Ključna reč – specijalizacija
Pod brendom DepilConcept se duže od deset godina razvija lanac salona za epilaciju (trajnu depilaciju) i fotopodmlađivanje. Koncept potiče iz Portugalije, ali su kroz franšizu svoje usluge i način poslovanja preneli u još nekoliko zemalja Evrope i sveta. Pored Portugalije, najveću mrežu franšiznih poslovnica za sada imaju u Poljskoj (35). Šta je uticalo na rast i razvoj ovog koncepta i ko su najpogodniji kandidati za primaoca franšize, objašnjava Marjuš Vločkovski, direktor DepilConcepta u Poljskoj.
Za početak, kako se razvija tržište kozmetičkih usluga u Poljskoj?
Vrlo brzo. Ovo je jedno od najbržerastućih tržišta u našoj zemlji. Procenjuje se da je dostiglo vrednost od 1,4 milijarde zlota (330 miliona evra) i da raste po stopi od oko 10% godišnje.
Reklo bi se da vlada velika konkurencija... Ima li mesta za nove brendove i koncepte?
Na tržištu u Poljskoj posluje nekoliko desetina hiljada različitih salona za negu lepote, i to su uglavnom male firme koje opstaju zahvaljujući redovnim i lojalnim klijentima. U takvim salonima, većinu poslova vodi jedna te ista osoba, koja je u isto vreme i kozmetičar i poslovođa, ali sa vrlo malo poslovnog iskustva. U određenom smislu, vlada mišljenje da je najvažnije imati što širi spektar usluga, i da se uz specijalizaciju jedva može preživeti. Mi tvrdimo suprotno – salon koji ponudi „sve“, zapravo se ničim posebnim ne izdvaja na tržištu. Današnji klijenti su mnogo više informisani, obrazovaniji su i zahtevniji. Oni, stoga, očekuju temeljno, stručno znanje i zato biraju DepilConcept – tako pokazuju da traže savremeno opremljeno salon s uslugom na najvišem nivou i tretmanima koji su u skladu s najnovijim trendovima i saznanjima iz oblasti kozmetike. Da su takvi saloni potrebni na tržištu i da ima mesta za njih, pokazuje i ogroman interes koji vlada za DepilConcept franšizom, kao i broj naših primalaca franšize koji su otvorili više od jednog salona.
Da li primalac DepilConcept franšize treba da ima znanja i iskustva iz ove oblasti?
Ne. Idealan kandidat za primaoca franšize je, zapravo, osoba koja je radila puno radno vreme u nekoj kompaniji ili korporaciji i koja je svesno odlučila da želi – sopstveni posao. Po pravilu, takve osobe su najviše motivisane i spremne da ulože energiju i vreme u pokretanje privatnog biznisa, iako znaju da neće biti kao do sad, niti da će biti lako. U DepilConceptu, međutim, imamo i ljude koji su razvijali svoj biznis, ali nisu uspeli, jer im je u jednom trenutku „ponestalo“ znanja ili podrške.
Koje su, onda, najvažnije odlike dobrog primaoca franšize?
Pre svega, rešenost. Odluka o pokretanju privatnog posla u potpunosti mora biti – svesna odluka. U franšizingu je, takođe, neizmerno važna i posvećenost – primalac franšize ne sme da zaboravi da je ovo njegov posao i da niko i ništa ne može da zameni njegovo lično zalaganje. S druge strane, primalac franšize treba i da zna da neće moći po svojoj volji da menja sistem ili da selektivno primenjuje preneti know-how. Franšizing podrazumeva prenošenje skupa dokazanih poslovnih praksi, kojima se garantuje uspeh, ali samo ako se dosledno sprovedu i ako se svakodnevno obavljaju tačno određeni zadaci.
POGLEDAJTE ČLANKE
Dalje širenje mreže
/25.08.2022.
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
Definicija franšizinga
/12.10.2012.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
Za koje vreme je moguće povratiti investiciju u L’Arome parfimeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije brenda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
Franšizni sistemi mogu da se klasifikuju na različite načine i po različitim kriterijumima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primaocima franšize (know-how), vrsti delatnosti ili načinu organizacije sistema.
Franšizing u oblasti maloprodaje naftnim derivatima je veoma razvijen u svetu. U Srbiji posluje nekoliko franšiznih lanaca benzinskih pumpi.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...