Luksuz u izlogu

Primalac master franšize Von Poll za teritoriju Srbije je kompanija INC Gama Property, a prva poslovnica otvorena je sredinom februara 2018. u Dečanskoj ulici u Beogradu. Gojko Potparić, vlasnik i direktor kompanije, svestan je da velike svetske franšize iz oblasti nekretnina nisu imale mnogo uspeha na srpskom tržištu, ali ističe da je Von Poll posve „drugačija priča“. – Von Poll je koncept drugačiji od nama već poznatih i oprobanih sistema kao što su RE/MAX ili Century 21, koji više ne rade u Srbiji. Von Poll ima svoj koncept, visoke standarde, i da bi neko postao deo sistema, mora da ispuni te izuzetno visoke standarde – objašnjava on.
Potparić kaže da planiraju da u narednom periodu otvore poslovnice u Novom Sadu i Nišu. – Kao primaoci master franšize imamo mogućnost da odlučimo da li ćemo se širiti samostalno ili ćemo ponuditi i pojedinačne franšize – dodaje on.
Podrška davaoca franšize, čije je sedište u Frankfurtu na Majni, ne izostaje, tvrdi Potparić. – Saradnja sa matičnom kućom je pravo zadovoljstvo. Naime, tim u Frankfurtu je sačinjen od profesionalaca koji nam u svakom trenutku pružaju tehničku podršku kroz softvere i alate, prenose know-how sa svetskog tržišta, a kroz sopstvenu akademiju, razne treninge, edukaciju, vebinare – prenose znanje i našim zaposlenima – kaže Potparić.
Najveći izazov bio im je da, kako kaže, ispune zahteve po pitanju prostora. Koncept, naime, zahteva retail prostor – lokal sa velikim izlogom ka ulici – na veoma prometnoj lokaciji. – U Beogradu takav prostor nije lako naći. Opremanje i uređenje prostora, kao i prenošenje vizuelnog identiteta kompanije – treba uraditi prema knjizi standarda, što smo uspeli da izvedemo. Tako smo dobili jedinstven prostor na teritoriji Beograda, jer ovakav koncept još nije viđen u ovoj branši – objašnjava Potparić.
Foto: Von Poll Srbija – Izlog poslovnice u Beogradu
Specifičnost agencija poput Von Poll-a je što određene nekretnine iz ponude predstavljaju i u izlogu svoje poslovnice, što je odavno usvojen trend na razvijenim tržištima, ali nije bio prisutan u Srbiji. Pored toga, Von Poll je specijalizovan za prodaju luksuznih nekretnina. – Sve nas u Von Poll-u vezuje ista strast prema premijum nekretninama. Luksuz je lako dostižan sa nama kao partnerima, i u Srbiji ga ima, ma šta neki o tome mislili – kaže Potparić.
Von Poll Real Estate je jedna od vodećih evropskih kompanija za nekretnine sa sedištem u Frankfurtu na Majni. Kompanija je osnovana 2000. godine i sada ima više od 1.200 zaposlenih u više od 300 poslovnica u 10 evropskih zemalja – Nemačkoj, Švajcarskoj, Austriji, Italiji, Španiji, Portugalu, Holandiji, Luksemburgu, Hrvatskoj i Srbiji.
POGLEDAJTE ČLANKE

Jedna od najvećih franšizinih agencija za promet nekretninama u svetu, američki RE/MAX, nedavno je započeo poslovanje u Srbiji, a cilj je da se mreža poslovnica na ovom tržištu proširi i kroz pojedinačne franšize.
Srbija je, pored Crne Gore i Letonije, jedna od tri najnovije članice RE/MAX franšizne porodice.
Kompanija za prodaju luksuznih nekretnina Sotheby’s International Realty Affiliates dala je nedavno franšizu kako bi proširila poslovanje u Istočnoj Evropi. Prve poslovnice su otvorene u Hrvatskoj i Češkoj.
Oni koji su kupovali ili prodavali nekretnine u SAD najzadovoljniji su uslugom koju pruža Century 21, jedan od najvećih franšizih sistema na svetu, pokazuje studija agencije J.D. Power.
Century 21 širi svoj „globalni otisak“. Nove franšize su uspostavljene u Aziji, Africi i Južnoj Americi.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Šta je potrebno za pokretanje Mini Pani franšize, po čemu se izdvajaju od sličnih koncepata i šta očekuju od predstojećeg Sajma franšiza u Opatiji, govori Kornelia Šild-Ferenc
Porodica Ratkov je od ljubavi prema zdravoj hrani napravila porodični biznis. Kako su stvarali brend Grina i pronašli neizmerno zadovoljstvo i dobrobit u uzgajanju klica i mikrobilja?
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.