No+Vello širi mrežu

Treći centar za trajnu epilaciju No+Vello počeo je sa radom 10. juna u tržnom centru „Stadion“ u Beogradu. Nejra Gadžo, primalac master franšize za teritoriju Srbije, kaže da su prezadovoljni prvim nedeljama rada. – Nije novina da No+Vello i u drugim zemljama svoje poslovne jedinice otvara u šoping centrima. Mi smo svakako želeli da pokrijemo taj deo Beograda gde se „Stadion“ istakao kao najatraktivnija lokacija, i nismo pogrešili. Za samo 20 dana prikupili smo 100 klijenata, što je odličan poslovni rezultat – iznad naših očekivanja i prvobitnih projekcija. Što je još važnije, iz dosadašnje prakse znamo da svaki No+Vello centar ima konstanatan trend rasta broja klijenata, dok se ne dostigne maksimalna popunjenost, što očekujemo i u ovom slučaju – kaže Gadžo.
Cilj za naredni period je da pronađu adekvatne lokacije na Novom Beogradu i Banovom Brdu. – Ta dva dela grada su nam trenutno u fokusu i radimo na tome da u njima u narednom periodu otvorimo No+Vello centre. Cilj nam je da u potpunosti pokrijemo Beograd – kaže Nejra Gadžo.
Osim toga, privodi kraju pregovore za teritoriju Kosova i Metohije. – Ti pregovori traju dugo i priveli smo ih kraju. Odlučili smo da na toj teritoriji imamo jednog primaoca franšize koji poznaje lokalne prilike i koji će kasnije razvijati mrežu. Prvi centar bi trebalo da se otvori u Prištini – kaže ona.
Da podsetimo, početni franšizni paket za No+Vello košta 31.500 evra plus PDV, dok bonus paket, koji uključuje i aparate za dodatne usluge – izbeljivanje zuba, anticelulit program – staje 41.500 evra plus PDV. Primalac franšize izdvaja fiksnu mesečnu naknadu od 500 evra, od čega se 300 ulaže u marketing, a ostatak je, zapravo, redovna franšizna naknada koja se izdvaja za konstantnu podršku. Neophodno je pronaći lokal od 35 do 55 kvadrata na atraktivnoj lokaciji – i to mogu biti lokali „na ulici“ (ne u stambenom prostoru) ili u tržnom centru.
– Investicija se vraća od šest do 18 meseci, pokazuju podaci izvedeni na osnovu poslovanja 1.300 centara. Mislim da koncept može da uspe u svakom gradu u Srbiji kom gravitira oko 50.000 ljudi. Između ostalog, potreba za epilacijom konstantno raste i u naše centre u Beogradu dolaze i ljudi iz drugih gradova – ističe Nejra Gadžo.
POGLEDAJTE ČLANKE

DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...