Tri radnje za četiri meseca
Wycon je na tržište Srbije stigao u julu ove godine, kada je otvorena prva radnja u Knez Mihailovoj, da bi, ubrzo nakon toga, otvoreno prodajno mesto u tržnom centru Delta City. Pre nekoliko dana, Wycon je dobio prodavnicu i u tržnom centru Big Fashion na Karaburmi u Beogradu.
Primalac Wycon franšize za teritoriju Srbije je kompanija BJN. Njihova namera je, kako su ranije najavili, da ovaj brend dovedu i u druge zemlje regiona.
Bojan Mitić, vlasnik kompanije BJN, kaže da je za njih velika prednost i pogodnost to što je Wycon pažljivo i detaljno osmišljen koncept sa jasnim ciljevima i vizijama. – Po pitanju izgleda radnje, nameštaja, rasvete, ozvučenja – standardi su rigorozni i tu nema odstupanja niti mogućnosti da se bilo šta promeni. Zato ova franšiza i jeste uspešna. Iako je BJN mala kompanija, naučili smo da poštujemo autoritet, nečije godine uloženog truda i pažljivog građenja brenda i koncepta. Jako dugo radimo u franšizingu i razumemo te zaheve, zato smo na njih i pristali – objasnio je za naš portal Bojan Mitić.
Wycon je italijanski koncept dekorativne kozmetike osnovan 2009. godine u Napulju, čiji asortiman uključuje šminku, parfeme, preparate za negu tela i preparate za kosu. Reč je o vrhunskoj dekorativnoj kozmetici koju odlikuje izuzetno izbalansiran odnos cene i kvaliteta. Ovaj kozmetički brend ima više od 200 prodajnih objekata u 12 zemalja.
POGLEDAJTE ČLANKE
U maloj radionici All Nut već devet godina se ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljiva i drugog voća. Osim prodavnice u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi mogla da se širi i u drugim zemljama regiona.
Milica Luković je pre više od godinu dana otvorila prodavnicu nakita i modnih dodataka „Brosh“ u Beogradu. Šta je uočila, i naučila, radeći kao primalac franšize i preduzetnik?
Oxette, grčki brend nakita, satova i drugih modnih dodataka, posluje nešto više od godinu dana u Beogradu, a franšiza je sada dostupna i za druge gradove Srbije.
Vedrana Kosanović je primalac master franšize brenda L'Arome, zadužena za širenje mreže u Srbiji. Za nešto više od godinu dana otvoreno je osam parfimerija.
Prodavnica nakita, modnih dodataka i asesoara Brosh otvorena je nedavno u tržnom centru Aviv u Pančevu. Reč je o novoj franšiznoj radnji.
NAJČITANIJE
VIVO shopping PARK u Jagodini biće završen na proleće 2014. Više od 30 brendova otvoriće svoje radnje.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Poljska kompanija Czerwona Torebka je svom portfoliju dodala novi koncept - prodavnice za prodaju svežeg voća i povrća Povrtnjak (Warzywnik), koje širi franšizno.
Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.
POPULARNO NA FORUMU
Od ideje do parfimerije
Interesuje me da otvorim par
Refan parfimerija i u Srbiji
Poštovani, htela bih da kontaktiram radnju Refan u Pančevu, te Vas ljubazno molim za telefon.
Fransiza ili distribucija
Pozdrav! Da li je bolje poceti kao distributer novog brenda parfema ili otvoriti njihovu fransizu?
Refan parfimerija i u Srbiji
Kako da kontaktiram prodavnicu u Pancevu...ostavite telefon
Omiljeni francuski brend
Koja je ulazna naknada za franšizu kompanije Yves Rocher?
Miris iskustva
svidja mi se miris iskusva neznam kako bih mogao da budem prhmaoc fransize i kako bih mogao to ostwariti molim odgowor, meil. nedzadm89@hotmail.com