Godina za No+Vello

Mario Kalem je za No+Vello, lanac centara za fotoepilaciju, saznao kada je sasvim slučajno upoznao vlasnicu master franšize tog brenda za Sloveniju, Sanju Goranović. Ona je prvu poslovnicu ovog španskog brenda u toj zemlji otvorila još 2012. godine. Nakon tog razgovora, odlučio je da se detaljnije informiše o ovom svetskom brendu za fotoepilaciju. – Pošto sam čovek koji inače voli izazove, odlučio sam da se upustim u ovaj biznis – kaže Kalem.
Svoj prvi centar u Sloveniji otvorio je u martu 2015. u Novoj Gorici. Prve godine je bilo jako teško, ali nakon mnogo ulaganja u marketing – reklame na radiju, Facebook-u, džambo panoima – uspeli su da u drugoj godini stabilizuju poslovanje i počnu da zarađuju. – Ulazak u treću godinu rada je fantastičan – kaže Kalem.
Kada mu se ukazala prilika, odlučio je da se upusti u još jedan poslovni izazov – da preuzme master franšizu za Hrvatsku. Naime, Sanja Goranović je, pored Slovenije, određeno vreme bila zadužena i za teritoriju Hrvatske, ali je u jednom trenutku zaključila da ne može jednako kvalitetno da vodi obe zemlje te je master franšizu nameravala da proda.
– Kada mi je opcija ponuđena, nisam nijednog trenutka sumnjao u uspeh. U trenutku preuzimanja mastera, radila su dva centra, jedan u Zagrebu i jedan u Rijeci. Master sam preuzeo početkom decembra 2016. Moram vam reći da su u tom trenutku centri radili sa jako slabim prometom. Do danas nam je uspelo da već otvorimo dodatna dva centra – u Karlovcu i Splitu, a uskoro, najkasnije do sredine juna, biće otvoreni i u Velikoj Gorici i Puli – kaže Kalem.
U njegovom vlasništvu su centri u Zagrebu, Rijeci i centar koji uskoro otvara u Puli, a pojedinačne franšize koje vode drugi preduzetnici, nalaze se u Karlovcu, Splitu i uskoro u Velikoj Gorici. – Puno upita stiže iz Zadra, Šibenika, Dubrovnika te verujem da će i dalje biti širenja mreže. Siguram sam da Hrvatska može imati najmanje 15 centara širom države. Minimalni broj stanovnika mesta u kojem bi se otvorio No+Vello je 35.000 – kaže Kalem.
Foto: No+Vello Hrvatska
Da bi zainteresovani preduzetnik i postao primalac No+Vello franšize u Hrvatskoj, potrebno je da obezbedi lokal od najmanje 40 kvadrata u prizemlju zgrade. Mario Kalem, kao davalac franšize, savetuje i odobrava lokaciju, jer je ona jako važna za poslovanje. Franšiza košta 40.000 evra plus porez na dodatu vrednost, dok je franšizna naknada (royalty) 300 evra mesečno, što uključuje konstantsnu podršku davaoca franšize. Izdvaja se i 200 evra za marketing. U početku je dovoljno zaposliti jednu radnicu.U praksi se pokazalo da je povraćaj investicije moguće očekivati posle šest do 18 meseci.
– Primalac franšize mora da bude visoko motivisana osoba za rad. Rekao bih da je idealan primatelj No+Vello franšize osoba koja ima veru u sebe i svoje sposobnosti i, kao što sam rekao, koja želi da radi – naglašava Kalem.
POGLEDAJTE ČLANKE

DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...