Švedski modni brend H&M, koji u svojoj mreži ima oko 2.800 prodavnica i posluje u 48 zemalja sveta, otvara na jesen radnju u tržnom centru Delta City, potvrdio je Karl Johan Persson, CEO kompanije (na slici).
Slike: H&M
Sreda
16.01.2013.
Jedan od najvećih modnih brendova Hennes&Mauritz (H&M) otvoriće na jesen prvu radnju u Srbiji, najavili su u kompaniji.
 

Švedska kompanija je već zakupila prostor u šoping molu Delta City na Novom Beogradu.

U poslednjih nekoliko godina se, s vremena na vreme, najvaljivao dolazak „Šveđana“, ali bez zvaničnih potvrda. Sada se Srbija konačno našla na mapi kompanije, koja ima oko 2.800 prodavnica u 48 zemalja sveta.

- Radujemo se otvaranju prve H&M radnje u Beogradu. Uzbuđeni smo što konačno možemo kupcima u Srbiji da ponudimo modu i kvalitet po najboljoj ceni, i to već od ove jeseni – izjavio je Karl-Johan Persson, glavni izvršni direktor H&M-a.

Pored Srbije, H&M će se 2013. proširiti i na tržište Čilea, Estonije, Litvanije, a kroz franšizu i na tržište Indonezije. Prvu franšiznu radnju u Džakarti u Indoneziji će otvoriti u saradnji sa primaocem franšize J.S.Gill. Sa istim partnerom su prošle godine otvorili i prvu radnju na Tajlandu. Ipak, kako stoji na portalu kompanije, poslovanje kroz franšizu nije deo opšte strategije širenja.

H&M su u prvoj polovini 2012. otvorili 119 prodavnica, a zatvorili tek 16. U prvih šest meseci prošle godine ostvarili su rast profita od 12 odsto. Prvu radnju su otvorili davne 1947. u Švedskoj. Na prošlogodišnjoj Forbsovoj listi 100 najmoćnijih brendova H&M je zauzeo 42. mesto.