odeća i obuća

odeća i obuća | 14.11.2019.

Brend koji osvaja

Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.

Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.

odeća i obuća | 22.01.2019.

Brže sa franšizom

Modni brend Exterra iz Arilja svoju maloprodaju širi otvaranjem sopstvenih, ali i franšiznih radnji u Srbiji i zemljama regiona.

odeća i obuća | 25.12.2018.

Današnji potrošač želi više

Dvocifren rast prodaje, nova tržišta i novi partneri obeležili su još jednu uspešnu godinu poslovanja za Tudors, modni brend prepoznatljiv po muškim košuljama. Šta su postigli, a šta ih čeka u narednoj?

odeća i obuća | 18.12.2018.

Moda sa severa osvaja svet

LPP, poljska modna kompanija u čijem su vlasništvu brendovi Reserved, Cropp, House, Mohito i SinSay, širi mrežu i na Balkanu. Najavljuje se ulazak i na novo tržište ovog regiona.

odeća i obuća | 26.06.2018.

Univerzalna moda Zemlje izlazećeg sunca

Uniqlo, japanski modni brend koji sve više osvaja svet, širi maloprodajnu mrežu otvaranjem sopstvenih radnji, ali i putem franšiza. Ove godine, u fokusu su tržišta u Evropi.

odeća i obuća | 14.06.2018.

Na liniji franšiznog razvoja

CCC, poljski prodavac obuće i kožne galanterije, započinje novu fazu poslovanja u Ukrajini. Za razvoj maloprodajne mreže od sada će biti zadužene dve kompanije.

odeća i obuća | 30.05.2018.

Taktički potez

Military Shop, koncept firme Militaria, nastao je pre više od dve decenije. Pored toga što su razvili onlajn prodaju taktičke i zaštitne opreme u zemlji i regionu, razvijali su i maloprodajnu partnersku mrežu.

odeća i obuća | 29.05.2018.

Franšiza sa stilom

Modni brend za muškarce Giovanni Galli kreće u snažniju ekspanziju u Evropi. Partnera za razvoj franšizne mreže traže i u zemljama ovog regiona.

odeća i obuća | 13.03.2018.

Zlatna godina za Levi’s

Levi Strauss & Co. namerava da ove godine otvori 100 novih prodavnica. Optimizam podstiču i dobri rezultati iz poslednjeg kvartala 2017.

odeća i obuća | 07.03.2018.

S malo rizika do održivog biznisa

Makedonski lanac Sara Fashion, u kojem se prodaju čarape, donji veš, pidžame, kupaći kostimi i brojni modni dodaci, u ovoj godini planira snažnu ekspanziju u regionu. Mrežu će širiti i kroz franšizing.

odeća i obuća | 13.12.2017.

Košulje za ceo region

Kompanija BJN, primalac franšize modnog brenda Tudors za zemlje balkanskog regiona, otvorila je prvu radnju u Bugarskoj.

odeća i obuća | 31.08.2017.

Po svetskim standardima

Franšizni sistem Tudors promenio je koncept prateći svetske trendove. Prva redizajnirana radnja otvorena je u tržnom centru Big Fashion, a krajem avgusta i druga, u Knez Mihailovoj ulici u Beogradu.

odeća i obuća | 27.04.2017.

Moda sa „severa“

Baltika Group, internacionalni maloprodavac modnih brendova iz Estonije, ušao je nedavno na tržište Srbije, otvorivši prvu franšiznu radnju u Novom Sadu. Zainteresovani su i za ostala tržišta u regionu.

odeća i obuća | 09.03.2017.

Benetton menja strategiju

Italijanski modni brend uvodi „poboljšanu verziju“ franšizinga. Šta će biti tačke oslonca nove strategije?

odeća i obuća | 13.11.2016.

Franšizing u fokusu?

Britanski modni brend Marks & Spencer najavljuje zatvaranje svojih radnji u 10 zemalja. Franšize ovog brenda, međutim, iznenađujuće dobro posluju.

odeća i obuća | 23.08.2016.

Cortefiel i u Tirani

Španski modni brend Cortefiel ima više od 470 radnji u 35 zemalja, a odnedavno, ponovo i u glavnom gradu Albanije.

odeća i obuća | 07.06.2016.

Tržište diktira poslovne modele

Zašto su počeli da daju pojedinačnu franšizu za brend Tudors, koje poslovne modele nude i kakve partnere traže, govori Bojan Mitić, vlasnik kompanije BJN

odeća i obuća | 17.05.2016.

Nova modna franšiza u BiH

Modni brend Garinello, prepoznatljiv pre svega po košuljama, proširio je franšiznu mrežu i u Bosni i Hercegovini.

odeća i obuća | 04.05.2016.

Radnja kao na platnu

Novi koncept Benetton radnji „On Canvas“ zaživeo je i u Zagrebu. Inovativni izgled radnji u Hrvatsku je donela kompanija Aria, jedan od primalaca ove italijanske modne franšize.

2
3
4
5
sledeći  
poslednji