Lepota uređenog koncepta
KiwiSun se na tržištu Mađarske pojavio 2006, kada su prvi biosolarijumi pod ovim brendom otvoreni u Budimpešti. – Već s otvaranjem prvog salona doživeli smo neverovatan uspeh, tako da smo vrlo brzo počeli da razmišljamo i ulažemo u dalji razvoj. Za samo nekoliko godina, otvorili smo 19 salona u Mađarskoj, zahvaljujući, naravno, i tome što smo razvili i ponudili franšizu. U ovom trenutku ih ima gotovo 60 – kaže Péter Klein, direktor strateškog razvoja u kompaniji. Specijalna tehnologija i povoljni uslovi franšizne saradnje možda su bili i presudni faktori za brzu ekspanziju – ne samo na tržištu Mađarske. Franšizne poslovnice danas imaju i u nekoliko zemalja Evrope, podseća Klein.
Za razliku od klasičnih solarijuma, objašnjava sagovornik, KiwiSun biosolarijumi koriste medicinsko, „zeleno“ svetlo koje ne utiče štetno na kožu. – Zeleno svetlo ne izaziva opekotine, crvenilo, bore, ubrzano starenje niti sušenje kože. Radi se o drugoj vrsti UV zračenja koje daje prirodnu, broznanu boju koži, pored toga što podstiče proizvodnju vitamina D, apsorpciju kalcijuma i lučenje endorfina. Utiče, stoga, na dobro opšte stanje organizma – kaže Klein i dodaje da klijenti u njihove bioslorijume dolaze – bez griže savesti. KiwiSun je, kaže on, jedini sistem u Mađarskoj koji je testiran na emitovanje radijacije i prva franšiza u ovoj oblasti koja koristi opremu po standardima Evropske unije.
Nove franšizne partnere traže i u zemljama ovog regiona. – Ko se odluči za kupovinu KiwiSun franšize, može da računa na teritorijalnu ekskluzivnost, centralizovan marketing, konstantnu podršku. Čak 20 ljudi je angažovano na marketingu, tako da naši partneri ne treba da brinu o vidljivosti ili promociji koncepta – ističe Klein.
– Obuka je sveobuhvatna, a drži je tim profesionalaca – imamo i svog dermatologa i kozmetičara, koji će partnerima preneti znanja iz ovih oblasti, ali naš tim čine i komunikolozi i psiholozi, tako da će partner raditi i na unapređenju ličnih kompeticija, komunikativnih i prodajnih veština – objašnjava naš sagovornik. Pored toga, na svakih šest meseci, kako kaže, zaposleni polažu test i dobijaju sertifikat da su kvalifikovani za rad u KiwiSun sistemu.
Preduzetnici koji bi kupili KiwiSun franšizu i otvorili biosolarijum pod ovim brendom, treba da obezbede kapital od 70 do 100 hiljada evra. Olakšica je što primalac franšize ne plaća ulaznu franšiznu naknadu, a neće morati ni da izdvaja procenat od prodaje. – Ako primalac franšize obezbedi dobar promet i uspe da podigne prodaju proizvoda, onda će to za nas, dugoročno gledano, biti neuporedivo isplativije od naplaćivanja jednokratne ulazne naknade. Drugim rečima, ne želimo da ubiramo profit na pristupanju mreži, jer smo zainteresovani za dugoročnu saradnju – kaže Klein.
Primalac, pri tom, dobija najnižu nabavnu cenu kozmetičkih proizvoda i drugih preparata za sunčanje i negu kože, ali i – besplatan dizajn enterijera, čemu se posvećuje posebna pažnja. Primalac će, međutim, imati obavezu da plaća fiksnu mesečnu članarinu koja iznosi 120 evra po kapsuli solarijuma. – Kapsule mogu da se kupe po proizvodnoj ceni, budući da smo i proizvođač solarijuma s višedecenijskim iskustvom u ovoj oblasti. Dajemo pet godina opšte garancije i 10 godina garancije na delove – kaže Klein.
Za otvaranje KiwiSun biosolarijuma, napominje on, nije potrebno nikakvo prethodno znanje ili radno iskustvo. – To je moguće jer primaoci franšize dobijaju potpuno zaokružen i razrađen koncept – potvrđuje Klein.
POGLEDAJTE ČLANKE
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
VIVO shopping PARK u Jagodini biće završen na proleće 2014. Više od 30 brendova otvoriće svoje radnje.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Poljska kompanija Czerwona Torebka je svom portfoliju dodala novi koncept - prodavnice za prodaju svežeg voća i povrća Povrtnjak (Warzywnik), koje širi franšizno.
Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...