No+Vello širi mrežu

Treći centar za trajnu epilaciju No+Vello počeo je sa radom 10. juna u tržnom centru „Stadion“ u Beogradu. Nejra Gadžo, primalac master franšize za teritoriju Srbije, kaže da su prezadovoljni prvim nedeljama rada. – Nije novina da No+Vello i u drugim zemljama svoje poslovne jedinice otvara u šoping centrima. Mi smo svakako želeli da pokrijemo taj deo Beograda gde se „Stadion“ istakao kao najatraktivnija lokacija, i nismo pogrešili. Za samo 20 dana prikupili smo 100 klijenata, što je odličan poslovni rezultat – iznad naših očekivanja i prvobitnih projekcija. Što je još važnije, iz dosadašnje prakse znamo da svaki No+Vello centar ima konstanatan trend rasta broja klijenata, dok se ne dostigne maksimalna popunjenost, što očekujemo i u ovom slučaju – kaže Gadžo.
Cilj za naredni period je da pronađu adekvatne lokacije na Novom Beogradu i Banovom Brdu. – Ta dva dela grada su nam trenutno u fokusu i radimo na tome da u njima u narednom periodu otvorimo No+Vello centre. Cilj nam je da u potpunosti pokrijemo Beograd – kaže Nejra Gadžo.
Osim toga, privodi kraju pregovore za teritoriju Kosova i Metohije. – Ti pregovori traju dugo i priveli smo ih kraju. Odlučili smo da na toj teritoriji imamo jednog primaoca franšize koji poznaje lokalne prilike i koji će kasnije razvijati mrežu. Prvi centar bi trebalo da se otvori u Prištini – kaže ona.
Da podsetimo, početni franšizni paket za No+Vello košta 31.500 evra plus PDV, dok bonus paket, koji uključuje i aparate za dodatne usluge – izbeljivanje zuba, anticelulit program – staje 41.500 evra plus PDV. Primalac franšize izdvaja fiksnu mesečnu naknadu od 500 evra, od čega se 300 ulaže u marketing, a ostatak je, zapravo, redovna franšizna naknada koja se izdvaja za konstantnu podršku. Neophodno je pronaći lokal od 35 do 55 kvadrata na atraktivnoj lokaciji – i to mogu biti lokali „na ulici“ (ne u stambenom prostoru) ili u tržnom centru.
– Investicija se vraća od šest do 18 meseci, pokazuju podaci izvedeni na osnovu poslovanja 1.300 centara. Mislim da koncept može da uspe u svakom gradu u Srbiji kom gravitira oko 50.000 ljudi. Između ostalog, potreba za epilacijom konstantno raste i u naše centre u Beogradu dolaze i ljudi iz drugih gradova – ističe Nejra Gadžo.
POGLEDAJTE ČLANKE

DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE

Naftna kompanija MOL, nakon Slovenije i Hrvatske, uvodi partnerski sistem poslovanja i u Srbiji.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Franšizni sistemi mogu da se klasifikuju na različite načine i po različitim kriterijumima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primaocima franšize (know-how), vrsti delatnosti ili načinu organizacije sistema.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...