odeća i obuća

odeća i obuća | 13.02.2019.

Novo tržište za Tiffany

Komapnija Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvaranjem prve franšizne radnje.

Komapnija Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvaranjem prve franšizne radnje.

odeća i obuća | 18.12.2018.

Moda sa severa osvaja svet

LPP, poljska modna kompanija u čijem su vlasništvu brendovi Reserved, Cropp, House, Mohito i SinSay, širi mrežu i na Balkanu. Najavljuje se ulazak i na novo tržište ovog regiona.

odeća i obuća | 26.06.2018.

Univerzalna moda Zemlje izlazećeg sunca

Uniqlo, japanski modni brend koji sve više osvaja svet, širi maloprodajnu mrežu otvaranjem sopstvenih radnji, ali i putem franšiza. Ove godine, u fokusu su tržišta u Evropi.

odeća i obuća | 14.06.2018.

Na liniji franšiznog razvoja

CCC, poljski prodavac obuće i kožne galanterije, započinje novu fazu poslovanja u Ukrajini. Za razvoj maloprodajne mreže od sada će biti zadužene dve kompanije.

odeća i obuća | 30.05.2018.

Taktički potez

Military Shop, koncept firme Militaria, nastao je pre više od dve decenije. Pored toga što su razvili onlajn prodaju taktičke i zaštitne opreme u zemlji i regionu, razvijali su i maloprodajnu partnersku mrežu.

odeća i obuća | 29.05.2018.

Franšiza sa stilom

Modni brend za muškarce Giovanni Galli kreće u snažniju ekspanziju u Evropi. Partnera za razvoj franšizne mreže traže i u zemljama ovog regiona.

odeća i obuća | 13.03.2018.

Zlatna godina za Levi’s

Levi Strauss & Co. namerava da ove godine otvori 100 novih prodavnica. Optimizam podstiču i dobri rezultati iz poslednjeg kvartala 2017.

odeća i obuća | 07.03.2018.

S malo rizika do održivog biznisa

Makedonski lanac Sara Fashion, u kojem se prodaju čarape, donji veš, pidžame, kupaći kostimi i brojni modni dodaci, u ovoj godini planira snažnu ekspanziju u regionu. Mrežu će širiti i kroz franšizing.

odeća i obuća | 13.12.2017.

Košulje za ceo region

Kompanija BJN, primalac franšize modnog brenda Tudors za zemlje balkanskog regiona, otvorila je prvu radnju u Bugarskoj.

odeća i obuća | 31.08.2017.

Po svetskim standardima

Franšizni sistem Tudors promenio je koncept prateći svetske trendove. Prva redizajnirana radnja otvorena je u tržnom centru Big Fashion, a krajem avgusta i druga, u Knez Mihailovoj ulici u Beogradu.

odeća i obuća | 27.04.2017.

Moda sa „severa“

Baltika Group, internacionalni maloprodavac modnih brendova iz Estonije, ušao je nedavno na tržište Srbije, otvorivši prvu franšiznu radnju u Novom Sadu. Zainteresovani su i za ostala tržišta u regionu.

odeća i obuća | 09.03.2017.

Benetton menja strategiju

Italijanski modni brend uvodi „poboljšanu verziju“ franšizinga. Šta će biti tačke oslonca nove strategije?

odeća i obuća | 13.11.2016.

Franšizing u fokusu?

Britanski modni brend Marks & Spencer najavljuje zatvaranje svojih radnji u 10 zemalja. Franšize ovog brenda, međutim, iznenađujuće dobro posluju.

odeća i obuća | 23.08.2016.

Cortefiel i u Tirani

Španski modni brend Cortefiel ima više od 470 radnji u 35 zemalja, a odnedavno, ponovo i u glavnom gradu Albanije.

odeća i obuća | 07.06.2016.

Tržište diktira poslovne modele

Zašto su počeli da daju pojedinačnu franšizu za brend Tudors, koje poslovne modele nude i kakve partnere traže, govori Bojan Mitić, vlasnik kompanije BJN

odeća i obuća | 17.05.2016.

Nova modna franšiza u BiH

Modni brend Garinello, prepoznatljiv pre svega po košuljama, proširio je franšiznu mrežu i u Bosni i Hercegovini.

odeća i obuća | 04.05.2016.

Radnja kao na platnu

Novi koncept Benetton radnji „On Canvas“ zaživeo je i u Zagrebu. Inovativni izgled radnji u Hrvatsku je donela kompanija Aria, jedan od primalaca ove italijanske modne franšize.

odeća i obuća | 25.01.2016.

Nova šansa za džins

Tokom 2015. modni brend CIPO&Baxx otvorio je svega dve nove prodavnice. U želji da poboljša rezultat, cilja na multibrend radnje. Franšizni korner je najprigodniji format.

odeća i obuća | 19.01.2016.

Uspešna godina za Conte of Florence

Za modni brend Conte of Florence, koji u Srbiji posluje kao franšiza, prošla godina je bila uspešna kada je reč o širenju maloprodajne mreže, ali i ukupnog poslovanja.

2
3
4
5
sledeći  
poslednji