamo i ogromno iskustvo u radu sa primaocima franšiza i dobro znamo kako da podelimo svoje znanje kako bi partner postigao što bolje poslovne rezultate – kaže Lorenso, koji, inače, duže od deset godina vodi dva franšizna sistema iz oblasti lepote i nege tela – DepilConcept i BodyConcept.
Za vođenje Personal20 franšize potrebno je tek nekoliko zaposlenih, a klub se može smestiti u prostor od 25 do 80 kvadratnih metara – zavisno od toga da li se koncept dodaje postojećem fitnes centru ili se otvara kao samostalna poslovnica. Pogodne lokacije su i stambene i poslovne zone, a iskustvo pokazuje da lokali u blizini velikih poslovnih kompleksa generišu i najveći broj klijenata. – Zaposleni ljudi, zapravo, imaju najmanje vremena za vežbe i fizičke aktivnosti, i svaka vrsta olakšice – blizina kluba i optimalno vreme trajanja treninga – za njih je čista dobit. Za naše partnere, takođe – objašnjava Lorenso.
Foto: Personal20 studio
Primalac franšize, inače, može da računa na podršku Personal20 tima od prvog trena. – Svakako, bićemo uz partnera tokom obuke i otvaranja centra, ali i kasnije, kroz stalnu onlajn podršku i obuku – kaže Lorenso i dodaje da sama činjenica da su u ovom poslu jako dugo i da već znaju kako se upravlja velikim franšiznim sistemima, garantuje budućim partnerima profesionalnu saradnju i bezrezervnu podršku po svim pitanjima poslovanja.
Da bi pokrenuo posao i otvorio svoj Personal20, primalac franšize treba da izdvoji od 19.000 do 21.500 evra. Ovaj iznos uključuje ulaznu naknadu, koja pokriva troškove licence, obuku, podršku pri otvaranju, osnovni marketinški alat, ali i nabavku opreme (jednog EMS uređaja i četiri prsluka). Dodatni troškovi mogu biti vezani za renoviranje lokala i dovođenje na željeni standard. Kad otvori fitnes centar, primalac franšize će imati obavezu da plaća fiksnu mesečnu naknadu (300 evra), kao i naknadu za korišćenje poslovne aplikacije (60 evra). – U daljem radu, primaocu franšize će, međutim, veliko olakšanje predstavljati niski tekući troškovi poslovanja, kao i mogućnost dodatne zarade kroz ponudu dodataka ishrani i suplemenata – dodaje Alešandre Lorenso.
POGLEDAJTE ČLANKE
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Da li postoji jasna granica između distribucije i franšize? Ako postoji, po čemu se one razlikuju?
Hrvatska kompanija Eko okusi predstavila je franšizni koncept proizvodnje i prodaje poslastice Kolutti. Uskoro se očekuje i otvaranje prvih franšiza.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...